Licencjat pielęgniarstwa

Universidad Pontificia Comillas

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Licencjat pielęgniarstwa

Universidad Pontificia Comillas

Licencjat pielęgniarstwa

bachelor118

Badania w stopniu licencjata pielęgniarstwa przygotowanie studenta do wykonywania zawodu regulowanego "pielęgniarki odpowiedzialnej za opiekę ogólną". Opierając się na definicji podanej przez Międzynarodową Radę Pielęgniarek (ICN), pielęgniarstwo "obejmuje samodzielną i zespołową opieką osób w każdym wieku, rodzin, grup i społeczności, chorymi lub dobrze i we wszystkich ustawieniach, [i] zawiera promocji zdrowia, zapobiegania chorobom oraz opieki nad chorymi, niepełnosprawnymi i umierającymi ", a jego kluczowe role są" Advocacy, promowanie bezpiecznego środowiska, badania naukowe, udział w kształtowaniu polityki zdrowotnej oraz pacjenta i zarządzania systemami opieki zdrowotnej i edukacji.

Wstęp

Wnioskodawca profilu:

Zalecana Wnioskodawca profil jest, że osoby zorientowanej na usługi w społeczeństwie, który jest zainteresowany nabyciem wiedzy i umiejętności wymaganych do czynienia ze złożonymi reakcjami ludzi do różnych procesach zdrowia i choroby oraz w trosce o jednostki, rodzina i społeczność w różnych kontekstach społeczno-kulturowych, w celu przyczynienia się do ich dobrego samopoczucia i poprawy jakości ich życia.

Aspirujący uczeń musi czuć się utożsamiać z wartościami takimi jak poszanowanie i zrozumienie innych, a także wykazujący duże zainteresowanie społeczne zaangażowanie i pomoc innych ludzi.

Dlatego nasz projekt edukacyjny nie tylko to niezbędny poziom naukowy i techniczny, ale także zasadniczy trening mający na celu promowanie większej humanizacji opieki zdrowotnej.

Warunki przyjęć:

Aby rozpocząć studia jest warunkiem wstępnym udowodnić Ci osiągnąć wymogów prawnych związanych z dostępem do uniwersytetu.

Umiejętności

Kompetencje ogólne

  1. Umiejętność analizy i syntezy.
  2. Możliwość zastosowania teorii do praktyki.
  3. Planowanie i zarządzanie czasem.
  4. Podstawowa wiedza ogólna z zakresu badania.
  5. Podstawowa znajomość zawodu.
  6. Ustne i pisemne umiejętności komunikacyjne w języku ojczystym.
  7. Znajomość drugiego języka.
  8. Podstawowe umiejętności obliczeniowe.
  9. Umiejętności badawcze.
  10. Zdolność do nauki.
  11. umiejętności zarządzania i wyszukiwania informacji (analiza).
  12. Krytyczne i samokrytycyzmu umiejętności.
  13. Umiejętność dostosowania się do nowych sytuacji.
  14. Zdolność do generowania nowych pomysłów (kreatywność).
  15. Rozwiązanie problemu.
  16. Podejmowanie decyzji.
  17. Praca w zespole.
  18. Umiejętności interpersonalne.
  19. Przywództwo.
  20. Umiejętność pracy w zespole interdyscyplinarnym.
  21. Umiejętność komunikowania się z laików.
  22. Ocena różnorodności i wielokulturowości.
  23. Umiejętność pracy w kontekście globalnym.
  24. Znajomość innych kultur i ich zwyczajów.
  25. Umiejętność pracy z autonomią.
  26. projektowanie i zarządzanie projektami.
  27. Inicjatywa i duch przedsiębiorczości.
  28. Zaangażowanie etyczne.
  29. Troska o jakość.
  30. Motywacja.

