Associate of Applied Science in Nursing

Informacje ogólne

Opis programu

Przegląd

Program Associate in Applied Science degree w pielęgniarstwie to dwuletni program pielęgniarski oferowany mężczyznom i kobietom w każdym wieku, w tym absolwentom szkół średnich, dojrzałym dorosłym i licencjonowanym pielęgniarkom praktycznym.

Absolwenci są przygotowani do przyjmowania stanowisk pielęgniarskich na poziomie początkowym w różnych placówkach opieki zdrowotnej, takich jak szpitale, domy opieki i placówki opieki rozszerzonej. Program nauczania kładzie nacisk na bezpośrednią opiekę nad pacjentem w przygotowaniu studentów do trzech powiązanych ze sobą ról, które są zdefiniowane dla absolwentów programu Associate Degree jako podmiot świadczący opiekę, kierownik opieki i członek w ramach dyscypliny pielęgniarskiej. Studiując nauki humanistyczne, przyrodnicze i społeczne oraz pielęgniarstwo, studenci zyskają zrozumienie wartości jednostek i ich wkładu w społeczeństwo.

Wymagania dotyczące ukończenia szkoły (62-64 punktów)

Wyniki absolwentów

  • Krytyczne myślenie: Wykorzystaj umiejętności krytycznego myślenia i osąd pielęgniarski w stosowaniu procesu pielęgniarskiego, aby zapewnić bezpieczną opiekę wysokiej jakości.
  • Komunikacja: Efektywnie komunikuj się, używając wypowiedzi werbalnych i niewerbalnych, dokumentacji pisemnej i technologii elektronicznej.
  • Opieka: Włącz współczujące, współczujące, opiekuńcze interakcje i zachowania, aby promować rozwój ludzi.
  • Różnorodność: Zapewnij opiekę pielęgniarską obejmującą wrażliwość na różnorodnych kulturowo klientów przez cały okres życia.
  • Poprawa jakości: Wykorzystaj dane, aby zapewnić poprawę jakości i wsparcie praktyki opartej na dowodach.
  • Przywództwo: zademonstruj podstawowe umiejętności delegowania i zarządzania przywództwem.
  • Zarządzanie informacjami: Dyskutuj i wykorzystuj systemy informacyjne w środowisku opieki zdrowotnej.
  • Profesjonalizm: Wykazuj profesjonalne i etyczne zachowania zgodnie ze standardami opieki American Nurses Association oraz standardami profesjonalnego działania.

122501_doctor-medical-medicine-health-42273.jpegPixabay / Pexels

Ogólne wymagania edukacyjne

W ramach edukacji policealnej studenci powinni opanować wybrany przez siebie przedmiot, niezależnie od tego, czy chodzi o sztukę wyzwoloną, naukę czy jedną z wielu dyscyplin zawodowych. Jednak jednym z głównych celów edukacji pomaturalnej jest poszerzenie perspektywy ucznia na świat. Obejmuje to kontakt z nowymi pomysłami, wyzwaniami dla utrwalonych lub wcześniej utrzymywanych punktów widzenia oraz wprowadzenie do nieznanych i ekscytujących sposobów patrzenia i radzenia sobie z myślami. To poprzez ekspozycję na szerszą edukację ogólną studenci zdobywają umiejętności, które stanowią podstawę do dalszych studiów i pracy. Takie umiejętności obejmują krytyczne myślenie, analizę argumentów, odpowiednie podejście metodologiczne, różnorodność rozumienia, wdrażanie technologii i podstawowe nawyki pracy. Taka podstawa zapewnia również uczniom ramy, dzięki którym mogą lepiej zrozumieć i docenić wybrany przez siebie kierunek studiów.

W tym duchu Rada Powiernicza SUNY zatwierdziła wymóg dotyczący wykształcenia ogólnego w grudniu 1998 r. Wymóg ten wymaga co najmniej trzydziestu (30) punktów studiów w różnych kluczowych obszarach akademickich dla wszystkich studentów, którzy mają ukończyć szkołę SUNY z licencjat. W tym celu SUNY opracował następujące dziesięć efektów uczenia się uczniów:

Efekt uczenia się 1 Matematyka
Efekt uczenia się 2 Nauki przyrodnicze
Efekt 3 Nauki społeczne
Efekt uczenia się 4 Amerykańska historia
Efekt uczenia się 5 Zachodnia cywilizacja
Efekt uczenia się 6 Inne cywilizacje świata
Efekt uczenia się 7 Humanistyka
Efekt uczenia się 8 Sztuki
Efekt uczenia się 9 Język obcy
Efekt uczenia się 10 Podstawowa komunikacja

Oprócz tych kandydatów, którzy pomyślnie ukończyli studia, muszą wykazać się kompetencjami w dwóch obszarach:

Krytyczne myślenie (rozumowanie)
Zarządzanie informacją

Efekt uczenia się ucznia w krytycznym myśleniu jest zawarty na każdym kursie kształcenia ogólnego, za który przyznaje się zaliczenie za efekty uczenia się od drugiego do siódmego (2-7) i efekt uczenia się przez ucznia 10. Zarządzanie informacją odbywa się w całym programie nauczania.

SUNY Wymagania dotyczące edukacji ogólnej początkowo obowiązywały wszystkich studentów, którzy rozpoczęli studia jesienią 2000 roku lub później. W 2010 r. Rada Powiernicza SUNY zmieniła ogólne wymagania w zakresie edukacji, aw 2013 r. Dodatkowo zawarła szczegółowe zalecenia dotyczące ich wdrożenia w szkołach wyższych, które mają ułatwić bezproblemowy transfer studentów do 4-letnich instytucji SUNY. SUNY Sullivan pomaga swoim uczniom w spełnianiu aktualnych wymagań edukacji ogólnej określonych przez SUNY. W tym celu SUNY SULLIVAN wymaga, aby każdy student, który ukończy stopień Associate in Arts (AA) lub Associate in Science (AS), ukończył trzydzieści punktów w co najmniej siedmiu z dziesięciu obszarów kształcenia ogólnego i wykazywał się umiejętnością krytycznego myślenia i zarządzanie informacjami. W zakresie praktycznego zastosowania niniejsza polityka wymaga, aby każdy odbiorca stopnia AA i AS wykazał:

  1. Wiedza i umiejętności w dwóch wymaganych obszarach: podstawowa komunikacja i matematyka;
  2. Wiedza i umiejętności w pięciu z ośmiu następujących obszarów: nauki przyrodnicze, nauki społeczne, historia Ameryki, cywilizacja zachodnia, inne cywilizacje światowe, nauki humanistyczne, sztuka i języki obce; i
  3. Kompetencje w dwóch wymaganych obszarach, krytyczne myślenie i zarządzanie informacjami.

Czesne

121761_ScreenShot2019-09-25at10.52.24AM.png

Ostatnia aktualizacja Paź 2019

Informacje o uczelni

Welcome to SUNY Sullivan, a comprehensive community college in the SUNY (State University of New York) system. We’re committed to helping you prepare for the future whether you’re getting your first j ... Czytaj więcej

Welcome to SUNY Sullivan, a comprehensive community college in the SUNY (State University of New York) system. We’re committed to helping you prepare for the future whether you’re getting your first job, transferring to a four-year college or university or enhancing your personal and professional skills. Pokaż mniej