Kurs teoretyczno-praktycznej specjalizacji o charakterze semi-face 10 teoretycznych godzin i 10 praktycznych godzin miesięcznie.

  • Zajęcia teoretyczne: odbywają się w Madrycie w Hiszpanii w ostatni piątek i sobotę każdego miesiąca. Te spotkania obejmują:
  • Stabilny zespół dydaktyczny Akademii Psychoanalizy
  • Specjaliści z Hiszpanii specjalizowali się w konkretnych tematach należących do każdego modułu
  • Jeden nauczyciel miesięcznie od zespołu w Zygmunt Freud Privatuniversität w Wiedniu


Dlaczego warto studiować w Akademii Psychoanalizy

Zygmunt Freud wykazał, tworząc doktrynę psychoanalityczną, że wszystkie nasze zachowania, uczucia i sposoby wzajemnego związku są determinowane przez nieświadome dla nas motywacje, choć nie mniej potężne. Takie motywacje odnoszą się do historii podmiotu, historii, która nie jest wyrażona jako przeszłość chronologicznie "przewyższana", ale jako tu i teraz w permanentnym powtórzeniu. Powiązania, które sprawiają, że mówimy istoty, których historia przychodzi, wskazuje na strukturę, przeznaczenie dla podmiotu.

Słuchając pacjentów, odnajdujemy ślady tego przeznaczenia we wszystkich aspektach ich rzeczywistości: ekonomicznej, zawodowej, afektywnej, seksualnej, a także głębokiej nieporozumienia osoby z tymi wszystkimi rzeczami, które enigmatycznie ją zamieszkują. Chcąc o tym wiedzieć, stanowisko, na którym dokonuje się psychoanaliza, działa na pozycji godności w stosunku do przytłaczającego pragnienia Innego.

Etyka psychoanalizy, przeniesienia, instaluje przepaść między tym, co jest napisane o mnie, a pytaniem: czego chcę? Jak chcę żyć swoim życiem? Akademia Psychoanalizy reprezentuje, z podróży przez te skrzyżowanie, wspólną przestrzeń wzrostu i ograniczenia ludzkiego dyskomfortu. Taki jest punkt, w którym badania i terapia są ze sobą zbieżne. Kto ignoruje, powtarza. Kto chce wiedzieć ... kto chce, ma życie.


Praktyczne czynności

Uczniowie wykonują je przez pozostałą część miesiąca na odległość, za pośrednictwem naszej platformy online. Tam uzyskują dostęp do działań, dodatkowych materiałów, filmów, uzupełniającej bibliografii i uczestniczą w forach z rówieśnikami, prowadzonymi przez nauczyciela, który jest stale dostępny za pośrednictwem czatów, forów i wideokonferencji itp. Poprzez wirtualną klasę studenci wykonują praktyczną pracę odpowiadającą każdemu modułowi, otrzymują korektę, zwroty i są zorientowani w czytaniu materiału dla następujących modułów.


Szczegóły kursu

Książka "Zasady klasycznej psychoanalizy" (M. Rechetnikov / A. Pritz) została uznana za główny materiał bibliograficzny odpowiadający osi teoretycznej, dodany do bibliografii referencyjnej (S. Freud, F. Nietzsche, H. Ellenberger i J. Lacan, między innymi) i Słownik psychoanalizy J. Laplanche'a i JB. Pontalis, będąc w stanie ustalić uzupełniającą bibliografię w każdym module, według nauczyciela odpowiedzialnego za odpowiednią.

Każda z osi ma również wybór treści audiowizualnych i przypadków klinicznych, które służą ilustracyjnej i praktycznej funkcji artykułowania ram koncepcyjnych z prawdziwymi dyskursami, problemami i konfliktami z przeszłości i dzisiaj, wewnątrz i na zewnątrz urządzenia analitycznego , Treści te są wysyłane pod koniec każdego modułu.

Zadaniem tego pytania jest także postawiony charakterystyczny styl metodyczny Akademii Psychoanalizy: transferowe przekazywanie wiedzy psychoanalitycznej.


