Dyplom magistra medycyny i chirurgii

Informacje ogólne

Liczba dostępnych lokalizacji: 2

Opis programu

Przegląd kursu

Kurs otwiera się dla większej liczby studentów zagranicznych w następnym roku akademickim. W tym roku zwiększyliśmy spożycie z 30 do 60 kandydatów. 2Misja: Ten kurs jest poświęcony udzieleniu studentom całego zaplecza naukowego i umiejętności potrzebnych, aby zostać lekarzem; w rzeczywistości kurs daje studentom metody i podstawy, aby zostać lekarzem i badaczem w naukach medycznych. W związku z tym każdy zapisany uczeń musi nabyć kilka umiejętności, w tym zdolność do podejmowania decyzji dotyczących opieki nad pacjentem.

Co przygotowujemy:

Doktor medycyny i chirurgii

Cele

  • Aby zastosować wiedzę, nabyć umiejętności rozumienia i rozwiązywania problemów, także w przypadku nieoczekiwanych i nieznanych przypadków. Zdolność do rozwiązywania problemów w zakresie dużych i złożonych dziedzin.
  • Aby zdobyć umiejętności, aby móc zapewnić najlepsze rozwiązania w zakresie opieki nad pacjentem, nawet w przypadku złożoności, które integrują wiedzę.
  • Aby w jasny sposób komunikować się z pacjentami i ich krewnymi oraz kolegami, także specjalistami w niektórych dyscyplinach, wnioskami i uzasadnieniem konkretnej opieki.
  • Aby rozwinąć zdolność do nabywania umiejętności, aby kontynuować naukę bezpośrednio i pośrednio.

Umiejętności

Wszyscy absolwenci medycyny i chirurgii staną się lekarzami i będą mogli ubiegać się o specjalizację we wszystkich dziedzinach medycyny i chirurgii, a także praktykować jako lekarze i / lub naukowcy.

Praca

Prywatny lekarz (lekarz), zatrudniony w National Health System, zatrudniony w prywatnych firmach i szpitalach, publicznych i prywatnych firmach badawczych, uniwersytetach.

Rok I Semestr. I

  • Fizyka stosowana w naukach medycznych
    • Fizyka dotyczyła kultury, środowiska, biologii i medycyny
  • Chemia
  • Biochemia

Biologia, Biologia molekularna i genetyka ogólna

  • Biologia stosowana
  • Biologia molekularna

Rok I Semestr II

  • Anatomia człowieka 1
    • BIO / 16 Anatomia człowieka
  • Histologia medyczna i embriologia
  • BIO / 17 Histologia

Naukowy angielski

  • L-LIN / 12 Język i tłumaczenie
Działania dydaktyczne wybrane przez każdego ucznia

Rok II Semestr I

  • Anatomia człowieka 2
    • BIO / 16 Anatomia człowieka
  • Biochemia 1
  • Biochemia BIO / 10

Fizjologia i biofizyka 1

  • BIO / 09 Fizjologia

Rok II Semestr II

  • Biochemia 2
    • Biochemia BIO / 10
  • Fizjologia i biofizyka 2
  • BIO / 09 Fizjologia

Immunologia i immunopatologia

  • MED / 04 Patologia ogólna
Mikrobiologia
  • MED / 07 Mikrobiologia i mikrobiologia kliniczna
Patologia ogólna, patofizjologia i genetyka medyczna 1
  • MED / 04 Patologia ogólna
  • MED / 03 Genetyka medyczna
Działania dydaktyczne wybrane przez każdego ucznia

Rok III Semestr I

  • Patologia ogólna, patofizjologia i genetyka medyczna 2
    • MED / 04 Patologia ogólna
  • Metody w medycynie i chirurgii 1
  • MED / 09 Internal Medicine
  • MED / 18 Chirurgia ogólna
  • M-PSI / 08 Clinical Psycology

Metody w epidemiologii

  • MED / 42 Ogólne i zastosowano Hygiene
  • MED / 01 Statystyki medyczne
Działania dydaktyczne wybrane przez każdego ucznia

Rok III Semestr II

  • Metody w medycynie i chirurgii 2
    • MED / 09 Internal Medicine
    • MED / 18 Chirurgia ogólna
  • Medycyna laboratoryjna
  • BIO / 12 Biochemia kliniczna i kliniczna biologia molekularna
  • MED / 05 Patologia kliniczna
  • MED / 07 Mikrobiologia i mikrobiologia kliniczna

