Magister zarządzania usługami zdrowotnymi
University of Lethbridge
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Calgary, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany
Czas trwania
24 months
Tempo
Niepełny etat
Czesne
CAD 2531 / per course *
Termin składania wniosków
01 May 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* studenci krajowi: 5 625,94 CAD za cztery kursy, 12 godzin kredytowych | studenci zagraniczni: 12 824,14 CAD za cztery kursy, 12 godzin kredytowych
Wstęp
Master of Health Services Management (MHSM) jest oferowany wspólnie przez Dhillon School of Business i Wydział Nauk o Zdrowiu. Rozwój badań stosowanych, krytycznego myślenia i umiejętności podejmowania decyzji jest osadzony w całym programie, którego kulminacją jest zastosowanie w zintegrowanym projekcie punktu doświadczenia.
MHSM to kohortowy program w niepełnym wymiarze godzin, który jest oferowany na terenie kampusu University of Lethbridge w Calgary . Program jest dostarczany w skompresowanym formacie przy użyciu kombinacji technik nauczania mieszanego, dostarczania na odległość i sesji stacjonarnych (twarzą w twarz). Model dostarczania umożliwia studentom uczęszczanie do szkoły podyplomowej przy jednoczesnym kontynuowaniu pracy. Jest to szczególnie ważna cecha dla uczniów, którzy muszą zachować uprawnienia do ćwiczeń.
Graduate Certificate in Health Services Management (GCHSM) jest dostępny dla studentów, którzy chcą podnieść swój poziom wiedzy, ale mogą nie być w stanie lub są ostrożni w zobowiązywaniu się do uzyskania pełnego stopnia magistra. Student, który pomyślnie ukończy certyfikat absolwenta, otrzyma zaliczenie kursu na stopień magistra, co ułatwi płynne przejście na kolejne poziomy kształcenia i cele rozwoju zawodowego.
Wnioskodawcy międzynarodowi : Ze względu na charakter tego programu w niepełnym wymiarze godzin należy pamiętać, że absolwenci nie będą mogli ubiegać się o pozwolenie na pracę podyplomową po ukończeniu tego programu.
Wynik programu
Program przygotowuje studentów do niezależnych, strategicznych myślicieli i współpracujących współpracowników. Choć wiedza i umiejętności uczniów będą kształtowane w kontekście opieki zdrowotnej, efekty uczenia się będą możliwe do przeniesienia. Mówiąc dokładniej, uczniowie będą:
- Zrozum kontekst i złożoność usług zdrowotnych i zarządzania zdrowiem w kanadyjskim systemie opieki zdrowotnej
- Rozwijaj interdyscyplinarną, zintegrowaną wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu usługami zdrowotnymi w pięciu modułach: Projektowanie; Struktura finansowa; Prowadzenie i łączenie; Środowisko polityczne; i konceptualizacja
- Rozwijaj podstawową wiedzę na temat obszarów zarządzania funkcjonalnego w publicznych i prywatnych środowiskach opieki zdrowotnej
- Zostań skutecznym menedżerem środowisk interdyscyplinarnych w sektorze opieki zdrowotnej
- Zdobądź ulepszone umiejętności metakognitywne w zakresie liczenia, myślenia systemowego, myślenia analitycznego, myślenia krytycznego, syntezy i podejmowania decyzji
- Zdobądź umiejętności skutecznego budowania zespołu i spójności zespołu
- Rozwijaj podstawową wiedzę na temat różnych systemów opieki zdrowotnej poza Kanadą
- Rozwijaj wiedzę i zdobywaj kompetencje w zakresie badań stosowanych i podejmowania decyzji
- Rozwijaj umiejętności badawcze w celu diagnozowania bieżących wyzwań w organizacji opieki zdrowotnej i konstruowania potencjalnego rozwiązania
- Organizuj i realizuj zintegrowany projekt na stanowisku kierowniczym w organizacji opieki zdrowotnej
- Napisz i przedstaw zastosowany projekt na akceptowalnym poziomie naukowym.