Agenda

pierwszy rok

Moduł nr 1: Geneza psychoanalizy

Sigmund Freud: Życie i praca / Jak narodziła się psychoanaliza? / Początki praktyki psychoanalitycznej / Hysteria / praca Freuda ze szkołą francuską (Jean Charcot) i Josef Breuer / Główne odkrycia i koncepcje psychoanalizy: Transfer; Powtórzenie; Nieprzytomny Pulsion / Psychoanaliza jako teoria, metoda badawcza i technika leczenia zaburzeń nerwicowych / Trzecia narcystyczna rana: jaźń nie jest panem we własnym domu / Odporność na psychoanalizę / Konieczność i ważność psychoanalizy / Piąte " podstawowa koncepcja ": transferowe przekazywanie wiedzy psychoanalitycznej.

Materiały audiowizualne:

  • Wywiad z S. Freudem: "Walka wciąż trwa".
  • Wywiad z S. Žižkiem: "Psychoanaliza jest bardziej potrzebna niż kiedykolwiek".
  • Wywiad przeprowadziła Madeleine Chapsal z J. Lacanem dla gazety L'Express (1957).
  • Fragmenty filmu "Freud, sekretna pasja", 1962.
  • Fragmenty "Odkrycia nieświadomości" autorstwa H. Ellenberger.
  • Analiza utworu "Bla bla bla" autorstwa Sol Pereyra.
  • Fragment z "Niebezpiecznej metody", 2011.


Moduł nr 2: Metapsychologia freudowska i dwa zagadnienia aparatu psychicznego

Wprowadzenie do metapsychologii freudowskiej: dynamiczne, aktualne i ekonomiczne punkty widzenia / Nieprzytomny: uzasadnienie i konieczność koncepcji / Pierwszy temat: nieświadomy, przedświadomy, świadomy / Proces podstawowy i proces wtórny / Wkład J. Lacana do topologii freudowskiej: zespół Moebiusa / Etyczny statut nieświadomości / Formacje podświadomości i prawa podstawowego procesu / Charakterystyka procesów nieświadomych / Wprowadzenie do urządzenia analitycznego: wartość czaru słowa / Passage hipnois - związek wolny od katharsis / Mówienie i mówienie : subiektywny podział / niemożliwość samoanalizy: relacja epistolarna między Freudem a Fliessem / Wprowadzenie do drugiego tematu: it, I i superego.

Materiały audiowizualne:

  • Fragment filmu "Matrix", 1999.
  • Fragment filmu dokumentalnego "Rzeczywistość w iluzji" S. Žižka.
  • Czas (chronos-kairos) z ekstraktu z serii "Dark", 2017.
  • "Wyjaśnione", Les Luthiers.
  • "Moja broda ma trzy włosy", Gabi, Fofó i Miliki.
  • Analiza karykatury Quino: "To dziwne, nie pamiętam tego listu".
  • Czapka. Ja, Jaime Szpilka Niemożliwe wykonanie - "Związek z wiedzą".


Moduł nr 3: Nieprzytomny w życiu codziennym

Formacje nieświadomości / Nieporozumienia i gra z sensem / Logika znaczącego / Zapominanie imion, słów i zwrotów / Żart i jego związek z nieświadomością / Psychogeneza, struktura i funkcja żartu / Teoria snów: sen jako spełnienie (oszpecenie) nieświadomego pożądania / manifestu i ukryta oniryczna treść / dzieło snu (doba pozostaje nieświadomym pragnieniem zmniejszenia cenzury endopsychicznej w stanie snu) / praca interpretacyjna nad snami jako królewską drogą dostępu do nieświadomości / Tożsamość percepcji i tożsamości myśli (legalność procesu wtórnego) / Reprezentacja - rzecz i słowo reprezentacyjne / Doświadczenie satysfakcji / Zagubiony przedmiot.

Materiały audiowizualne:

  • Opracowano z lapsus linguae.
  • Karykatura snu, Quino.
  • Analiza utworu "Fiesta" autorstwa JM Serrat.
  • Działania związane z filmem "Nauka snów", 2006.
  • Analiza "Signorelli" i "Famillonario".
  • Kompilacja i analiza dowcipów.


