Magister w dziedzinie płci i zdrowia
Universidad Rey Juan Carlos T
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Madrid, Hiszpania
Języki
Język angielski, Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 45 / per credit *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
* studenci będący rezydentami, na kredyt, cena; 84,07 €: studenci niebędący rezydentami, na kredyt, cena
Wstęp
Jaką wiedzę zdobędę u tego Mistrza?
Wśród zdobytej wiedzy wyróżniają się:
- Ramy teoretyczne zdrowia i płci.
- Techniki i metodologie zajmowania się płcią na różnych poziomach (biologicznym, społecznym, psychologicznym itp.).
- Jak przeprowadzić projekt badawczy w dziedzinie zdrowia i płci.
- Sposób projektowania i wdrażania badań dotyczących zdrowia i płci.
- Jak kwestia zdrowia i płci rozwija się zarówno w Hiszpanii, jak iw kontekście globalnym.
- Jak pasuje do świata zawodowego i pracy w tej dyscyplinie.
- Środowisko prawne i społeczno-ekonomiczne, w którym zdrowie i rozwój płci.
Czy ten stopień jest oficjalny zgodnie z przepisami wymaganymi przez Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego?
Tak.
Zalecany profil
Studenci, którzy posiadają oficjalny dyplom ukończenia studiów wyższych w Hiszpanii lub inny wydany przez instytucję szkolnictwa wyższego Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, która upoważnia w kraju wydającym tytuł do uzyskania dostępu do tytułu magistra.
Preferowanymi profilami wejściowymi są absolwenci, absolwenci lub absolwenci w dziedzinie nauk o zdrowiu:
- Dyplom z pielęgniarstwa.
- Dyplom z fizjoterapii.
- Dyplom z medycyny.
- Dyplom ze stomatologii.
- Dyplom z psychologii.
- Dyplom z terapii zajęciowej.
- Dyplom z farmacji.
- Dyplom z podologii.
- Dyplom z biologii.
Cele
Ogólnym celem jest kompleksowe szkolenie ucznia w zakresie płci i zdrowia.
Aby to zrobić, zdobędą solidną wiedzę o koncepcyjnych podstawach dyscypliny, a także istniejących technikach. Pozwoli ci to osiągnąć dwa konkretne cele:
- Potrafi opracowywać i oceniać projekty badawcze w dziedzinie zdrowia i płci
- Możliwość proponowania i rozwijania badań w dziedzinie zdrowia i płci, co stanowi postęp w wiedzy naukowej.
Kompetencje
Kompetencje ogólne
- Pozyskanie przez studenta szkolenia zaawansowanego, specjalistycznego i multidyscyplinarnego, ukierunkowanego na specjalizację z zakresu zdrowia i płci.
- Promowanie inicjacji w zadaniach badawczych, poprzez znajomość i zastosowanie technik ilościowych i jakościowych do analizy danych statystycznych.
- Umiejętność prowadzenia niezależnych badań i interpretacji wyników na zaawansowanym poziomie.
- Pokaż oryginalność w wykonywaniu pracy z dyscypliny specjalizacji.
- Zidentyfikuj odpowiednie źródła informacji i ich zawartość.
- Opanowanie narzędzi technicznych i komputerowych niezbędnych do wykonania badania stosowanego.
- Zastosuj wnioskowanie dedukcyjne i indukcyjne do analizy i opisu rzeczywistości w odniesieniu do płci i zdrowia.
Określone kompetencje
- Studenci będą mogli wykazać systematyczne rozumienie dziedziny płci i zdrowia, stosując różne projekty badawcze opracowane w mistrzu (projekty ilościowe i jakościowe)
- Studenci będą mogli wymyślić, zaprojektować, wdrożyć i przyjąć projekt badawczy z naukową i akademicką dyscypliną w dziedzinie płci i zdrowia.
- Ten student jest w stanie wnieść wkład poprzez: a) oryginalne badania, które poszerzają granice wiedzy, rozwijając obszerny zbiór na temat płci i zdrowia, z których część zasługuje na publikację, do której odwołuje się na poziomie krajowym lub międzynarodowym i / lub) oryginalny projekt badawczy (wcześniej nie zgłoszone) do krajowego i międzynarodowego zaproszenia do badań nad płcią i zdrowiem.
- Że uczniowie są w stanie przeprowadzić krytyczną analizę, ocenę i syntezę nowych i złożonych pomysłów w dziedzinie płci i zdrowia.
- Zdobądź wiedzę na temat konsekwencji legislacyjnych na poziomie lokalnym i krajowym, które mogą mieć wpływ na płeć i zdrowie.
- Zdobądź wiedzę o zasadach etycznych i bioetycznych z zakresu płci i zdrowia na poziomie klinicznym i badawczym.
- Zdobądź wiedzę na temat krajowych i międzynarodowych przepisów dotyczących deontologii, ochrony danych oraz komisji ds. Zdrowia i etyki naukowej
- Znajomość fizjologicznych podstaw procesu rozrodczego kobiet.
- Znajomość fizjologicznych podstaw procesów nowotworowych u kobiet z patologią onkologiczną.
- Znać i stosować metody rozrodu człowieka u kobiet w obecności zdrowia i choroby, znając wskazania i przeciwwskazania, dostosowując działania do standardów jakości, dowodów naukowych i krytycznego rozumowania, przeglądając i dostosowując metody leczenia.
- Znać i stosować własne metody ginekologii onkologicznej u kobiet na różnych etapach ewolucji, znając wskazania i przeciwwskazania, dostosowując działania do standardów jakości, dowodów naukowych i krytycznego rozumowania, weryfikując i dostosowując zabiegi.
Wstęp
Wymagania dotyczące dostępu do proponowanego stopnia są zgodne z art. 16 dekretu królewskiego 1393/2007, zmienionego dekretem królewskim 861/2010 z dnia 2 lipca:
- Aby uzyskać dostęp do oficjalnych tytułów magisterskich, konieczne będzie posiadanie oficjalnego hiszpańskiego dyplomu uniwersyteckiego lub innego, wydanego przez instytucję szkolnictwa wyższego należącą do innego państwa będącego częścią Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, który umożliwia dostęp do nauczania magisterskiego.
- Podobnie absolwenci zgodnie z systemami edukacyjnymi poza Europejskim Obszarem Szkolnictwa Wyższego będą mogli uzyskać dostęp bez zatwierdzenia ich kwalifikacji, po weryfikacji przez uniwersytet, że akredytują poziom szkolenia odpowiadający odpowiednim oficjalnym hiszpańskim stopniom uniwersyteckim i uprawnieni w kraju wydawanie dyplomów uprawniających do podjęcia studiów podyplomowych. Dostęp w ten sposób nie oznacza w żadnym wypadku homologacji poprzedniego stopnia, który posiada zainteresowana strona, ani uznania go do celów innych niż uzyskanie tytułu magistra.
Aspirujący wybór:
Zalecane kryteria dostępu do tytułu
Będą mogli uzyskać dostęp do stopni magisterskich związanych z płcią i zdrowiem. Preferowanymi profilami wstępnymi są absolwenci, absolwenci lub absolwenci nauk o zdrowiu.
- Dyplom z pielęgniarstwa.
- Dyplom z fizjoterapii.
- Dyplom z medycyny.
- Dyplom ze stomatologii.
- Dyplom z psychologii.
- Dyplom z terapii zajęciowej.
- Dyplom z farmacji.
- Dyplom z podologii.
- Dyplom z biologii.
Aspirujący wybór:
Przeprowadza go organ odpowiedzialny za program. Wybór kandydatów będzie odbywał się poprzez przedstawienie standardowego programu nauczania o wymaganym profilu. Przy wyborze spełnione zostaną kryteria wykształcenia akademickiego, doświadczenie w nauczaniu, doświadczenie badawcze, doświadczenie zawodowe i inne zalety.
Kryteria te będą ważone, wliczając łączny wynik na skali przyjęć.
Oferta miejsc: 30 miejsc. Jeżeli na kursie nie zostanie osiągnięta przewidziana minimalna liczba studentów, Uczelnia może nie otwierać grupy dydaktycznej.
Plan szkolenia
Kody | Przedmiot | Semestr | Uprzejmy | Liczba punktów ECTS |
630001 | Metodyka badań | 1 | Obowiązkowy | 9 |
630002 | Stosowana metodologia | 1 | Obowiązkowy | 9 |
630003 | Praktyka kliniczna oparta na faktach w zakresie płci i zdrowia | 1 | Obowiązkowy | 3 |
630004 | Płeć i nierówności społeczne | 1 | Obowiązkowy | 6 |
630005 | Bioetyka i biojurydyka | 1 | Obowiązkowy | 3 |
630006 | Analiza perspektywy płci w zdrowiu * | 2nd | Obowiązkowy | 6 |
630007 | Ostateczny projekt mistrza | 2nd | Obowiązkowy | 24 |