Doktorat z terapii zajęciowej

Informacje ogólne

Opis programu

Doktorat z terapii zajęciowej

Przegląd

Terapia zajęciowa to żywe zawody medyczne, które obejmują ocenę i leczenie osób, których zdolność do wykonywania codziennych zajęć jest zagrożona lub upośledzona przez niepełnosprawność rozwojową, niepełnosprawność fizyczną, dysfunkcję psychospołeczną, upośledzenie czucia lub proces starzenia. Proces terapii zajęciowej polega na zapobieganiu lub korygowaniu fizycznych, rozwojowych lub emocjonalnych problemów, które wpływają na wydajność zawodową jednostki. Celem terapii zajęciowej jest pomaganie pacjentowi w wykonywaniu czynności, które nadają sens jej lub jej życiu.

Terapeuci zajęciowi służą pacjentom w każdym wieku w różnych środowiskach, w tym w placówkach rehabilitacyjnych, placówkach opieki długoterminowej, szkołach publicznych, szpitalach psychiatrycznych, placówkach dziennej opieki, zakładach pracy chronionej, domach, agencjach społecznych i zakładach przemysłowych.

Akredytacja Rady Akredytacyjnej ds. Edukacji Terapii Zajęciowej (ACOTE) dla programu OTD jest wieloetapowym procesem. Otrzymaliśmy status kandydata od ACOTE, który pozwala nam przyjmować studentów do programu OTD

Absolwenci programu podstawowego doktoratu terapii zajęciowej (OTD) mogą przystąpić do krajowego egzaminu certyfikacyjnego przeprowadzanego przez Krajową Radę ds. Certyfikacji Terapii Zajęciowej (NBCOT) i ubiegać się o licencję wymaganą do wykonywania zawodu w większości stanów. Skazanie za zbrodnię może mieć wpływ na zdolność absolwenta do przystąpienia do egzaminu NBCOT lub uzyskania licencji państwowej. Należy pamiętać, że postępowania dyscyplinarne w przeszłości, zarówno zbrodnie, jak i wykroczenia, powinny zostać wcześniej rozpatrzone przez Texas Board of Occupational Therapy Examiners. Oczekiwanie na zgłoszenie jej na wniosek o licencję spowoduje opóźnienie w wydaniu licencji. Zaleca się, aby kandydaci skorzystali z tej recenzji przed złożeniem wniosku do programu OT lub uczestniczenia w nim.

Jesteśmy UT Health San Antonio. z UT Health San Antonio na Vimeo.

Warunki przyjęcia

Program OTD składa się z 114 godzin semestralnych zaliczeń zajęć na poziomie magisterskim, w tym 6 miesięcy stacjonarnych badań klinicznych i ukończenia doktoratu. Do przyjęcia wymagane jest posiadanie tytułu licencjata. Wszystkie wstępne warunki programu muszą zostać ukończone przed końcem semestru zimowego przed przyjęciem do szkoły letniej. Zachęca się kandydatów, aby zasięgali porady u doradców uczelnianych lub w Urzędzie ds. Zawodów i Zakładów Opieki Zdrowotnej w (866) 802-6288 (bezpłatny) lub (210) 567-6220.

Wnioski o program OTD przyjmowane są od połowy sierpnia do połowy października na wstępną klasę Summer 2019. Wniosek OTCAS, wniosek uzupełniający, oficjalne stenogramy i wszystkie dokumenty potwierdzające muszą zostać złożone przed upływem terminu składania wniosków w połowie października (patrz strona internetowa Szkoły zawodów medycznych w każdym konkretnym terminie każdego roku). Pierwszy semestr zajęć zajęć OTD rozpoczyna się zwykle w ostatnim tygodniu maja.

Oprócz rozważanych czynników pozaakademickich, wymagania dotyczące przyjęcia do programu OTD obejmują:

  • Oficjalne stenogramy z każdej uczelni i uniwersytetu (Uwaga: Wszystkie transkrypcje z instytucji spoza Stanów Zjednoczonych muszą być składane w oryginalnym języku i musi im towarzyszyć ocena kursu po kursie za pośrednictwem agencji członkowskiej NACES)
  • Średnia ocen (GPA) co najmniej 3,0 na wstępnych wymaganiach programu OTD
  • Łączna średnia ocen (GPA) co najmniej 3,0 dla stopnia licencjata
  • Wymagane jest świadectwo ukończenia studiów (GRE)
  • Znajomość i zrozumienie terapii zajęciowej zdobytej przez minimum 40 godzin wolontariuszy i / lub obserwacji pod ogólnym nadzorem licencjonowanego terapeuty zajęciowego, zgodnie z dokumentacją na formularzu Dokumentacja doświadczenia
  • Dwa listy referencyjne, najlepiej od licencjonowanych terapeutów zajęciowych
  • Wywiady z wydziałem Terapii Zajęciowej
  • Uzupełnienie wszystkich warunków wstępnych programu OTD (27 godzin) przed końcem semestru zimowego przed przyjęciem na kolejne lato:
    • Anatomia człowieka z laboratorium LUB anatomii
    • Fizjologia człowieka z laboratorium LUB anatomia
    • Fizyka I Wykład, 3 semestralne godziny kredytowe
    • Wykład kinezjologiczny (uwzględniający zasady doskonalenia człowieka), 3 semestralne godziny zaliczeniowe
    • Abnormal Psychology, 3 semestralne godziny kredytowe
    • Psychologia rozwoju, 3 semestralne godziny kredytowe
    • Socjologia i / lub antropologia, 3 semestralne godziny kredytowe
    • Statystyka, 3 semestralne godziny kredytowe
    • Terminologia medyczna, 1 godzina godzinowa semestralna (dopuszczenie certyfikatu ukończenia)
  • Tylko międzynarodowi kandydaci: Podaj wyniki testu z języka angielskiego jako języka obcego (TOEFL); minimalne wyniki 560 (papier) lub 68 (Internet).
111397_111366_Occupational.jpg