Moduł nr 4: Psychopatologia

Różne podejścia do psychopatologii / historyczne i kulturowe aspekty normalnych i patologicznych / kryteriów zdrowia i chorób / Znaczenie patologii w psychoanalizie / Pole zdrowia psychicznego w czasach obecnych: problemy i debaty / Etyka i Nosologia : Nosografia opisowa i nozologia strukturalna / Objawy

i zaburzenia: zasady, które kształtują klinikę / Problem klasyfikacji w psychopatologii: diagnoza i klasyfikacja.

Materiały audiowizualne:

  • Prezentacja pacjentów przez J. Lacana w szpitalu Saint Anne, J. Lacan, 1975-1976.
  • Działania wokół filmu "Atrapado sin salida", 1975.
  • Fragmenty książki "Odkrycie nieświadomości" autorstwa H. Ellenberger.
  • Fragmenty książki "213 Occurrences with Jacques Lacan" autorstwa J. Alloucha.


Moduł nr 5: Rozwój psychoseksualny

Odkrycie infantylnej seksualności i jej znaczenia w konstytucji nerwic / Autoerotyzmu, perwersji i polimorfizmu ludzkiej seksualności / Ciało neurotyczne: erogenne i wykonane ze słów / Pierwszy dualizm napędowy / Warunki napędu: źródło, ciąg, Cel i przedmiot / Etapy libidalne rozwoju psychoseksualnego: oralny, analny, falliczny - opóźnienie i dojrzewanie / Destiny of drive / Represje pierwotna i wtórna / Amnezja dziecięca / Teorie seksualne dziecka / Od teorii uwodzenia do teorii fantazje / The psychic reality.

Materiały audiowizualne:

  • Refleksje i działania związane z filmem "Polisse", Francja, 2011.
  • Refleksje i działania związane z filmem "Prince of the tides", 1991.
  • Fragmenty filmu "Freud, sekretna pasja", 1962.


Moduł 6: Psychoanalityczna teoria nerwic

Histeria / Histeryczna konwersja: strefy histerogenne i samozadowolenie somatyczne / Analiza przypadku: Anna O., Elisabeth Von R. / Neurosis Obsessive / History concept / Metapsychology of Neurosis / Defence mechanisms: repression; fiksacja; regresja; szkolenie reaktywne; izolacja; odmowa projekcja; racjonalizacja / analiza przypadku: Szczur-człowiek / Objaw jako formacja zaangażowania / Sposoby tworzenia symptomów / Funkcja pierwotnych fantazji / Powrót represjonowanych / Lot w chorobie / Formuła kanoniczna nerwic: urazowe i a posteriori / Pierwotna i wtórna korzyść z choroby / Objaw jako partner seksualny neurotyka / Nadmierne ustalenie objawów.

Materiały audiowizualne:

  • Analiza utworu "Soy mi soberano" autorstwa Gustavo Cordery
  • Komiks kreskówkowy humorysta Quino.
  • Analiza utworu "Nie wiem co ze mną zrobić", El Cuarteto de Nos.
  • Analiza utworu "Zanguango" autorstwa Leo Masliaha.
  • Analiza utworu "Creep", autorstwa Radiohead.
  • Wyciąg o La falta en ser, z książki "Wprowadzenie do metody psychoanalitycznej", autor: JA-Miller.
  • Fragment utworu "El fantasma de Canterville" autorstwa Sui Generis.


Moduł 7: Pulsion, libido i narcyzm: subiektywna konstytucja

Historia koncepcji Eros / Teorii libido i narcyzmu / Pierwotny i patologiczny narcyzm / Jej drogi dostępu / Ego i fazy jego konstytucji (Ja, ciało, rzeczywistość) / Autoerotyzm - Narcyzm - Związek przedmiotowy / Wkłady Teoria J. Lacana na temat procesu subiektywnej konstytucji: scena lustra / Pierwotna identyfikacja / Trzy rejestry ludzkiej rzeczywistości: realna, symboliczna i wyobrażona / Struktura i język / Psychiczna przyczynowość i subiektywna determinacja / Antytyczny sens prymitywne słowa: jeden jest tym, co jest, a co nie.

