University of Edinburgh zajmuje obecnie 16 miejsce na świecie w rankingu QS World University Rankings 2022.Opis programuTen 3-letni program magisterski online w zakresie bezpieczeństwa pacjentów i klinicznych czynnika ludzkiego ma na celu wsparcie wszystkich absolwentów służby zdrowia (od pielęgniarek po chirurgów i anestezjologów) w zakresie stosowania narzędzi i technik opartych na dowodach w celu poprawy niezawodności i bezpieczeństwa codziennego systemy i procesy opieki zdrowotnej.
Osoby ubiegające się o ten stopień będą starały się wyróżnić jako doświadczone w zakresie bezpieczeństwa pacjentów i, w niektórych przypadkach, mogą dążyć do specjalizacji lub podjęcia kierowniczej roli w tej dziedzinie. Program wykorzysta materiały dydaktyczne pochodzące z globalnej sieci entuzjastów.
Rok pierwszy zapewni szerokie wprowadzenie do obecnego stanu bezpieczeństwa w opiece zdrowotnej, w jaki sposób wyrządza krzywdę pacjentom oraz w szczegółowym zrozumieniu klinicznych czynników ludzkich, ergonomii.
Rok drugi przejdzie od stanu zdrowia, aby spojrzeć na to, w jaki sposób możemy poprawić bezpieczeństwo w opiece zdrowotnej. Obejmuje to zbadanie, w jaki sposób dobra praca zespołowa wpływa na wyniki pacjentów, a także na poprawę opieki zdrowotnej i zarządzania lekami. Będziemy również koncentrować się na badaniach i metodach poprawy jakości.
Trzeci rok będzie podążał za bardzo udanym iteracyjnym modułem używanym przez Magisterów w dziedzinie chirurgii, obejmującym przedstawienie projektu, streszczenie przedłożenia z przygotowaniem plakatu i ukończenie rozprawy.
Ze względu na unikalny, w pełni internetowy charakter pedagogiki, program byłby atrakcyjną opcją dla tych profesjonalistów, którzy chcą uzyskać kredyt akademicki lub wyższy poziom bezpieczeństwa pacjentów i którzy nie są w stanie zaangażować się w nauczanie na kampusie.Nauka onlineProgram jest dostarczany przez uznanych ekspertów z różnych obszarów tematycznych i będzie czerpał z szerokiej wiedzy personelu na Uniwersytecie w Edynburgu i innych instytucjach na arenie międzynarodowej. Wykorzystywane jest połączenie internetowych metod uczenia się, takich jak; fora dyskusyjne i tutoriale na żywo, aby stworzyć dynamiczne i oparte na współpracy doświadczenie edukacyjne. Staniesz się częścią internetowej społeczności skupiającej studentów i wykładowców z całego świata.
Oceny postępów dokonuje się poprzez pracę grupową, eseje, krytyczne zgłoszenia zdarzeń, plakaty naukowe i imprezy grupowe wiki. Oprócz podstawowej nauki w zakresie bezpieczeństwa pacjentów i klinicznych czynnika ludzkiego, program umożliwi doskonalenie umiejętności interpersonalnych, samodzielnego zarządzania, informatyki, pracy zespołowej i zarządzania projektami.
Program jest dostarczany w środowisku online, które zapewnia dynamiczne i oparte na współpracy doświadczenie edukacyjne. Nauczyciele-eksperci poprowadzą Cię przez wszystkie etapy programu i będziesz mógł współpracować z innymi uczniami w pomocnych i konstruktywnych sieciach online. Elastyczne środowisko nauki oznacza, że ​​uczysz się w czasie i miejscach, które najbardziej Ci odpowiadają, dzięki czemu ten program jest odpowiedni dla wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów, którzy chcą aktualizować i poszerzać swoją wiedzę.Struktura programuProgram składa się z dwóch elementów: elementu nauczania i elementu dysertacji (w roku 3).
Nauczany element programu podzielony jest na sześć 20 kursów kredytowych (3 potrzebne do ukończenia certyfikatu, sześć wymaganych do ukończenia dyplomu), a każdy rok akademicki składa się z trzech bloków dydaktycznych, z których każdy trwa przez okres 11 tygodni.
Podczas części dysertacyjnej programu studenci będą mieli możliwość dalszego rozwijania swoich umiejętności rozwoju oraz projektowania i prowadzenia własnego projektu poprawy jakości w swoim miejscu pracy.
Ten rok rozprawy składa się z etapowej oceny.
1 rok
60 kredytów = PgCertWprowadzenie do świadczenia opieki zdrowotnej i tego, co prowadzi do szkód (20 punktów)
Kliniczne czynniki ludzkie i ergonomia w służbie zdrowia (20 punktów)
Umiejętności indywidualne i zespołowe (20 punktów)Rok 2
120 kredytów = PgDipUczenie się na podstawie obecnej praktyki i zarządzania (20 kredytów)
Szkolenie w zakresie bezpieczeństwa (20 punktów)
Poprawa jakości dla bezpieczniejszej praktyki (20 punktów)Rok 3
180 punktów kredytowych = magisterDysertacja i niezależny projekt doskonalenia (60 punktów)Wyniki naukiPięć efektów uczenia się zostało odwzorowanych na cechy poziomu 11 SCQF:Wykazanie się szeroką, szczegółową i krytyczną wiedzą i zrozumieniem obecnego tła i głównych teorii dotyczących zakresu i przyczyn szkód w opiece zdrowotnej, niezawodności, bezpieczeństwie pacjentów i czynnikach ludzkich.
