Przegląd

Program Associate in Applied Science degree w pielęgniarstwie to dwuletni program pielęgniarski oferowany mężczyznom i kobietom w każdym wieku, w tym absolwentom szkół średnich, dojrzałym dorosłym i licencjonowanym pielęgniarkom praktycznym.

Absolwenci są przygotowani do przyjmowania stanowisk pielęgniarskich na poziomie początkowym w różnych placówkach opieki zdrowotnej, takich jak szpitale, domy opieki i placówki opieki rozszerzonej. Program nauczania kładzie nacisk na bezpośrednią opiekę nad pacjentem w przygotowaniu studentów do trzech powiązanych ze sobą ról, które są zdefiniowane dla absolwentów programu Associate Degree jako podmiot świadczący opiekę, kierownik opieki i członek w ramach dyscypliny pielęgniarskiej. Studiując nauki humanistyczne, przyrodnicze i społeczne oraz pielęgniarstwo, studenci zyskają zrozumienie wartości jednostek i ich wkładu w społeczeństwo.

Wymagania dotyczące ukończenia szkoły (62-64 punktów)

Wyniki absolwentów

  • Krytyczne myślenie: Wykorzystaj umiejętności krytycznego myślenia i osąd pielęgniarski w stosowaniu procesu pielęgniarskiego, aby zapewnić bezpieczną opiekę wysokiej jakości.
  • Komunikacja: Efektywnie komunikuj się, używając wypowiedzi werbalnych i niewerbalnych, dokumentacji pisemnej i technologii elektronicznej.
  • Opieka: Włącz współczujące, współczujące, opiekuńcze interakcje i zachowania, aby promować rozwój ludzi.
  • Różnorodność: Zapewnij opiekę pielęgniarską obejmującą wrażliwość na różnorodnych kulturowo klientów przez cały okres życia.
  • Poprawa jakości: Wykorzystaj dane, aby zapewnić poprawę jakości i wsparcie praktyki opartej na dowodach.
  • Przywództwo: zademonstruj podstawowe umiejętności delegowania i zarządzania przywództwem.
  • Zarządzanie informacjami: Dyskutuj i wykorzystuj systemy informacyjne w środowisku opieki zdrowotnej.
  • Profesjonalizm: Wykazuj profesjonalne i etyczne zachowania zgodnie ze standardami opieki American Nurses Association oraz standardami profesjonalnego działania.122501_doctor-medical-medicine-health-42273.jpeg Pixabay / Pexels

Ogólne wymagania edukacyjne

W ramach edukacji policealnej studenci powinni opanować wybrany przez siebie przedmiot, niezależnie od tego, czy chodzi o sztukę wyzwoloną, naukę czy jedną z wielu dyscyplin zawodowych. Jednak jednym z głównych celów edukacji pomaturalnej jest poszerzenie perspektywy ucznia na świat. Obejmuje to kontakt z nowymi pomysłami, wyzwaniami dla utrwalonych lub wcześniej utrzymywanych punktów widzenia oraz wprowadzenie do nieznanych i ekscytujących sposobów patrzenia i radzenia sobie z myślami. To poprzez ekspozycję na szerszą edukację ogólną studenci zdobywają umiejętności, które stanowią podstawę do dalszych studiów i pracy. Takie umiejętności obejmują krytyczne myślenie, analizę argumentów, odpowiednie podejście metodologiczne, różnorodność rozumienia, wdrażanie technologii i podstawowe nawyki pracy. Taka podstawa zapewnia również uczniom ramy, dzięki którym mogą lepiej zrozumieć i docenić wybrany przez siebie kierunek studiów.

W tym duchu Rada Powiernicza SUNY zatwierdziła wymóg dotyczący wykształcenia ogólnego w grudniu 1998 r. Wymóg ten wymaga co najmniej trzydziestu (30) punktów studiów w różnych kluczowych obszarach akademickich dla wszystkich studentów, którzy mają ukończyć szkołę SUNY z licencjat. W tym celu SUNY opracował następujące dziesięć efektów uczenia się uczniów:

Efekt uczenia się 1 Matematyka
Efekt uczenia się 2 Nauki przyrodnicze
Efekt 3 Nauki społeczne
Efekt uczenia się 4 Amerykańska historia
Efekt uczenia się 5 Zachodnia cywilizacja
Efekt uczenia się 6 Inne cywilizacje świata
Efekt uczenia się 7 Humanistyka
Efekt uczenia się 8 Sztuki
Efekt uczenia się 9 Język obcy
Efekt uczenia się 10 Podstawowa komunikacja

Oprócz tych kandydatów, którzy pomyślnie ukończyli studia, muszą wykazać się kompetencjami w dwóch obszarach:

Krytyczne myślenie (rozumowanie)
Zarządzanie informacją

Efekt uczenia się ucznia w krytycznym myśleniu jest zawarty na każdym kursie kształcenia ogólnego, za który przyznaje się zaliczenie za efekty uczenia się od drugiego do siódmego (2-7) i efekt uczenia się przez ucznia 10. Zarządzanie informacją odbywa się w całym programie nauczania.

SUNY Wymagania dotyczące edukacji ogólnej początkowo obowiązywały wszystkich studentów, którzy rozpoczęli studia jesienią 2000 roku lub później. W 2010 r. Rada Powiernicza SUNY zmieniła ogólne wymagania w zakresie edukacji, aw 2013 r. Dodatkowo zawarła szczegółowe zalecenia dotyczące ich wdrożenia w szkołach wyższych, które mają ułatwić bezproblemowy transfer studentów do 4-letnich instytucji SUNY. SUNY Sullivan pomaga swoim uczniom w spełnianiu aktualnych wymagań edukacji ogólnej określonych przez SUNY. W tym celu SUNY SULLIVAN wymaga, aby każdy student, który ukończy stopień Associate in Arts (AA) lub Associate in Science (AS), ukończył trzydzieści punktów w co najmniej siedmiu z dziesięciu obszarów kształcenia ogólnego i wykazywał się umiejętnością krytycznego myślenia i zarządzanie informacjami. W zakresie praktycznego zastosowania niniejsza polityka wymaga, aby każdy odbiorca stopnia AA i AS wykazał:

  1. wiedza i umiejętności w dwóch wymaganych obszarach: podstawowa komunikacja i matematyka;
  2. wiedza i umiejętności w pięciu z ośmiu następujących obszarów: nauki przyrodnicze, nauki społeczne, historia Ameryki, cywilizacja zachodnia, inne cywilizacje świata, nauki humanistyczne, sztuka i języki obce; i
  3. kompetencje w dwóch wymaganych obszarach, krytycznego myślenia i zarządzania informacjami.

Czesne

121761_ScreenShot2019-09-25at10.52.24AM.png

Program prowadzony przez:
  • Język angielski
Ostatnia aktualizacja Październik 13, 2019
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Sty 22, 2020
Duration
4 semestry
W pełnym wymiarze godzin
Cena
24,344 USD
czesne, poza państwowymi studentami. Aby uzyskać więcej informacji na temat opłat za naukę, zobacz opis programu.
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Sty 22, 2020
Data końcowa
Gru 2021
Termin nadsyłania zgłoszeń

Sty 22, 2020

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Gru 2021