Materiały audiowizualne:

  • Analiza filmu "Mr. nikt ", 2009.
  • Scena lustra: Fragment filmu "Epoka lodowcowa": Mamut i opos, 2006.
  • Znaczące określenie: analiza filmu "Das Experiment", 2001; i film "The Game", 1997.
  • Analiza pieśni i opowiadań dla dzieci (były trzy alpejskie, Mambrú poszły na wojnę itp.).


Moduł nr 8: Przerażenie kazirodztwa i funkcji ojca: Edyp i Kastracja

Totem i Taboo: horror kazirodztwa / Edypa: jądrowy kompleks nerwic / prymat fallusa i kastracji: struktura i etiologia / Rozwój u mężczyzny i dziewczynki: niektóre psychiczne konsekwencje anatomicznej różnicy płci / J. Lacan : metafora ojcowska / Kobieca seksualność: Enigma, tabu dziewictwa, brak znaczącej / Gynecofilia / Kobieta jako objaw człowieka.

Materiały audiowizualne:

  • Fragment filmu "Kramer kontra Kramer", 1979.
  • Analiza piosenki "Ojciec i syn" autorstwa Cat Stevens.
  • Analiza utworu "Madre" J. Lennona i "Madre" Pink Floyd.
  • Analiza filmu "Sędzia", 2014.
  • Analiza filmu "Locke", 2014.
  • Wirusowe wideo: - Jestem twoim ojcem!
  • Analiza utworu "Ayúdame Freud" autorstwa Ricardo Arjony.
  • Fragmenty dialogów między Kal El i Jor El z filmu Superman, 1978.
  • Analiza "Listu do Ojca" autorstwa Franza Kafki.


Moduł nr 9: Psychoanaliza i interdyscyplina

Psychoanaliza i literatura / Psychoanaliza i medycyna / Psychoanaliza i film / Psychoanaliza kreatywności / Psychoanaliza i edukacja / Psychoanaliza i ekonomia / Psychoanaliza i historia / Psychoanaliza i religia / Psychoanaliza i filozofia / Psychoanaliza i etymologia / Psychoanaliza i matematyka

Materiały audiowizualne:

  • Analiza ekstraktów z "El caso Anne" autorstwa Gustavo Dessala.
  • Fragmenty książki "Delirio" autorstwa Laury Restrepo.
  • Fragmenty książki "Op Oloop" autorstwa Juana Filloya.
  • "Przewrotny przewodnik po kinie", autor: Slavoj Zizek.
  • Analiza książki "Lalka i krasnolud" autorstwa Slavoj Žižek.
  • Słownik mitologii greckiej i rzymskiej, Pierre Grimal.
  • Jorge Luis Borges, Complete Works.
  • Morderstwo na Majorce, Jaime Szpilka.
  • Etymologiczny słownik języka kastylijskiego, J. Corominas.
  • Milenijna metafora. Psychoanalityczne czytanie Biblii.
  • Analiza ekstraktów z filmów R. Hitchcocka, F. Felliniego, L. Buñuela, D. Lyncha, W. Allena, C. Chaplina., A. Kurosawy i innych.


Drugi rok

Moduł nr 10: Praca psychoanalityczna

Rozwój teorii i techniki / Podstawowa zasada psychoanalizy: swobodny związek / Płynna uwaga / Zarządzanie przeniesieniem i kierunek leczenia / Wskazania i przeciwwskazania / Zapamiętaj, powtórz, przeróbka / Pozycja psychoanalityka: Podejrzany temat know / Urządzenie analityczne i jego elastyczność (zmienny czas, sesje na odległość, itp.) / Neutralność i abstynencja / Etyka psychoanalizy: pragnienie psychoanalityka / Interpretacja i konstrukcje w analizie / Zakończenie i niekończąca się analiza, ważne pytanie? : psychoanaliza jako ścieżka / Odwieczny powrót tego samego, nie identyczny / Formacja i autoryzacja psychoanalityka.

Materiały audiowizualne:

  • Fragment filmu "Alicja w krainie czarów", 1951.
  • Analiza filmu "Qué tal, Bob?", 1991.
  • Analiza przypadków klinicznych z książki "213 Wystąpienia u Jacquesa Lacana" autorstwa Jean'a Alloucha.
  • Fragment filmu "El discurso del Rey", 2010.
  • Analiza pracy "Psicoanalista" autorstwa Leo Masliaha.
  • Żart Żyda i Polaka, S. Žižek, wyodrębniony z książki "Wysublimowany przedmiot ideologii".