szczególnych kompetencji

  1. Umiejętność pracy w środowisku zawodowym, etycznym, otoczony ustaw i kodeksów prawnych, rozpoznawania i odpowiadających moralnych lub etycznych problemów i dylematów wynikających codziennie.
  2. Umiejętność pracy w sposób całościowy, tolerancyjnego podejścia, bez uprzedzeń, uważając i wrażliwy, zapewniając, że ma rację, wiara i wola poszczególnych osób lub grup jest zagrożona.
  3. Możliwość edukować, ułatwiać, wspierać i promować zdrowie, dobre samopoczucie i komfort w tych populacji, grup i jednostek, których życie wpływa na zły stan zdrowia, cierpienia, choroby, niezdolności lub śmierci.
  4. Umiejętność rozpoznawania różnorodne role, obowiązki i funkcje pielęgniarki.
  5. Możliwość dostosowania ich własnej roli w celu odpowiedniego reagowania na potrzeby ludności i pacjentów. Za każdym razem może być właściwe i potrzebne, jest w stanie zakwestionować systemami obowiązującymi w celu pokrycia populacji i potrzeb pacjentów.
  6. Zdolność do przyjęcia odpowiedzialności za własną naukę i rozwój zawodowy, wykorzystując ocenę jako środek do refleksji i poprawić swoją pracę, jak również do podniesienia jakości świadczonych usług.
  7. Możliwość przeprowadzenia dokładnego, systematyczne oceny przy użyciu odpowiednich narzędzi i struktur dla danego pacjenta, biorąc pod uwagę wszystkie istotne czynniki fizyczne, społeczne, kulturowe, psychologiczne, duchowe i środowiskowe.
  8. Umiejętność rozpoznawania i rozumienia normalne lub zmiany oznaki zdrowia pacjenta, zły stan zdrowia, cierpienia, niezdolność (ocena i diagnoza).
  9. Zdolność do reagowania na potrzeby pacjenta poprzez planowanie, dostarczanie usług i oceny najbardziej odpowiednich zindywidualizowanych programów opieki zdrowotnej wraz z pacjentem, ich opiekunów i rodzin, i innych pracowników socjalnych i zdrowotnych.
  10. Zdolność do pytania, ocenić, zrozumieć i opisać, używając krytycznego podejścia, zakres informacji i danych źródeł, w celu ułatwienia wyboru pacjenta.
  11. Zdolność dochodzić orzeczeń klinicznych w celu zapewnienia, że ​​wszystkie praktyki opiera się na dowodach i że normy jakościowe są spełnione.
  12. Zdolność do utrzymania pacjenta prywatności, poufności i godności (używając umiejętności ...).
  13. Zdolność do wprowadzenia w życie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym praktyki obsługi pacjenta i mobilności, kontroli zakażeń, podstawowej pierwszej pomocy i postępowania w sytuacjach awaryjnych (używając umiejętności ...).
  14. Możliwość bezpiecznego przepisać leki i inne terapie (używając umiejętności ...).
  15. Możliwość wzięcia pod uwagę cały emocjonalny, fizyczny i osobistej opieki, w tym zaspokojenie wszelkich potrzeb komfort, żywienia i higieny osobistej, a jednocześnie umożliwiają utrzymanie codziennych czynności (z wykorzystaniem umiejętności ...).
  16. Zdolność do reagowania na potrzeby osobiste w cyklu życia, i podczas doświadczeń w zakresie zdrowia i choroby. Na przykład, ból, ważne decyzje, niepełnosprawność lub podczas zbliżającego się procesu śmierci (z wykorzystaniem umiejętności ...).
  17. Możliwość powiadamiania, kształcić i nadzorować pacjentów, opiekunów i rodzin (używając umiejętności ...).
  18. Stosowna wiedza na temat teorii i praktyki pielęgniarskiej opieki i zdolność do jej stosowania.
  19. Stosowna wiedza na temat podstawowych nauk ścisłych i nauk przyrodniczych i zdolność do jej stosowania.
  20. Stosowna wiedza na temat zachowania i ochrony zdrowia, nauk społecznych oraz zdolność do jej stosowania.
  21. Stosowna wiedza na temat etyki, prawa i nauk humanistycznych i zdolność do jej stosowania.
  22. Stosowna wiedza na temat technologii i komputerów, oraz możliwość zastosowania go w dziedzinie opieki zdrowotnej.
  23. Stosowna wiedza o polityce krajowej i międzynarodowej oraz zdolności do jej stosowania.
  24. Stosowna wiedza na temat rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji oraz zdolność do jej stosowania.
  25. Stosowna wiedza na temat badań i zasad informacyjnych i zdolność do jej stosowania.
  26. Umiejętność skutecznego komunikowania się (w tym wykorzystanie technologii): u pacjentów, rodzin i grup społecznych, w tym osób z trudnościami komunikacyjnymi.
  27. Umiejętność pozwala na pacjentów i ich opiekunów, aby wyrazić swoje obawy i interesy, i być w stanie odpowiednio reagować. Na przykład, emocjonalnie, społecznie, psychicznie, duchowo i fizycznie.
  28. Umiejętność odpowiedniego reprezentowania myśli pacjenta i podjęcie działań w celu uniknięcia nadużyć.
  29. Możliwość odpowiednio wykorzystywać umiejętności zawodowe (technik komunikacyjnych przeznaczonych do promowania dobrego samopoczucia pacjenta).
  30. Umiejętność rozpoznawania i leczenia zachowania trudne.
  31. Umiejętność rozpoznawania lęk, stres i depresję.
  32. Zdolność do zapewnienia wsparcia emocjonalnego oraz określenie, w którym momencie rady się ze specjalistą lub jakakolwiek inna interwencja jest konieczna.
  33. Możliwość zgłaszania, rejestrowania, dokument i zwrócić uwagę stosując odpowiednią technologię.
  34. Możliwość sobie sprawę, że dobro pacjenta jest zapewniony poprzez połączenie środków i działań członków zespołu społecznych i opieki zdrowotnej.
  35. Umiejętność zarządzania i koordynowania zespołem, odpowiednio powierzania opieki.
  36. Zdolność do pracy we wspólnym sposób, przy zachowaniu skutecznej komunikacji ze wszystkimi personelu pomocniczego w celu ustalenia priorytetów i efektywnie zarządzać czasem, a jednocześnie spełniające norm jakościowych.
  37. Umiejętność oceny ryzyka i aktywnie promować bezpieczeństwo i dobre samopoczucie wszystkich osób zaangażowanych w środowisku pracy (włączając go / sama).
  38. Dokonywanie krytyczne wykorzystywanie oceny opieki zdrowotnej i kontroli narzędzi, zgodnie z obowiązującymi normami jakości.
  39. W kontekście klinicznym, zdolność do edukowania, ułatwienia, nadzorować i wspierać studentów opieki zdrowotnej oraz pracowników socjalnych i zdrowotnych.
  40. Należy pamiętać o zasadach finansowania społecznych i opieki zdrowotnej, a tym samym efektywne wykorzystanie dostępnych zasobów.