Możliwości związane z karierą
Nadrzędnym celem programu MHSM jest przygotowanie osób do efektywnego funkcjonowania jako menedżerowie i administratorzy w szerokim zakresie publicznych i prywatnych środowisk opieki zdrowotnej. Osadzone w programie są cele globalnego uczenia się, które obejmują rozwijanie i ulepszanie:
- Wiedza interdyscyplinarna
- Zaawansowane umiejętności liczenia
- Systemy myślenia
- Zaawansowane umiejętności krytycznego myślenia
- Zaawansowane umiejętności analityczne i decyzyjne
- Globalny sposób myślenia
Program
Zajęcia (30,0 godzin kredytowych)
Termin pierwszy - moduł projektowy (6,0 godzin kredytowych)
- Zarządzanie usługami zdrowotnymi 5100 - Projektowanie organizacji (3,0 godziny kredytowe); I
- Zarządzanie usługami zdrowotnymi 5120 - Projektowanie usług zdrowotnych (3,0 godziny kredytowe)
Termin drugi - Moduł Struktury Finansowe (6,0 godzin kredytowych)
- Zarządzanie usługami zdrowotnymi 5200 – Rachunkowość w usługach zdrowotnych (3,0 godziny kredytowe); I
- Zarządzanie usługami zdrowotnymi 5220 – Finanse w usługach zdrowotnych (3,0 godziny kredytowe)
Trzeci semestr - Moduł wiodący i pomostowy (6,0 godzin kredytowych)
- Zarządzanie usługami zdrowotnymi 5300 - Wiodący ludzie w służbie zdrowia (3,0 godziny kredytowe); I
- Zarządzanie usługami zdrowotnymi 5320 - Marketing w usługach zdrowotnych (3,0 godziny kredytowe)
Termin czwarty - Moduł środowiska politycznego (6,0 godzin kredytowych)
- Zarządzanie usługami zdrowotnymi 5400 - Strategia, władza i polityka (1,5 godzin kredytowych)
- Zarządzanie usługami zdrowotnymi 5420 - Sztuka negocjowania relacji i zarządzania konfliktami (1,5 godzin kredytowych); I
- Zarządzanie usługami zdrowotnymi 5430 – Systemy opieki zdrowotnej z perspektywą globalną (3,0 godziny kredytowe)
Semestr piąty - Moduł konceptualizacji (6,0 godzin kredytowych)
- Zarządzanie usługami zdrowotnymi 5500 - Wiodąca znacząca zmiana w usługach zdrowotnych (3,0 godziny kredytowe); I
- Zarządzanie usługami zdrowotnymi 5520 - Zarządzanie jakością usług (3,0 godziny kredytowe)
Uwaga: Kursy podejmowane w ramach GCHSM mogą być wykorzystywane do uzyskania stopnia MHSM.
Zarządzanie usługami zdrowotnymi 6100 - Projekt zintegrowanego punktu doświadczenia (6,0 godzin kredytowych)
Zintegrowany wymóg doświadczenia obejmuje doświadczenie w ramach śledzenia pracy w każdym z pięciu modułów stanowiących część jednego kursu w każdym module, a także końcowy pisemny projekt ukończony w ramach Zarządzania usługami zdrowotnymi 6100. Job Shadowing polega na obserwowaniu/obserwowaniu administrator lub menedżer pracujący nad powiązanymi tematami modułów w organizacji zajmującej się opieką zdrowotną oraz końcowy pisemny zintegrowany projekt studenta. Treść kursów jest zatem wzmocniona różnymi doświadczeniami terenowymi. Projekt pisemny może mieć charakter refleksyjny i teoretyczny lub stosowany. Musi mieć związek z praktyką zarządzania usługami zdrowotnymi i będzie wykazywać dogłębną wiedzę i zrozumienie każdego z pięciu modułów.
Projekt będzie wymagał od studentów zaangażowania się w wykorzystanie badań (teoretycznych, empirycznych lub stosowanych). Jest to sposób, w jaki uczniowie mogą zidentyfikować wyzwanie lub szansę w organizacji zajmującej się opieką zdrowotną oraz zintegrować uczenie się koncepcyjne i krytyczne myślenie w sposób znaczący kontekstowo. Struktura projektu jest elastyczna, aby uwzględnić różne przedsięwzięcia twórcze i być może opiera się na pracy. Przepisy, standardy i konwencje dotyczące pisemnego projektu końcowego można znaleźć w podręczniku Polityki i Procedury Studiów Podyplomowych dostępnym na stronie /studia podyplomowe.
Rekrutacja
Galeria
Opłata za program
Referencje studentów
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.