Moduł nr 11: Spór między płciami

Zapotrzebowanie i pragnienie w obsesyjnej nerwicy i histerii / Pragnienie jako niemożliwe - niezadowolone / Analiza przypadku klinicznego: Dora / The ghost: Dlaczego wybieramy ludzi? / Relacja seksualna (której nie ma) między płciami: nieświadomy, paradoksalny i konfliktowy wybór / Ruch winy i subiektywna odpowiedzialność: - A co ze mną w tobie? Czego chcemy razem? / Kobieta jako objaw mężczyzny / - kocham cię, - Ja też nie: podmiot w niedostatku - przedmiotowa przyczyna pożądania / Czym jest bycie kobietą - czy być kimś więcej niż czymkolwiek? Jak być mężczyzną - nie mniej niż coś -? / Łączniki współzależne: Jeden z dwóch

Materiały audiowizualne:

  • Analiza utworu "Y sin embargo" autorstwa Joaquina Sabiny.
  • Analiza piosenki "Sincerely yours" autorstwa Joan Manuel Serrat.
  • Analiza utworu "Uno los dos" autorstwa Mirandy.
  • Analiza utworu "Je t'aime, moi non plus" autorstwa Serge'a Gainsbourga i Jane Birkin.
  • Analiza utworu "Nie, ale nie" autorstwa Mirandy.
  • Analiza tanga "Tarde" autorstwa Julio Sosa.
  • Analiza zamby "Nuevamente" autorstwa Los Rojas.
  • Analiza piosenki "Balada para un loco" autorstwa A. Piazzolli.
  • Analiza utworu "Parole, parole", M. Mazzini.
  • Fragment spektaklu "Znaczenie bycia nazywanym Ernesto", Oscara Wilde'a.
  • Fragment o ciasteczku z piernika ("Kobiety, które dają wszystko"), z filmu "Shrek", 2001.
  • Analiza przypadku klinicznego.
  • Relacja między histerycznym a obsesyjnym, przez Quino
  • Fragment filmu "Epoka lodowcowa 3", 2009.
  • Po prostu, Bersuit Vergarabat
  • Krótki film: "Gra absurdalna", 2009.
  • Paranoiczne rysy w krótkim filmie "Masi me tiro", 2009.


Moduł nr 12: Urazy i powtórzenia: poza zasadą przyjemności

Pojęcie traumy psychicznej / Represje traumatycznych wspomnień / Utrwalanie w traumie, gra dziecięca (fort-da) i przymus powtarzania w przeniesieniu: drogi dostępu do Pulsion of Death / Psychodynamiczny uraz / The praca żałobna / Somatizacja i konwersja traumy psychicznej / Negatywna reakcja terapeutyczna / Pojęcie przyjemności (Jouissance): przyjemność w niezadowoleniu / Złowieszczy / Powtarzanie niepowodzenia / Pierwotny mas erizm erogeniczny / - Przyjemność !: imperatyw świadomości moralna i sadystyczna strona superego / Nieświadome poczucie winy i potrzeba kary / Psychopatia i perwersja

Materiały audiowizualne:

  • Fragmenty z serii "Breaking Bad": - Dlaczego ja? / Kto jest ulubionym?
  • Analiza filmu "Dzień świstaków", 1993.
  • Analiza tanga "Naranjo en flor" autorstwa Roberto Goyeneche.
  • Wywiad z Quentinem Tarantino na temat przemocy.
  • Analiza filmu "Misery", 1990.
  • Analiza filmu "American Psycho", 2000.
  • Analiza filmu "Cisza niewinnych", 1991.
  • Analiza filmu "Matador" autorstwa Almodóvara


