Bachelor of Science in Nursing

Informacje ogólne

Opis programu

RAK College of Nursing (RAKCON)

RAK College of Nursing w ramach RAKMHSU wspiera misję i wizję uniwersytetu.

RAK College of Nursing jest dynamiczną i rozwijającą się organizacją, która przygotuje kompetentne profesjonalne pielęgniarki na różne stanowiska opieki zdrowotnej i kierownicze.

RAK College of Nursing zapewnia stypendia pielęgniarskie dla zasłużonych studentów.

Filozofia RAK College of Nursing

  • Wydział pielęgniarstwa uważa, że celem uniwersyteckiej edukacji pielęgniarskiej jest przygotowanie profesjonalnych pielęgniarek, których praktyka opiera się na teorii i badaniach.
  • Naszą filozofią jest aktywne uczestnictwo w zajęciach z uczniami i praktykującymi pielęgniarkami w naszej społeczności, regionie i poza nią. Jesteśmy zaangażowani w zapewnianie wysokiej jakości edukacji pielęgniarskiej oraz w rozwój wiedzy pielęgniarskiej i zawodu.
  • Filozofia programu studiów licencjackich opiera się na wartościach doskonałości, różnorodności, społeczności, sprawiedliwości społecznej, uczciwości i kreatywności. Przygotowanie do różnych ról w praktyce wymaga wiedzy o sztuce i naukach, a także treści i procesów leżących u podstaw dyscypliny. Jesteśmy wspólnotą uczniów i naukowców - społecznością tworzoną we współpracy ze studentami.
  • Wydział uważa, że ich style nauczania muszą uwzględniać różnorodny charakter uczenia się uczniów. Ostatecznie edukacja pielęgniarska wymaga zaangażowania w służbę społeczną, badania naukowe, interdyscyplinarne i ustawiczne kształcenie.

RAK College of Nursing oferuje następujące programy:

Istnieją dwa strumienie, A

Strumień A: program studiów BSN:

Czteroletni program nauczania został zaprojektowany w celu zapewnienia wysokiej jakości edukacji w zakresie pielęgniarstwa, która jest porównywalna z poziomami międzynarodowymi. Zapewnia również, że każdy uczeń jest narażony na profesjonalną wiedzę i praktyki poprzez uczenie się oparte na dowodach i podejście do rozwiązywania problemów.

Ten program jest w pełni akredytowany przez Ministerstwo Edukacji ZEA.

Strumień B: Program mostowy RN-BSN

Dwuletni Bachelor of Science in Nursing Degree Program dla pełnoetatowych zarejestrowanych pielęgniarek, które ukończyły Dyplom Pielęgniarstwa i mają również dwa lata doświadczenia klinicznego.

Wyniki programu BSN

Wiedza: (A)

Po pomyślnym zakończeniu programu BSN absolwent będzie mógł:

  • Opisz podstawową terminologię, kluczowe idee, uznanie źródeł, dokładność, racjonalną argumentację, rozwój postaw pytających.
  • Opisz konkretne fakty, warunki i podstawowe zasady z możliwością spójnego zrozumienia, interpretacji i wyrażenia.
  • Zidentyfikuj, opisz i odpowiednio wykorzystaj literaturę i język dyscypliny.
  • Uwzględnij historyczne, społeczne, prawne i etyczne aspekty opieki zdrowotnej w pielęgniarstwie zawodowym
  • Wyjaśnij podstawowe pojęcia związane z przyrodą i naukami społecznymi dotyczące pielęgniarstwa.
  • Zademonstruj umiejętności odpowiednie do przedmiotu i umiejętności laboratoryjne, a także wyraźne artykułowanie
  • Wykazać krytyczne myślenie w ocenie, planowaniu i ocenie opieki nad klientem poprzez syntezę i zastosowanie potwierdzonej wiedzy i teorii z pielęgniarstwa, nauk humanistycznych oraz psychologicznych, nauk o zdrowiu społecznym