Wdrożyć praktyczną wiedzę, umiejętności i zrozumienie, planując i realizując znaczący projekt badań, badań lub rozwoju.
Aby rozwinąć umiejętności poznawcze niezbędne do radzenia sobie ze złożonymi problemami i dokonywania przemyślanych ocen w sytuacjach braku pełnych lub spójnych danych / informacji. * Rozpoznawać czynniki przyczyniające się do zdarzeń niepożądanych i wykorzystywać tę wiedzę do tworzenia planów ulepszeń i uczenia się na poziomie lokalnym i organizacyjnym (w tym podczas spotkań audytorskich / fuzji i przejęć oraz obowiązku szczerości i etyki).
Aby rozwinąć umiejętności komunikacyjne. Aby komunikować się, za pomocą odpowiednich metod, z grupą odbiorców o różnych poziomach wiedzy / doświadczenia; dostęp do szerokiej gamy rutynowych umiejętności i zakresu zaawansowanych i specjalistycznych umiejętności w zależności od bezpieczeństwa pacjenta i klinicznych czynników ludzkich.
Aby wykonywać znaczną autonomię i inicjatywę w działaniach profesjonalnych i równoważnych. Wykazać przywództwo i inicjatywę oraz wnieść rozpoznawalny wkład w zmiany i rozwój i / lub nowe myślenie. Wykazanie dogłębnej znajomości wybranego tematu badawczego; Tożsamość, konceptualizacja i oferowanie oryginalnych i twórczych wglądów w nowatorskie informacje i / lub ostatnio opublikowane dane; Sporządzić pisemną krytykę określonego badania; Zademonstruj oryginalność i kreatywność w rozwoju i stosowaniu nowej wiedzy, zrozumienia i praktyk.Możliwości zawodoweAbsolwent tego programu może starać się rozwinąć określone umiejętności w tej dziedzinie na obecnym stanowisku, a niektórzy mogą chcieć umówić się na stanowisko oficera bezpieczeństwa pacjentów, które to stanowisko jest coraz częściej promowane i reklamowane w Wielkiej Brytanii. Przewidujemy, że kwalifikacja ta niekoniecznie spowoduje zmianę kariery zawodowej absolwentów służby zdrowia, a także rozwój ich obecnej roli.
Zapotrzebowanie na osoby z wiedzą i umiejętnościami w zakresie nauczania i oceny bezpieczeństwa pacjentów i poprawy jakości szybko rośnie. Zarówno NHS England, jak i Szkocja są inicjatywami w tej dziedzinie i obserwuje się to na całym świecie. Absolwenci będą mieli znaczną przewagę w sygnalizowaniu nie tylko ich zaangażowania w bezpieczeństwo pacjentów i poprawę jakości, ale także wykazali się umiejętnościami niezbędnymi do identyfikowania i mierzenia zagrożeń bezpieczeństwa pacjentów z perspektywy naukowej Human Factors oraz umiejętności stosowania metodologii poprawy jakości. do wprowadzania skutecznych zmian w celu poprawy bezpieczeństwa. Umiejętności te są bardzo pożądane szczególnie w ramach NHS i innych rozwiniętych systemów opieki zdrowotnej.Wymagania wstępneWielka Brytania: 2: 1 stopień honorowy lub jego międzynarodowy odpowiednik w opiece zdrowotnej, z przedmiotami takimi jak medycyna, biomedycyna lub farmacja / farmacja, pielęgniarstwo, psychologia.
Możemy również rozpatrzyć Twoją aplikację, jeśli masz odpowiednie doświadczenie zawodowe; doświadczenie zawodowe musi znajdować się w powiązanym obszarze naukowym, na przykład w szpitalu lub podstawowej opiece zdrowotnej (najlepiej w oparciu o bezpieczeństwo pacjentów, badania nad poprawą jakości) przez 3 lata lub dłużej. Skontaktuj się z zespołem programowym, aby sprawdzić przed złożeniem wniosku. Możesz zostać dopuszczony do poziomu certyfikatu tylko w pierwszej instancji.Wymagania w języku angielskimWszyscy kandydaci muszą mieć jedną z następujących kwalifikacji jako dowód zdolności do posługiwania się językiem angielskim:studia licencjackie lub magisterskie, które były nauczane i oceniane w języku angielskim w większości anglojęzycznych krajów określonych przez brytyjskie wizy i imigracje
IELTS Academic: łącznie 6,5 (co najmniej 6,0 w każdym module)
TOEFL-iBT: łącznie 92 (co najmniej 20 w każdym module)
PTE (A): ogółem 61 (co najmniej 56 w każdej z sekcji "Umiejętności komunikacyjne", sekcja "Umożliwianie umiejętności" nie jest brana pod uwagę)
CAE i CPE: łącznie 176 (co najmniej 169 w każdym module)
Trinity ISE: ISE II z wyróżnieniem we wszystkich czterech komponentachStopnie nauczane i oceniane w języku angielskim nie mogą mieć więcej niż trzy lata na początku programu studiów. Testy językowe nie mogą mieć więcej niż dwa lata na początku twojego programu studiów.