Moduł nr 13: Psychoza

Koncepcja zaburzeń psychotycznych / Paranoja i schizofrenia: możliwe leczenie / Nie budzący sprzeciw miłość macierzyńska / Struktura i funkcja delirium / Badanie przypadku klinicznego: Schreber / Projekcja jako główny mechanizm i homoseksualizm jako czynnik etiologiczny / Melancholia i narcystyczne nerwice / Introwersja libido na nerwy ja / narcystyczne / Utrata (i przywrócenie) rzeczywistości w neurozie i psychozie / Przyczyny J. Lacana: wykluczenie nazwiska ojca / Zjawiska elementowe w strukturze psychotycznej / El przejście do aktu / patologiczny narcyzm / homoseksualizm i transseksualizm: ignorancja różnicy / narcystyczny i anaklityczny sposób wyboru przedmiotu: identyfikacja procesów w każdym przypadku / cechy przewrotne w psychozie / The push-to-the-woman / The case Leonardo Da Vinci

Materiały audiowizualne:

  • Fragment filmu "Rainman", 1988.
  • Analiza utworu "Jestem tym, kim jestem" (Sandra Mihanovich).
  • Analiza utworu "Rhapsody Bohemy", Queen.
  • Scena z serii "Vulnerables": matka i córka.
  • Sceny z serii "Motel Batesa": matka i syn.
  • Analiza filmu "Czarny łabędź", 2010.
  • Analiza przypadku klinicznego: "-Mom, dlaczego tak bardzo mnie kochasz?"
  • Analiza filmu "Miś", 2012.
  • Analiza filmu "Take Shelter", 2011.
  • Prezentacja pacjentów przez J. Lacana w szpitalu Saint Anne, J. Lacan, 1975-1976: Wywiad z transseksualistą.
  • Fragment wywiadu z S. Žižkiem na temat "kąpieli transgenderowych".
  • Fragmenty książki "Radość z LA mujer" autorstwa José Vidala.


Moduł nr 14: Inne zaburzenia afektywne

Hamowanie i fobie / Teorie udręki u Freuda / Fazy w rozwoju fobii / Funkcja objawu fobii / Analiza przypadku klinicznego: mały Hans / zaburzenia psychosomatyczne / Pojęcie charakteru w psychoanalizie (ustne, odbytowe, falliczne)

/ Depresyjny, masochistyczny, schizoidalny, histeryczny charakter / Borderline Osobowość: podejście terapeutyczne Specyfikacja / Depresja / Rozważania na temat melancholii

Materiał aktywności:

  • Analiza filmu: "Lepiej ... niemożliwe!", 1997.
  • Analiza filmu: "Birdman", 2014.


Moduł nr 15: Psychoanaliza kultury i społeczeństwa

Złe samopoczucie w kulturze / Przyszłość złudzenia / Współczesny człowiek wobec religii, moralności i ideałów: Filozofia F. Nietzschego jako główny poprzednik perspektywy psychoanalitycznej na temat kultury / Narcyzm drobnych różnic i procesy segregacji kulturowej / Psychoanalityczne rozważania o pokrewieństwie, rodzinie i kulturze / Kultura, tradycje i innowacje / Kultura i władza / Kultura i etyka 00 / Kultura i postęp techniczny / Aspekty ideologiczne: psychoza w miejscu mistrza? Sprawa Manuela

Materiał aktywności:

  • Analiza piosenki "Ese mundo" autorstwa Gustavo Cordery.
  • Czytanie tekstów F. Nietzsche.


Moduł nr 16: Psychoanaliza procesów grupowych

Historia problemu / Psychologia mas i analiza jaźni / Proces identyfikacji / Patologia społeczna i patologia grupowa / Transmisja międzypokoleniowa / Praktyczny przykład: co zrobiłby terapeuta? / Psychologia mas faszyzmu.

Materiał aktywności:

  • Wiele fragmentów z serii "Vulnerables", 1999.
  • Analiza filmu "La vita é bella", 1997.
  • Analiza filmu "Bastardos sin gloria", 2009.