Umiejętności: (B)

Po pomyślnym zakończeniu programu BSN absolwent będzie mógł:

  • Wykazać umiejętność nawiązywania, utrzymywania i rozwiązywania relacji terapeutycznych z klientami.
  • Wdrażaj procesy pielęgniarskie w celu promowania, utrzymywania i przywracania zdrowia jednostek, rodzin, grup i społeczności.
  • Sformułuj osąd kliniczny na podstawie krytycznego zapytania i uzasadnienia analitycznego.
  • Wykazać umiejętność radzenia sobie ze złożonością poznawczą, zastosowania wiedzy i umiejętności w nowych sytuacjach.
  • Zastosuj kreatywne rozwiązania / podejścia w obszarze klinicznym.
  • Wykorzystaj wiedzę i doświadczenie oparte na badaniach, aby zastanowić się nad praktyką
  • Oceniaj, planuj, wdrażaj i oceniaj program opieki z klientami i międzyprofesjonalnym zespołem opieki zdrowotnej.
  • Wykazać przywództwo i początkowe kompetencje w zarządzaniu zespołem opieki zdrowotnej, zarządzaniu zasobami i koordynowaniu opieki zdrowotnej.
  • Wykazać się skutecznymi umiejętnościami nauczania opieki zdrowotnej w celu promowania zmian zachowań i postaw u pacjentów i innych członków zespołu opieki zdrowotnej.

Kompetencje: (C)

Po pomyślnym zakończeniu programu BSN absolwent będzie mógł:

Autonomia i odpowiedzialność: (C1)
  • Pracuj niezależnie, a także jako część zespołu w różnych kontekstach
  • Zajmuj i broń pozycji, aby tworzyć kreatywne rozwiązania problemów
  • Przyjmij odpowiedzialność za własne uczenie się, zarówno niezależne, jak i oparte na współpracy.
  • Wykorzystaj krytyczne myślenie jako podstawę do identyfikacji potrzeb zdrowotnych osób, rodzin i społeczności.
  • Włącz etyczną, prawną i ekonomiczną odpowiedzialność do profesjonalnej praktyki pielęgniarskiej.
  • Angażuj się w działania promujące rozwój zawodu pielęgniarki.
Samorozwój: (C2)
  • Weź odpowiedzialność za swoje przyszłe potrzeby edukacyjne w nowych sytuacjach.
  • Ucz się na podstawie doświadczeń zdobytych w różnych kontekstach i przyswajaj nową wiedzę i umiejętności w swojej praktyce.
  • Kontroluj swoje umiejętności, analizuj i monitoruj rozwój osobisty.
  • Doceń ideał uczenia się przez całe życie, aby wspierać doskonałość w praktyce pielęgniarskiej.
Rola w kontekście: (C3)
  • Wykazać profesjonalne atrybuty związane z ich rolą.
  • Wyrazić osobiste stanowisko w kontekście szacunku dla poglądów innych osób.
  • Ustal cele zespołu i weź odpowiedzialność za wyniki zespołu w miejscu pracy.
  • Interakcja z profesjonalnymi kolegami w różnych ustawieniach.
  • Wykazać umiejętność zrozumienia wielu perspektyw i sformułować skuteczne działania.

Wyniki programu RN-BSN

Wiedza: (A)

Po pomyślnym zakończeniu programu Bridge RN-BSN absolwent będzie mógł:

  • Zsyntetyzuj aktualną wiedzę z zakresu pielęgniarstwa, nauk humanistycznych, nauk społecznych i przyrodniczych w praktyce pielęgniarskiej.
  • Wykorzystaj umiejętności krytycznego myślenia, aby zapewnić kompleksową opiekę pielęgniarską.
  • Wykorzystaj procesy nauczania i uczenia się, aby promować i utrzymywać zdrowie.
  • Wykorzystaj oparte na dowodach wyniki badań pielęgniarskich i związanych ze zdrowiem, aby poprawić wyniki zdrowotne.
  • Zbadaj wpływ czynników społecznych, ekonomicznych, prawnych i politycznych na pielęgniarstwo i system opieki zdrowotnej.

