Bnsc W Nauce Pielęgniarskiego

Igbinedion University, Okada

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Bnsc W Nauce Pielęgniarskiego

Igbinedion University, Okada

Ustawy ustanawiającej Kolegium Nauk o Zdrowiu

Edukacja (minimalne normy krajowe i tworzenie instytucji (poprawka) Rozporządzenie 1993, inaczej znane jako dekret nr 9 z dnia 1 stycznia 1993 roku jest ustawa, zgodnie z którymi Numer certyfikatu 0001 z dnia 24 kwietnia 1999 roku została wydana przez Szanownego Pana Ministra Edukacji w imieniu Rządu Wojskowego Federalnej.

Cele Kolegium

. Organizowanie i oferują kursy instrukcji prowadzących do studiów, dyplomów, świadectw i innych kwalifikacji akademickich i wyróżnień w badaniach medycznych i pokrewnych takich badań, jakie mogą być określone przez Senat.
b. Organizować i prowadzić szkolenia i kursy, czy prowadzi do kwalifikacji uniwersyteckich lub nie dla tych osób, które mogą być przepisane przez Senat
do. Zorganizować i organizuje konferencje, seminaria, studia w interesie publicznym erudycji.
re. Aby rozwiązać problem ostrego niedoboru personelu medycznego w Nigerii, Afryki i świata w ogóle.
mi. Aby wypełnić lukę stworzoną przez drenaż mózgów personelu medycznego w Nigerii.
fa. Aby zachęcić do badań medycznych we wszystkich dziedzinach wysiłku medycznej.
sol. Aby zapewnić utrzymanie jakości i standardów w edukacji medycznej, zarówno na poziomie studiów magisterskich i podyplomowych.
h. Aby dać jakościową edukację medyczną zarówno na szczeblu absolwentów i podyplomowych w celu produkcji wydajnych i wysoce umiejętne lekarzy poświęcone dostarczaniu podstawowej opieki zdrowotnej; i do nauczania Nauk Medycznych.
ja. Aby produkować lekarzy, którzy będą utrzymujemy najwyższe standardy etyczne zawodu.
jot. Aby wykonać jakąkolwiek inną funkcję, jak powinien być przepisywany przez senat uczelni.

Bachelor of Sciences stopnia Pielęgniarstwo wymaga systematycznego nabywania wiedzy w zakresie sztuki i nauki, prowadzących do nabycia filozoficznych postaw niezbędnych do profesjonalnej praktyki pielęgniarskiej. Program BNSc z Igbinedion University jest profesjonalny, a także akademickie. To gwarantuje, że mężczyźni i kobiety, którzy są szczerze zainteresowani zawodu pielęgniarki są w stanie kontynuować karierę akademicką, jak ich odpowiedniki w innych dyscyplinach.

Rozwój umiejętności krytycznego myślenia poprzez badanie teorii pielęgniarstwa, społecznej i nauk przyrodniczych i badań, umożliwia indywidualne funkcjonować jako profesjonalista do świadczenia opieki pielęgniarskiej na poziomie podstawowym, średnim i wyższym. Program akademicki Pielęgniarstwa Uniwersytetu Igbinedion zgodny z hasłem Uniwersytetu "Knowledge & Excellence".

To dlatego jest przeznaczony do produkcji pielęgniarki praktykujących, że można zrozumieć czynniki społeczne, psychologiczne i fizyczne biorące udział w promocji, utrzymania i przywracania zdrowia i jest w stanie przetłumaczyć te czynniki pod potrzeby zdrowotne i odnosić je do odpowiednich usług zdrowotnych i szersze System społeczny narodu i poza nią.

FILOZOFIA

Filozofia departamentu Nursing Science of Clinical School of Medicine na Uniwersytecie Igbinedion Okada jest harmonizować z filozofią edukacji w Nigerii i które z Uniwersytetu Igbinedion: 1. Wydział pielęgniarstwa uważa, że ​​Zakład Pielęgniarstwa nauka powinna mieć największą troskę o usługę poprzez wysokie standardy stypendium i charakteru osobistego. Ostatecznym celem jest postęp dobra publicznego i kultury poprzez szerszą i głębszą wiedzę, umiejętności i drobniejszych szerszego uznania wartości ludzkich i afrykańskiego dziedzictwa kulturowego.

  1. Wydział uważa, że ​​przygotowania do profesjonalnej pielęgnacji powinna składać się z liberalnego i profesjonalnej edukacji prowadzącej do stopnia licencjata i powinno odbywać się w środowisku uniwersyteckim. Taki program karmiące powinny być integralną częścią programu edukacji uniwersyteckiej, wykorzystanie i wspieranie wszystkich udogodnień i działania instytucji.
  2. Pielęgniarstwa zawodu uważa, że ​​człowiek jest istotą bio-psychospołeczne i jego potrzeby są w centrum wszystkich działań pielęgniarskiej. Człowiek jest członkiem rodziny, a rodziny tworzą społeczności.
  3. Wydział uważa pielęgniarska jest proces interakcji, która ma na celu pomoc indywidualną rodziny i społeczności w utrzymywaniu lub ustalania optymalnego poziomu zdrowego stylu życia. Pielęgniarka jest nieodłączną częścią transakcji, która pomaga jednostki, rodziny i społeczności, aby zmienić swoje wzorce życia codziennego zgodnie z ich wymaganiami. Pielęgniarka robi to poprzez wykorzystanie procesu analitycznego syntetyczny, stosowania umiejętności technicznych i reakcji uczuciowych, jak i we współpracy z innymi dyscyplinami 5. Wydział wierzy, że zespół zdrowia, w którym jednostki, rodziny i społeczności odgrywają znaczące role jest najbardziej skuteczne podejście do promocji, utrzymania i przywracania zdrowia.
  4. Uważa się, że profesjonalny program karmiące powinny uwzględniać wiedzę z sztuki, nauki, nauk humanistycznych i pielęgniarstwa w celu zapewnienia należytego przygotowania zawodowego, w celu stymulowania badań i ciągłego nabywania nowej wiedzy, wspierania indywidualnego rozwoju samodzielne oraz propagowanie dobra publicznego. Dlatego nie powinien być uporządkowany postęp w nauce.
  5. Zawodowa Pielęgniarstwo jest zbudowany na bazie teoretycznej, która zmierza do opracowania stale samodzielna praktyków, którzy będą przyspieszały i Test wiedzy na których opiera się praktyka. Aktualne wymagania zdrowotne wymagają innowacyjnego podejścia do przygotowania zawodowego i programów nauczania, które jest dostosowane do potrzeb społeczeństwa.