Moduł nr 17: Śmierć i lęk przed życiem

Symboliczna śmierć i prawdziwa śmierć / Symboliczna śmierć ojca / Boga jest martwa na zawsze / Nie ma reprezentacji śmierci w nieświadomości / Pierwotna represjonowana / Śmierć i seksualność: przypadek zapomnienia Signorelli / Lęk kastracji / Przejście do akt samobójczy / choroby nowotworowe i terminalne

Materiał aktywności:

  • Analiza utworu "Qué bonita es esta vida" autorstwa Juana Celedona.
  • Analiza piosenki "Retrato" autorstwa JM Serrata.
  • Analiza utworu "Too Much love will kill you", Queen.
  • Analiza piosenki "The Gambler" autorstwa Kenny'ego Rogersa.
  • Analiza książki "Pod znakiem Marsa" Fritza Zorna.
  • Analiza utworu "Nie jestem stąd, nie jestem stamtąd", F. Cafrune.
  • Analiza tekstu "Proces" autorstwa F. Kafki.


Moduł 18 (końcowy): Według uznania SFU


Wymagania

  • Aby uzyskać najlepszy użytek, zalecamy ukończenie lub ukończenie studiów wyższych w zakresie kariery zawodowej związanej z psychoanalizą (prawo, antropologia, nauki społeczne i humanistyczne, psychologia itp.).
  • Procedura wstępna: indywidualna rozmowa z Kierownikiem Kursu, może być w razie potrzeby możliwa za pośrednictwem wideokonferencji.


Modalności płatności

Tryb pół twarzy

Uczniowie uczęszczają na zajęcia twarzą w twarz w ostatni piątek i sobotę każdego miesiąca, zgodnie z harmonogramem znajdującym się na końcu tej strony. Zajęcia odbywają się w Madrycie, w Hiszpanii, w piątki od 9:00 do 16:00, aw sobotę od 9:00 do 1:00. (Dla każdego modułu teoretycznego podano 6 klas po 2 godziny). Każde spotkanie twarzą w twarz łączy psychoanalityków z całego świata, którzy wspólnie opracowują jedną z osi odpowiadającą programowi nauczania. Ostatni moduł (18) odbywa się w siedzibie Sigmund Freud University w Wiedniu, Austria. Ta metoda obejmuje wizyty w przychodniach ambulatoryjnych (kliniki pacjentów), w Zygmunta Freuda i na cmentarzu w Wiedniu. Inwestycje za semestr: 3 750 €. Może być wypłacona do trzech rat. Grupy 8 lub więcej osób otrzymują bonus 10%. Obejmuje dostęp do platformy internetowej ze spersonalizowanymi samouczkami służącymi do monitorowania postępu w pozostałej części miesiąca, realizacji praktycznych prac, działań, dostępu do uzupełniającej bibliografii, forum konsultacji i wideokonferencji z opiekunami. Tytuł czasopisma: Specjalizacja z teorii i praktyki psychoanalitycznej z poparciem Uniwersytetu Sigmunda Freuda w Wiedniu.


Tryb zdalny

Studenci kończą cały kurs na naszej wirtualnej platformie i mają spersonalizowane obserwacje prowadzone przez tutorów. Treści są dokładnie takie same, jak w trybie twarzą w twarz, tylko że są dostępne online. Rejestrując się, uczeń otrzymuje nazwę użytkownika i hasło, aby uzyskać dostęp do wirtualnej sali lekcyjnej, gdzie może kontaktować się ze studentami z całego świata i uzyskać dostęp do filmów z zajęć z teoretycznym materiałem, bibliografią i wykonywać praktyczną pracę, działania i konsultacje z opiekunami, aby śledzić postępy. Ta metoda jest skierowana do studentów, którzy mieszkają daleko od Madrytu w Hiszpanii. Całkowita wartość inwestycji: 1 250 EUR. Może być wypłacona do dwóch rat. Grupy 8 lub więcej osób otrzymują bonus 10%. Tytuł czasopisma: Specjalizacja z teorii i praktyki psychoanalitycznej z poparciem Uniwersytetu Sigmunda Freuda w Wiedniu.

Program prowadzony przez:
Język hiszpański
Ostatnia aktualizacja January 7, 2019
Ten kurs jest Online, Na kampusie
Data początkowa
Duration
2 lat
Zaoczne
W pełnym wymiarze godzin
Cena
15,000 EUR
Tryb pół twarzy: Inwestycja za semestr 3 750 €. Tryb zdalny: całkowita inwestycja 1,250 €
Wg lokalizacji
Wg daty