Hematologia i onkologia

  • MED / 06 Medical Oncology
  • Hematologia MED / 15
Dermatologia, chirurgia plastyczna i rekonstrukcyjna
  • MED / 35 Dermatologia
  • MED / 19 Chirurgia plastyczna
Praktyczne czynności (AFP)
  • MED / 04
  • MED / 06
  • MED / 05
  • MED / 15
  • MED / 18
  • MED / 09
  • MED / 35
  • M-PSI / 08

Rok IV Semestr I

  • Choroby sercowo-naczyniowe
    • MED / 11 Choroby układu krążenia
    • Chirurgia plastyczna MED 23
  • Choroby układu oddechowego
  • MED / 10 Choroby układu oddechowego
  • MED 21 Thoracic Surgery

Gut Diseases

  • MED / 12 Gut Diseases
Endocrinology and Metabolic Diseases
  • MED / 13 Endokrynologia
Choroby uropoetyczne
  • Nefrologia MED / 14
  • MED / 24 Urologia
Anatomia patologiczna 1
  • MED / 08 Anatomia patologiczna
Działania dydaktyczne wybrane przez każdego ucznia

Rok IV Semestr II

  • Alergologia, immunologia kliniczna i reumatologia
    • MED / 16 Reumatologia
    • MED / 09 Internal Medicine
  • Choroby ortopedyczne i medycyna rehabilitacyjna
  • MED / 33 Choroby ortopedyczne
  • MED / 34 Medycyna rehabilitacyjna

Anatomia patologiczna 2

  • MED / 08 Anatomia patologiczna
Praktyczne czynności (AFP)

Rok V semestr I

  • Farmakologia I
  • Zaburzenia narządów zmysłów
  • Radioterapia Radioterapia
    • MED / 36 MEDYCZNE OBRAZOWANIE I RADIOTERAPIA
  • Higiena i medycyna prewencyjna
  • MED 42 OGÓLNA I STOSOWANA HIGIENA
  • Choroba zakaźna
  • MED 17 CHORÓB ZAKAŹNYCH
  • Zadania dydaktyczne wybrane przez każdego ucznia

Rok V semestr II

  • Farmakologia II
  • Choroby neurologiczne
    • MED 26 NEUROLOGIA
    • MED 27 NEUROSURGERYCFU
    • MED 37 NEURORADIOLOGIA
  • PSsychiatria i dziecko NeuropsychiatriaCHIATRYNA I NEUROPSYCHIATRIA DZIECKA
  • MED 25 PSYCHIATRIA
  • MED 39 NEUROPSYCHIATRIA DZIECIĘCA
  • Praktyczne czynności (AFP)

Rok VI Semestr I

  • Ginekologia i położnictwo
    • MED 40 Ginekologia i położnictwo
  • Medycyna prawnicza i zawodowa
  • MED 43 Medycyna prawnicza
  • MED 44 Medycyna zawodowa

Pediatria

  • MED 38 Pediatrii ogólnej i specjalistycznej
  • MED 20 Chirurgia dziecięca
Awarie medyczne i chirurgiczne 1
  • MED 09 Internal Medicine
  • MED 18 Chirurgia ogólna
  • MED 41 Anestezjologia
Medycyna wewnętrzna i geriatria 1
  • MED 09 MEDYCYNA WEWNĘTRZNA
  • MED 03 GENETYKA MEDYCZNA
Chirurgia ogólna 1
  • MED 18 CHIRURGIA OGÓLNA
Zadania dydaktyczne wybrane przez każdego ucznia

Rok VI Semestr II

  • Medycyna wewnętrzna i geriatria
    • MED 09 Internal Medicine
    • MED 03 Medical Genetics
  • Chirurgia ogólna 2
  • MED 18 Chirurgia ogólna

Przygotowanie pracy magisterskiej

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

The University of Campania "Luigi Vanvitelli" was established in 1991 (Decree MURST, 25 March) with the aim of relieving the overcrowded conditions of the major Neapolitan university known as the “Fed ... Czytaj więcej

The University of Campania "Luigi Vanvitelli" was established in 1991 (Decree MURST, 25 March) with the aim of relieving the overcrowded conditions of the major Neapolitan university known as the “Federico II”. Pokaż mniej
Caserta , Aversa , Neapol , Murcja , Szkodra , Pekin , Piatigorsk , Lille , Szanghaj , Stambuł + 9 Więcej Mniej