Wymagania stopnia

Program OTD składa się z 114 godzin semestralnych zaliczeń zajęć na poziomie magisterskim, w tym 6 miesięcy stacjonarnych badań klinicznych w terenie oraz Kapsuły doktoranckiej. Uczniowie muszą z powodzeniem spełniać wszystkie wymagania specyficzne dla programu, w tym ukończenie wszystkich zajęć z zachowaniem standardów wydajności nakreślonych w programie, Poziom 2 Fieldwork, egzamin kompetencyjny, Capstone doktorancki, a także wymagań programowych związanych z zachowaniem zawodowym i obsługą społeczności w celu spełniają wymagania dotyczące ukończenia studiów.

Cele / wyniki programu

Wyniki programu są zbieżne z pięcioma obszarami koncentracji doktoranckiego doświadczenia z kamienia (zaawansowane umiejętności kliniczne, badania / praktyki oparte na dowodach, przywództwo / umiejętności zawodowe, nauczanie i rozwój programów / zaangażowanie społeczne) i odzwierciedlają pięć obszarów koncentracji programu nauczania (ciało Struktura i funkcja, Teoria OT i praktyka, Badania / Praktyka oparta na dowodach, Przywództwo / Praktyka zawodowa oraz OT Ćwiczenie w kontekście), które wspierają te wyniki.

  1. Stosowanie wiedzy teoretycznej i empirycznej w realizacji opartej na dowodach praktyki terapii zajęciowej poprzez integrację fundamentalnych podstaw terapii fizjologicznej, behawioralnej, społecznej i zawodowej.
  2. Zaprojektuj, ustal i uzasadnij schematy dla najnowocześniejszej klinicznej terapii zajęciowej.
  3. Wdrażaj interwencje i oceniaj ich efektywność w kontekście złożonego, inter-profesjonalnego i zmieniającego się środowiska opieki zdrowotnej, edukacji i społeczności.
  4. Krytykuj i oceniaj informacje o pacjencie, literaturę w terenie oraz dowody i dane z badań, aby podejmować decyzje kliniczne
  5. Porównaj istniejącą i nową wiedzę naukową i zawodową w celu dyskryminacyjnego dostosowania i integracji w praktyce.
  6. Formułować i realizować inicjatywy badawcze i prace naukowe, jednocześnie krytycznie analizując i broniąc potrzeby uczonych wysiłków w dyscyplinie OT.
  7. Prowadzenie i wspieranie obowiązków zawodowych w ramach standardów etycznych i zawodowych.
  8. Struktura i integracja umiejętności przywódczych w działalności zawodowej, w tym praktyki, edukacji, społeczności i profesjonalnej obsługi.
  9. Wdrażanie i wspieranie opartych na dowodach interwencji dla klientów, rodzin i zawodów poprzez zatrudnienie jako terapeuta terapii zajęciowej i zaangażowanie w profesjonalne inicjatywy.
  10. Rozróżniać i wykorzystywać kompetencje kulturowe w zakresie zaspokajania potrzeb w zakresie wydajności zawodowej różnych grup klientów, w tym społeczności zaniedbanych.
  11. Ocenić potrzeby edukacyjne osób lub grup w kontekście praktyki, edukacji lub rozwoju programu i opracować uporządkowane opcje dostarczania instrukcji w celu osiągnięcia ustalonych efektów uczenia się.
  12. Integrować i dostosowywać teorię uczenia się i ramy nauczania do procesu nauczania i uczenia się oraz oceniać efekty uczenia się, aby sprostać potrzebom i celom edukacyjnym różnych klientów i grup
  13. Formułować i wyrażać jasne i skuteczne wzorce komunikacji w sytuacjach zawodowych, stosując odpowiednie tryby ekspresji, dokumentację, metody nauczania i interakcje międzyludzkie.
  14. Dostosowują, integrują i ułatwiają rozróżnianie i demonstrowanie kompetencji zawodowych, w tym komunikacji, nauczania i ewaluacji, aby sprostać potrzebom rozwoju programów i oceny organizacji społecznych.111396_111365_occupational2.jpg
Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Stypendium Keystone

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium

Informacje o uczelni

We are leaders in health professions education. Our faculty practice within their respective fields, providing the most up-to-date care to patients. They teach our students the latest methods and tech ... Czytaj więcej

We are leaders in health professions education. Our faculty practice within their respective fields, providing the most up-to-date care to patients. They teach our students the latest methods and techniques. Our faculty members understand current research and translate it into the classroom and clinical experience for our students. Pokaż mniej