Umiejętności: (B)

Po pomyślnym zakończeniu programu Bridge RN-BSN absolwent będzie mógł:

  • Zastosuj zdobyte wcześniej umiejętności i bezpiecznie i dokładnie wykonuj procedury techniczne.
  • Wykazać odpowiednie umiejętności świadczenia kompleksowej opieki pielęgniarskiej klientowi za pomocą procesu opieki pielęgniarskiej.
  • Zintegruj skuteczne umiejętności komunikacyjne zgodne z rolami profesjonalnej pielęgniarki.
  • Organizuj programy edukacji zdrowotnej w środowisku szpitalnym i środowiskowym.
  • Zastosuj teorie przywództwa, zarządzania i uczenia się, aby usprawnić rozwój praktyki pielęgniarskiej w różnorodnym kontekście świadczenia opieki zdrowotnej.
  • Koordynacja świadczenia kompleksowej opieki zdrowotnej poprzez wykazywanie przywództwa we współpracy z innymi dyscyplinami.
  • Włącz współczesną technologię do praktyki pielęgniarskiej.
  • Wykorzystaj wiedzę i doświadczenie oparte na badaniach, aby zastanowić się nad praktyką.
  • Zademonstruj początkowe umiejętności nauczyciela w klasie.

Kompetencje: (C)

Po pomyślnym zakończeniu programu Bridge RN-BSN absolwent będzie mógł:

Autonomia i odpowiedzialność: (C1)
  • Modeluj współczujące opiekuńcze, kulturowo kompetentne zachowania w zakresie świadczenia kompleksowej opieki pielęgniarskiej.
  • Wyrazić osobiste stanowisko w kontekście szacunku dla poglądów innych osób.
  • Przyjmij odpowiedzialność za własne uczenie się, zarówno niezależne, jak i oparte na współpracy.
  • Stwórz bezpieczne środowisko opieki, które zapewni wyniki klientów wysokiej jakości.
Samorozwój: (C2)
  • Kontroluj własne umiejętności, analizuj i monitoruj rozwój osobisty.
  • Wykazać zaangażowanie w uczenie się przez całe życie i rozwój zawodowy.
Rola w kontekście: (C3)
  • Praktyka w ramach etycznych, prawnych i regulacyjnych pielęgniarstwa oraz standardów praktyki zawodowej, wykazując odpowiedzialność za praktykę pielęgniarską.
  • Weź udział w bezpiecznych praktykach pielęgniarskich, które wspierają wysokiej jakości profilaktykę kliniczną i działania na rzecz zdrowia populacji.

Kryteria przyjęcia dla BSN

  • Łącznie 70% w strumieniu naukowym klasy 12 / strumieniu zaawansowanym ZEA GSEC Ministerstwa Edukacji. Pierwszeństwo w przyjęciu będą miały osoby z wysokimi wynikami w biologii i chemii / fizyce.
  • Studenci strumieniowej Rady Edukacyjnej w Abu Zabi powinni podobnie mieć 70% kruszywa. Pierwszeństwo w przyjęciu będą miały osoby z wysokimi wynikami w Advanced Biology (poziom 3) i Advanced Chemistry (poziom 3).
  • Dla B.Pharm

Kryteria przyjęcia do programu pomostowego RN-BSN

Minimalna kwalifikowalność do programu mostu RN-BSN:

Ponieważ zarejestrowane pielęgniarki zatrudnione w Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadają stopień naukowy / dyplom pielęgniarski z akredytowanych szkół pielęgniarskich, aby dołączyć do programu pomostowego RN-BSN, należy spełnić następujące wymagania wstępne:

  • Zarejestrowana pielęgniarka powinna ukończyć 3-letni okres stowarzyszonego dyplomu pielęgniarskiego z akredytowanej szkoły pielęgniarskiej z co najmniej 65% -70% sumą (poprzez dodanie 1% punktów za każdy rok doświadczenia maksymalnie do maksimum 5% kredytu).

