Bachelor of Science w dziedzinie logopedii

Informacje ogólne

Liczba dostępnych lokalizacji: 6

Opis programu

logopedzi są poszukiwane niż kiedykolwiek. W ogólnopolskiej unikalnej, edukacji włączającego Bachelorstudiengang uczysz ludzi w różnych sytuacjach, w zakresie mowy, języka, głosu, połykania, komunikacji i słuchania promować.

dukf

wymagania wstępne

Wymagania przyjęcia do edukacji integrujące Bachelorstudiengang terapii mowy są następujące:

  • Ogólne uniwersytet, uczelnia techniczna lub szkoła techniczna zgodnie z § 60 ThürHG
  • Dostęp do uczelni jest gem dla wykwalifikowanych specjalistów. § 63 ThürHG możliwe
  • Istniejące umowy z państwowym zatwierdzony SRH - szkoły zawodowe dla logopedii w Düsseldorfie, Bonn, Heidelberg, Karlsruhe i Stuttgartu

Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych bezpośrednio do żądanej lokalizacji do Dusseldorfu, Bonn, Heidelberg, Karlsruhe, Stuttgart.

Semestr za granicą

Możesz uczyć się Erasmus + po ukończeniu pierwszego roku studiów na uniwersytecie w innym europejskim kraju uczestniczącym, tam, aby rozwinąć swoje umiejętności społeczne i kulturowe oraz zoptymalizować szanse na rynku pracy. Dowiesz się standardowym systemie akademickim uczelni zagranicznej, a także wiedzieć, jak ich metody nauczania i uczenia się. Usługi świadczone w ramach zajęć akademickich semestr za granicą może zostać odpowiednio rozpoznane.

W środku: nasz język

Liczba pacjentów w podeszłym wieku, którzy potrzebują pomocy logopedycznej i / lub terapii wzrasta. miał około 85% pacjentów z nabytymi zaburzeniami mowy i języka za udar. U około 25% pacjentów po udarze mózgu składa się przewlekłe zaburzenia połykania i około 10% w skali zaburzeń mowy. W związku z rozwojem demograficznym również zobaczyć coraz więcej osób, oprócz udar nawet demencji, mowę lub zaburzenia połykania.

Poza wysokimi potrzebami wsparcia pacjentów w podeszłym wieku, którzy potrzebują pomocy logopedycznej i / lub terapii, zapotrzebowanie na terapie logopedyczne wzrostu u dzieci. Coraz więcej dzieci rodzi się z zaburzeniami mowy w łóżeczku, przedszkola lub szkoły. Często powodem jest to, że wskazówki głosowe lub zdarzenia mowy są brakujące lub dziecko nie uczy rozmawiał umożliwiając środowiska lub zachowanie. Idealnie, to może być skompensowane odpowiednim wsparciu logopedycznej. To samo dotyczy dzieci, które muszą radzić sobie z zaburzeniami języka wrodzonej lub zaburzenia język ich przyswajania języka, nauka razem tak trudnych warunkach, w instytucjach edukacyjnych z innymi dziećmi lub bez problemu językowej, a ponadto mają realną potrzebę terapeutyczną.

Zawartość Study, logopedia licencjackie

Podczas badania, możemy zapewnić Państwu medycznych, językowych, behawioralnych i społecznych podstawach naukowych. Mamy również trenować teoretyczne i praktyczne budowanie potencjału technicznego i na logopedycznej / mówił zakresie terapeutycznym języka, mowy, głosu, połykania, komunikacji i zaburzeń słuchu.

Koncentracja podlega specyficznej podczas studiów jest ingerencja nabycia zaburzeń językowych mówionych i pisanych oraz płynność. Tutaj krytyczna analiza rozwoju, wdrażania i oceny programów wsparcia językowych dla późnych mówiących dzieci, tzw. Późno Mówca. Innym przedmiotem specyficznej oferty ostrości związanych z neurogennym-mowy, języka i zaburzenia połykania.

Konfrontacja z multidyscyplinarnym (interdyscyplinarnej wiedzy o neurologii) rozciąga się nie tylko swoją wiedzą, ale również pozwala na transfer wiedzy i samozatrudnienia oraz aktywny rozwój nowych interwencji terapeutycznych. To pozwala ocenić nową wiedzę do realizacji, a tym samym zatrzymać później w pracy profesjonalnie od aktualnego stanu rozwoju naukowego.

Ostatnie zmiany w systemie opieki zdrowotnej wymaga dodatkowych umiejętności zarządzania związanych z karierą w celu zwiększenia konkurencyjności na rynku opieki zdrowotnej. W związku z tym, nie tylko medyczne podstawy prawne i baza wiedzy o firmie i zaawansowana znajomość systemów opieki zdrowotnej i społecznej, a także umiejętności w zakresie zarządzania projektami, ułatwień i prezentacji są prowadzone. Wszystko to uzupełnia swój profil, tworzy się ze specjalistą w danej dziedzinie, a zatem oferuje optymalne możliwości rozwoju kariery.

perspektywy kariery

Absolwenci programu Bachelor logopedii otworzyć wiele możliwości rozwoju zawodowego. Możliwe obszary zastosowań naszych absolwentów:

  • Linia mowy działów terapii / logopedycznych w ostrych i klinik rehabilitacyjnych
  • asystent i wykładowca na uniwersytetach, politechnikach i uniwersytetach w kursach w terapii mowy i terapii mowy, akademickiego wczesnej interwencji i edukacji na poziomie podstawowym
  • Wykładowca na uczelniach edukacji, zwłaszcza w dziedzinie fizjologii głosu
  • Przeprowadzenie testów umiejętności wokalne na uniwersytetach, politechnikach i kolegia edukacji
  • Wykładowca w specjalistycznych szkołach dla logopedii
  • Działalność naukowa w mowy, języka i projektów badawczych związanych z komunikacją na uniwersytetach, politechnikach, kolegiach i uniwersytetach edukacji
  • koncepcyjne (Z) opracowanie programów wsparcia językowych dla szkoły podstawowej na poziomie krajowym i regionalnym, jak również działalność szkoleniową w lokalnych projektach promujących język
  • Wprowadzenie środków mających na celu zapobieganie wokalnego i szkolenia w instytucjach kształcenia nauczycieli, firm i instytucji publicznych
  • Działanie terapeutyczne instytucji do odczytu i zapisu promocji i leczenia LRS
  • Ołów interdyscyplinarne zespoły terapeutów w przychodniach rehabilitacyjnych lub ośrodkach opieki medycznej
  • Aktywność Praktyczne jako akademickiego logopedy z kompetencji naukowych

Ale także oferuje możliwość ukończenia jeszcze ukończyć tytuł magistra po kawalerem. Z tytułem magistra, będzie otwierać drogę do doktoratu i kariery naukowej. Na naszej uczelni można zbudować "zdrowie i programy społeczne", na przykład, z Mistrzem "Zdrowe starzenie się i Gerontologii" lub.

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Stypendium Keystone

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium

Informacje o uczelni

Unsere Hochschule ist mit über 900 Studierenden in 12 Bachelor- und Masterstudiengängen die einzige private, staatlich anerkannte und vom Wissenschaftsrat institutionell akkreditierte Hochschule im Fr ... Czytaj więcej

Unsere Hochschule ist mit über 900 Studierenden in 12 Bachelor- und Masterstudiengängen die einzige private, staatlich anerkannte und vom Wissenschaftsrat institutionell akkreditierte Hochschule im Freistaat Thüringen. Pokaż mniej
Gera , Bonn , Stuttgart , Heidelberg , Karlsruhe , Düsseldorf + 5 Więcej Mniej