Dotacje i pomoc finansowa

Uniwersytet, jako instytucja Kościoła katolickiego poświęconej wszystkich członków społeczeństwa, oferuje szereg stypendiów i pomocy finansowej dla swoich studentów, aby pomóc w kosztach badań i zapewnienie równych szans w oparciu o indywidualne potrzeby każdego ucznia.

Pomoc ta pochodzi bezpośrednio od Uniwersytetu, z wpłat dokonywanych przez Fundację Comillas-ICAI Uniwersyteckiego Funduszu kościelnych dotacjom nieautonomicznym fundament dla kandydatów do kapłaństwa oraz od innych organizacji i osób prywatnych.

Uniwersytet oferuje własną pomoc finansową Stopnia studentów licencjackich o ograniczonych zasobach, w postaci częściowego obniżenia czesnego.

Studenci z Uniwersytetu mają prawo do takich samych świadczeń jak innych hiszpańskich studentów w zakresie ubezpieczeń szkolnych, urzędowych dotacji i innych dotacji.

Comillas oferuje programy licencjackie dla studentów rozpoczynających naukę na wyższym poziomie. Oferujemy także studia podyplomowe dla absolwentów i profesjonalistów.

Kariera i perspektywy akademickie

Absolwent profilu:

Absolwenci na tytuł licencjata w zakresie pielęgniarstwa są specjaliści z treningu stałych łączące wiedzę naukową i humanistyczną z humanizacji nastawieniem do pomocy, co umożliwia im zapewnienie kompleksowej opieki dla osób indywidualnych, rodzin i społeczności, a także łatwo dostosować się do obecnych i przyszłych potrzeb zdrowotnych społeczeństwo w tej dziedzinie.

W ramach tych kompetencji, ich kariery zawodowe opcje są zorientowane na następujących obszarach:

  • Publiczne i prywatne szpitale.
  • Podstawowej opieki zdrowotnej i ambulatoryjnej opieki specjalistycznej ośrodków.
  • Poradnia pogotowie.
  • Domy spokojnej starości i inne usługi opieki zdrowotnej, społecznej.
  • Praca i służba zdrowia szkoła, i tym podobne.
  • Dydaktyczne i badawcze, ośrodki.
  • Opieka zarządzania i organizacji.

Tytuł licencjata pielęgniarstwa umożliwia studentowi dostęp do dalszego rozwoju poprzez szkolenia studiów podyplomowych, zarówno te, składające się z oficjalnych studiów (magisterskich i doktoranckich) oraz te, które prowadzą do specjalisty stopnia pielęgniarki. Obecnie szkoła oferuje Stopień Dzienniku magistra w dziedzinie opieki paliatywnej.

Ten oficjalny program studiów umożliwia studentom przeprowadzenia regulowanego zawodu "pielęgniarki odpowiedzialnej za opiekę ogólną"

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2018
Duration
Czas trwania
4 lat
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Hiszpania - Madrid, Community of Madrid
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2018
Hiszpania - Madrid, Community of Madrid
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
HT