Opis programu
Przegląd
Witamy w Szkole Farmacji im. Freda Wilsona w High Point University w High Point w stanie Karolina Północna. Nasz wydział i personel szkolą klinicystów, którzy są oddani opiece pacjenta we wszystkich warunkach i posiadają umiejętności i wiedzę, aby ćwiczyć farmację na najwyższym możliwym poziomie. Nasz model edukacyjny koncentruje się na podstawowej wiedzy i umiejętnościach farmaceutycznych niezbędnych do podejmowania ważnych dla jakości decyzji w połączeniu ze szkoleniem klinicznym w różnych sytuacjach. Studenci, którzy zdobędą wiedzę i umiejętności oraz będą zdolni do komunikowania się, stworzą rdzeń, z którego zbudowani zostaną liderzy jutra!
Misja
Zapewnienie wyjątkowej edukacji aptecznej poprzez integrację nauk biomedycznych i klinicznych, która umożliwi przyszłym farmaceutom osiągnięcie doskonałych wyników w dynamicznym środowisku opieki zdrowotnej jako członek zespołu opieki zdrowotnej.
Wizja
Być wiodącą szkołą aptekarską wspierającą edukację i badania przygotowujące współczujących i inspirowanych liderów opieki zdrowotnej dla lokalnej i globalnej społeczności.
Cele
Zapewnij studentom kompleksową edukację farmaceutyczną, która dokładnie integruje nauki podstawowe i kliniczne.
Rozwijaj w studentach proces analitycznej myśli, umożliwiający rozumowanie poprzez problemy kliniczne i naukowe.
Promuj dla wszystkich wykładowców i studentów, pasję do odkryć klinicznych i naukowych w celu poprawy opieki zdrowotnej.
Utrzymuj środowisko troski i akceptacji różnic osobistych i kulturowych, rozwijaj życzliwych, współczujących i akceptujących praktykujących farmację.
Wystaw studentów na sytuacje w świecie rzeczywistym, które przygotowują ich do skutecznego funkcjonowania w środowisku opieki zdrowotnej.
Filozofia edukacyjna
HPU SPO będzie wykorzystywał ściśle zintegrowany podstawowy i kliniczny program nauczania przedmiotów ścisłych, aby promować stosowanie przez studenta pełnego zakresu umiejętności niezbędnych do zapewnienia skoncentrowanej na pacjencie opieki farmaceutycznej. Nasze metody nauczania wykorzystają techniki oparte na dowodach, które promują długofalowe uczenie się i rozszerzają zdolność do syntezy szybko zmieniającej się wiedzy w zakresie opieki zdrowotnej.
Standaryzowany program klienta w szkole farmaceutycznej Fred Wilson w High Point University
Standaryzowani klienci (SC) są ważną częścią programu HPU Pharmacy i zapewniają naszym uczniom doświadczenia z pierwszej ręki w środowisku, w którym będą stosować nowo nabyte umiejętności w rzeczywistym świecie.
Studenci otrzymują scenariusz dla pacjenta, w którym definiuje się specyfikę przypadku, co do stanu, leków i problemów, jakie może mieć pacjent, aby mogli zastosować umiejętności krytycznego myślenia podczas wykonywania historii leczenia, oceny problemu, określenia, co należy zrobić, i doradzanie pacjentowi, rodzicowi lub dostawcy opieki zdrowotnej. Ćwicząc samodzielnie, bez instruktorów lub rówieśników, aby rozwiązać problem pacjenta, uczeń szybko zdaje sobie sprawę, co jest potrzebne, aby pomóc pacjentowi. To jest "prawdziwy test tego, co trzeba wiedzieć", aby być nadzwyczajnym farmaceutą w dzisiejszym świecie!
Standaryzowani klienci są rekrutowani i wyszkoleni do przedstawiania żywych pacjentów. SCS uczą się i działają zgodnie ze zdefiniowanym scenariuszem w sposób konsekwentny, tak aby każdy uczeń otrzymał to samo "doświadczenie". Wydział kształci każdego SC, aby pełnił tę rolę.
Informacje zwrotne od ustandaryzowanego klienta, kadry naukowej i nagrań wideo dają naszym uczniom "przewagę" w nabywaniu umiejętności skoncentrowanych na pacjencie.
SC przekazuje studentowi informacje zwrotne na temat umiejętności komunikacyjnych i ogólnego doświadczenia.
Wydział analizuje spotkanie, aby zapewnić studentom profesjonalną wiedzę.
Uczeń ocenia swoją wydajność w celu zidentyfikowania ulepszeń.
IPE
Edukacja międzyszkolna
Edukacja międzybranżowa (IPE) to wspólne uczenie się obejmujące uczniów i nauczycieli z różnych zawodów medycznych. Poprzez IPE uczniowie rozwijają wiedzę, umiejętności i zachowania niezbędne do tego, aby stać się efektywnymi członkami zespołu opieki zdrowotnej. Tutaj, w Fred Wilson School of Pharmacy na High Point University , poświęcamy się włączaniu IPE do naszego programu nauczania, aby zapewnić, że nasi studenci są przygotowani do zapewnienia doskonałej opieki nad pacjentami w dzisiejszych interdyscyplinarnych warunkach opieki zdrowotnej.
Nasz plan IPE obejmuje cztery podstawowe etapy: ekspozycję, zanurzenie, doświadczenie i kompetencje.
Ekspozycja
Od samego początku naszego programu studenci są narażeni na różne dziedziny opieki zdrowotnej poprzez wykłady gościnne i interaktywne ćwiczenia laboratoryjne. Uczą się od innych podmiotów świadczących opiekę zdrowotną o swoich dziedzinach oraz o tym, jak te dyscypliny odnoszą się do praktyki farmacji.
Zanurzenie
W miarę postępów w programie uczniowie zanurzają się we wspólnych środowiskach opieki zdrowotnej, zarówno na żywo, jak i symulowanych, w których rozwijają kluczowe umiejętności międzybranżowe. Symulacje obejmują znormalizowane przypadki klientów i kursy laboratoryjne z udziałem wielu podmiotów świadczących opiekę zdrowotną. Podczas wprowadzających zmian w aptekach szpitalnych i społecznościowych studenci ćwiczą swoje międzyprofesjonalne parapety w rzeczywistych warunkach opieki zdrowotnej.
Doświadczenie
Do trzeciego roku naszego programu studenci są dobrze przygotowani do udziału w warsztatach międzyprofesjonalnych organizowanych przez Triad IHEC (Inter-professional Health Education Centre). Triad IHEC to wspólny wysiłek angażujący wiele profesjonalnych szkół z różnych instytucji w regionie, w tym High Point University , NC A
Kompetencja
Studenci spędzają ostatni rok programu, ucząc się, ćwicząc i prezentując swoje kompetencje inter-zawodowe podczas Advanced APPC Practice Experiences (APP). Te praktyczne doświadczenia pozwalają uczniom wykorzystywać i szlifować swoją wiedzę, umiejętności i zachowania inter-zawodowe przed ukończeniem studiów.
Triad Międzyedukacyjne Centrum Edukacji Zdrowotnej (Triad IHEC)
W momencie rozpoczęcia programu Nauk o zdrowiu na High Point University w 2015 r. Triad IHEC powstał między Szkołami Pielęgniarstwa i Opieki Społecznej UNCG, NC A