Aby spełnić warunki przyjęcia, należy przedłożyć następujące dokumenty:

  • Licencja RN z kraju pochodzenia.
  • Powinien przedstawić ukończony i potwierdzony arkusz ocen klasy 12 / liceum i uzyskać równoważność z tym samym w Ministerstwie Edukacji (MOE, Zjednoczone Emiraty Arabskie). Dwa do 6 lat doświadczenia klinicznego w pracy w szpitalu / centrum opieki społecznej po ukończeniu stopnia naukowego / dyplomu pielęgniarstwa w zależności od zabezpieczonych znaków zagregowanych
  • TOEFL zdał z minimum 500 punktami (w formie papierowej) lub IELTS z wynikiem 5,0 lub EmSAT Achieve - angielski wynik 1100 - 1225.
  • Powinien uzyskać certyfikat równoważności z Ministerstwa Edukacji (MOE) dla 3-letniego dyplomu pielęgniarstwa / stowarzyszonego.
  • Powinien ukończyć następujące kursy wstępne na kierunku Associate Degree / Diploma in Nursing.

Kursy kształcenia ogólnego: angielski, matematyka, chemia, fizyka.

Przedmioty humanistyczne i społeczne: Wstęp do psychologii; Mikrobiologia; Patologia; Anatomia i fizjologia - 1

Kursy pielęgniarskie: Podstawy pielęgniarstwa, Farmakologia w pielęgniarstwie, Pielęgniarstwo medyczno-chirurgiczne - 1

Kryteria przyjęć do programu konwersji prowadzącego do BSN:

Program konwersji prowadzący do BSN:

  • Pathway od rejestracji do programu konwersji, prowadząca do przyjęcia do programu BSN w RAKMHSU. Na podstawie umowy podpisanej przez Ministerstwo Zdrowia
  • Wszystkie inne narodowości ze strumienia Arts, które chcą dołączyć do programu konwersji, muszą przekazać 13 000 AED po spełnieniu warunków wstępu.
  • Czas trwania programu konwersji wynosi 16 tygodni. Po przejściu Programu konwersji z GPA 2 i po spełnieniu wymagań języka angielskiego (IELTS z wynikiem 5 lub test w formie papierowej TOEFL z wynikiem 500), EmSAT Achieve - angielski wynik 1100 - 1225, studenci być uprawnionym do przyjęcia na studia Bachelor of Science in Nursing (BSN).

Uwaga: obywatele ZEA ze strumienia Advanced / Science, którzy spełniają wszystkie wymagania programu BSN w RAK MHSU, mogą bezpośrednio zwrócić się do MOH o sponsoring.

Ostatnia aktualizacja Sty 2020

Informacje o uczelni

RAKMHSU is the First Comprehensive Health Sciences University in UAE under the patronage of His Highness Sheikh Saud Bin Saqr Al Qasimi, Ruler of Ras Al Khaimah and Supreme Council Member, United Arab ... Czytaj więcej

RAKMHSU is the First Comprehensive Health Sciences University in UAE under the patronage of His Highness Sheikh Saud Bin Saqr Al Qasimi, Ruler of Ras Al Khaimah and Supreme Council Member, United Arab Emirates. With the continued unstinted support from His Highness, RAKMHSU is marching forward as per its Vision, Mission, Goals, and Objectives. Now, RAKMHSU is fully owned and managed by the Government of Ras Al Khaimah. Further, all the programs have been fully accredited by the Commission for Academic Accreditation under the Ministry of Higher Education & Scientific Research. RAKMHSU is known for its absolutely honest and transparent administration, focusing on professionalism and issue-based functioning. Pokaż mniej
North Ras Al Khaimah