CELE KATEDRY

  1. Aby utrzymać akademickie standardy wymagane przez Igbinedion Universtiy Okada 2. Aby zapewnić środowisko sprzyjające nauce i praktykujących jakości opieki pielęgniarskiej 3. Aby ukończyć zawodowe pielęgniarek zdolnych do zapewnienia wysokiej jakości opieki dla osób prywatnych, rodzin i społeczności zróżnicowanej tle iw różnych środowiskach społecznych i kulturowych kraju i na świecie 4. Aby pomóc studentom w nauce rozwiązywania problemów poprzez wystawienie ich w sytuacjach problemowych i rozwiązując je w projektach badawczych 5. Świadczenie profesjonalnych praktyków pielęgniarki, która będzie stymulowany intelektualnie stale doskonalić swoje umiejętności praktyczne poprzez wykorzystanie wyników badań i zobowiązanie do samorozwoju.

CELE PROGRAMOWE

Pod koniec programu akademickiego w Nursing, oczekuje licencjackich na: - 1. Zintegruj pojęcia i zasady z biologicznych, społecznych, nauk fizycznych i karmiących w świadczeniu kompleksowej opieki pielęgniarskiej.

  1. Funkcja skutecznie samodzielnie i we współpracy z innymi członkami zdrowia i pokrewnych sektorach.
  2. Wykorzystać procesu pielęgnowania i innych narzędzi opieki we wspieraniu osób, rodzin i grup dostosować się do zmieniających się potrzeb zdrowotnych.
  3. Sformułowania teoretyczne ramy, które ma zastosowanie do świadczenia opieki pielęgniarskiej na klientów w trzech poziomach opieki zdrowotnej, korzystając z odpowiednich założenia nauk.
  4. Włączenie planu opieki medycznej w kierunku działalności karmiących, aby osiągnąć cele zależnych, współzależnych i niezależnych funkcji pielęgniarki.
  5. Przyczyni się do poprawy praktyki pielęgniarskiej, uczestnicząc w badaniach interdyscyplinarnych, wykorzystując proces badawczy i publikowanie wyników badań w sytuacjach praktyki pielęgniarskiej.
  6. Docenić wpływ kultury i zwyczajów na temat stanu zdrowia klientów i wykorzystywać tę wiedzę w rozwijaniu umiejętności klinicznych i nauczanie.
  7. Wykorzystaj zasady zarządzania w administracji zakładów opieki zdrowotnej i personelu.

KOMPETENCJE absolwenta

Pod koniec programu akademickiego, absolwent będzie 1. Funkcja zależny, współzależności i niezależnie w trzech podstawowych (drugorzędnych i trzeciorzędnych) poziomów opieki, dając wysokiej jakości usług pielęgniarskich dla klientów z wykorzystaniem odpowiednich koncepcji, modeli i narzędzi praktyki pielęgniarskiej.

  1. Wykorzystać procesu pielęgnowania w celu oceny, plan, realizacja i ocena potrzeb opieki pielęgniarskiej indywidualnego pacjenta, rodziny i społeczności.
  2. Zaprezentowanie umiejętności klinicznych w realizacji opieki z wykorzystaniem wiedzy zaczerpniętej z fizycznych, społecznych, nauk biologicznych i karmiących.
  3. Utrzymanie kontroli jakości i podtrzymywać odpowiedzialności w praktyce zawodowej.
  4. Planowania i wdrażania formalnego i nieformalnego nauczania dla klientów i innych pracowników służby zdrowia z wykorzystaniem odpowiednich zasad nauczania i uczenia się.
  5. Funkcja w rozszerzonej roli w zespole opieki zdrowotnej w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi i materialnymi oraz oceny wpływu strategii interwencji opieki.
  6. Inicjowanie i prowadzenie badań pielęgniarską i wykorzystać wyniki do poprawy praktyki pielęgniarskiej.
  7. Weź udział w wspólnych badań z innymi w celu poprawy stanu zdrowia ludności.
  8. Wykazać uznanie konieczności poprawy siebie i innych poprzez aktywne uczestnictwo w ciągłym programu edukacyjnego.
  9. Rozwijanie pozytywnych postaw rozpoznać istotną wartość jednostki przez jej / jego reakcji międzyludzkich.
  10. Pokazać przywiązanie do zawodu pielęgniarki i poczuciem odpowiedzialności za siebie i kierunku rozwoju osobistego.
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Mar. 2019
Duration
Czas trwania
4 lat
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Nigeria - Benin City, Edo
Data rozpoczęcia : Mar. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Mar. 2019
Nigeria - Benin City, Edo
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą