Bs w administracji zdrowotnej

Informacje ogólne

Opis programu

Programy Administracji Zdrowotnej kształcą studentów w zakresie kariery w administracji zdrowotnej, koncentrując się na rozwijaniu krytycznego myślenia, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji etycznych.

Programy zostały zaprojektowane dla administratorów opieki zdrowotnej, menedżerów, pielęgniarek i innych pracowników służby zdrowia lub wszystkich pracowników służby zdrowia, którzy pragną zwiększyć swoją wiedzę i wiedzę fachową w konkretnym zastosowaniu administracji i kierownictwa medycznego.

Nowy program BS in Health Administration jest odpowiedzią na zmiany w sektorze opieki zdrowotnej i oferuje trzy stężenia: informatykę zdrowia, zarządzanie projektem zdrowia lub komunikację zdrowotną. Nacisk na uczenia się doświadczalnego zapewnia studentom umiejętności w zakresie zatrudnienia w różnych placówkach służby zdrowia, w tym w szpitalach, firmach farmaceutycznych, społecznych organizacjach zdrowotnych, usługach wielospecjalnych, towarzystwach ubezpieczeniowych, biomedycznych organizacjach badawczych i organizacjach przygotowujących do awaryjnego działania zarówno w prywatnych i domena publiczna, rząd lokalny, stanowy i federalny. Kierunki administracji zdrowotnej będą także dobrze przygotowane do różnych programów absolwentów, w szczególności Master of Science in Health Administration. Z US Bureau of Labor Statistics przewiduje, że kariery w opiece zdrowotnej wzrośnie dwukrotnie szybciej niż ogólny wzrost zatrudnienia w Stanach Zjednoczonych (ponad 20 procent od 2008 do 2018), stopień licencjata w Administracji Zdrowia jest mądrym wyborem.

Unikalne elementy tego programu

  • Studenci uczą się wykorzystywać umiejętności zarządzania, organizacyjne, komunikacyjne i analizy danych w branży opieki zdrowotnej
  • Studenci uczą się interpretować badania dotyczące opieki zdrowotnej i chorób oraz stosują tę umiejętność w zakresie zarządzania populacją
  • Studenci wybierają jeden z trzech stężeń: Informatyki Zdrowia, Zarządzanie Projektami Zdrowia lub Komunikację Zdrowotną
  • Studenci korzystają z wymaganego doświadczenia w terenie dzięki praktyce / stażystce lub innym doświadczeniu empirycznym
  • Studenci uzupełniają wydział, kierowany, zakończony projekt badawczy, który rozpoczyna się podczas stażu i kończy się na kursie Senior Seminarium.

Wyniki

  • Identyfikuj podstawowe zależności i wiele elementów problemu, szczegółowo rozbierając każdy element; używać technik analitycznych do identyfikacji potencjalnych rozwiązań, ważących wartość każdego.
  • Ocenić alternatywy systemu zwrotu kosztów i systemu płatności; wyjaśnić związek między dostawcami a płatnikami; analizować dane dotyczące choroby, populacji i wykorzystania.
  • Rozważ działalność, demograficzne, etnokulturowe polityczne i prawne konsekwencje decyzji; opracować strategie mające na celu poprawę długoterminowego sukcesu i rentowności organizacji.
  • Współpracuj z innymi; wartoœć wkładu i wiedzy fachowej; szukać wkładu innych osób w celu podniesienia jakości rozwiązań i decyzji.
  • Mówić i pisać w sposób jasny, logiczny, gramatyczny w sytuacjach nieformalnych i formalnych; prezentuje w jasny i zrozumiały głos wolny od obcych wypowiedzi.
  • Dostrzegać potencjał systemów informacyjnych w procesie i usprawnieniu obsługi pacjentów; zna aktualną technologię do śledzenia pacjentów (zarządzanie rekordami, rozliczanie i raportowanie).
  • Planować, realizować i nadzorować projekt; ustalić fazy i etapy w realistycznym kontekście czasowym; śledzi postępy w realizacji planu i budżetu; zapewnia dostarczenie w wyznaczonym terminie.
  • Działać otwarcie i szczerze; wykazywać zachowania etyczne, praktykę zawodową, odpowiedzialność społeczną i opiekę nad społeczeństwem.
  • Rozwijaj ciekawość i chęć poznania rzeczy, ludzi i problemów; pielęgnować chęć poznania i pozostawać w kontakcie ze zdrowiem, przemysłem i profesjonalnymi trendami.
Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Stypendium Keystone

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium

Informacje o uczelni

Founded in 1899 by the Sisters of Charity of Saint Elizabeth, the College of Saint Elizabeth has a strong tradition of concern for the poor, for developing leadership in a spirit of service and social ... Czytaj więcej

Founded in 1899 by the Sisters of Charity of Saint Elizabeth, the College of Saint Elizabeth has a strong tradition of concern for the poor, for developing leadership in a spirit of service and social responsibility, and a commitment to the promotion of women as full partners in society. Pokaż mniej