Magister terapii integracyjnej
AIHE Academic Institute for Higher Education GmbH
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Języki
Język angielski, Niemiecki
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
2 semesters
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
EUR 11 850
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
- Partner uniwersytecki : London Metropolitan University
- We współpracy z Akademickim Instytutem Szkolnictwa Wyższego AIHE
Naukowa Fundacja Doświadczonych Profesjonalistów | Bez pierwszego stopnia uniwersyteckiego
Holistyczny, naukowy i oparty na dowodach, dobrze ugruntowany program magisterski dla doświadczonych specjalistów z sektora psychologicznego, pedagogicznego i medycznego. Dla zainteresowanych, którzy posiadają duże doświadczenie zawodowe i odpowiedzialność przywódczą oraz chcą zapewnić swoim praktycznym działaniom podstawę naukową.
Rozwój Kluczowych Kompetencji | Stopień magistra poprzez kształcenie na odległość
Systematyczne poszerzanie istniejących wcześniej kompetencji zawodowych i ich podstawy poprzez zrozumienie teoretycznych, istotnych dla praktyki treści i metod z naciskiem na klasyczne i współczesne rozumienie i podejścia w Terapii Integratywnej. Wykorzystanie nowoczesnych mediów komunikacyjnych w formacie nauczania na odległość.
Trendy i tematy badawcze przyszłości | Terapia integracyjna
Zajmowanie się aktualnymi badaniami i szczegółowymi tematami po uzyskaniu wymaganych podstaw medycznych. Krytyczne myślenie i podstawy naukowe umożliwiają świadome korzystanie i dalszy rozwój wiedzy i umiejętności oraz zdobywanie nowych perspektyw.
Dla kogo został zaprojektowany ten program magisterski?
Program studiów magisterskich przeznaczony jest m.in. dla obecnych i przyszłych specjalistów w praktyce psychologicznej, medycznej i pedagogicznej.
Idealni studenci
Program
Główny program skupienia
Treść i struktura programu magisterskiego wspiera oparte na dowodach zrozumienie terapii integracyjnej. Począwszy od wprowadzenia do podstaw programu, treści i kompetencje terapii integracyjnej są systematycznie przekazywane, przy czym kolejne moduły mają na celu analityczne powiązanie z wiedzą zdobytą w poprzednim module, tak aby można je było zintegrować w celu zrozumienia następnego modułu.
W zależności od wymagań zawodowych i obszarów odpowiedzialności studenci rozwijają solidne podstawy teoretyczne i związane z nimi umiejętności w dziedzinie Terapii Integracyjnej.
Treść rocznego programu magisterskiego opiera się na następujących siedmiu punktach centralnych:
Wprowadzenie do terapii integracyjnej
- Praca naukowa w zakresie terapii integracyjnej / (klinicznej) psychologii
- Wprowadzenie do systemów klasyfikacji zaburzeń psychicznych
- Ramy prawne terapii integracyjnej
Psychopatologia
- Podatność psychiczna
- Pokrycie wszystkich zaburzeń psychicznych ICD 10
- Zaburzenia psychiczne specyficzne dla kultury
Psychologiczne i biologiczne przyczyny zaburzeń psychicznych
- Psychologiczne przyczyny zaburzeń psychicznych
- Biologiczne przyczyny zaburzeń psychicznych
Integracyjne podejścia do terapii zaburzeń psychicznych I
- Podstawy podejść do terapii integracyjnej
- Metody terapii psychologicznej (1/2)
Integracyjne podejścia do terapii zaburzeń psychicznych II
- Metody terapii psychologicznej (2/2)
- Metody terapii biologicznej
Technologia i sztuczna inteligencja w terapii integracyjnej
- Wprowadzenie do technologii i sztucznej inteligencji w podejściach do terapii psychologicznej
- Diagnostyka oparta na technologiach i Sztucznej Inteligencji
- Terapie oparte na technologiach i Sztucznej Inteligencji
Praca magisterska
- Napisana praca magisterska
- ustny egzamin magisterski
Przegląd koncepcji nauczania
Samodzielna nauka z przewodnikiem
W przeciwieństwie do programu studiów z uczestnictwem lub całością samokształcenia (także: samokształcenie), samokształcenie kierowane określa treści nauczania. Podobnie jak w przypadku nauki indywidualnej, nauczyciele nie są obecni, a czas i miejsce nauki można dowolnie wybrać. Samokształcenie z przewodnikiem oferuje jednak określone ramy tematyczne i czasowe oraz konkretne zadania, które są realizowane w ramach samodzielnego procesu uczenia się, ale które muszą być opanowane w określonych okresach czasu i w określonych formach uczenia się i pracujący. Ponadto nauczyciele i korepetytorzy są do Państwa dyspozycji jako osoby kontaktowe i wspierają organizację samokształcenia kierowanego. Nauczyciele i korepetytorzy umożliwiają Ci samodzielne ustrukturyzowanie materiału do nauki na kilka sposobów, zebranie odpowiednich informacji i wykorzystanie ich do odpowiednich wymagań Twoich studiów.
Magister terapii integracyjnej z London Metropolitan University i AIHE GmbH oferuje ustrukturyzowane ramy dla samodzielnego procesu uczenia się. W tym celu w „Wirtualnym samouczku” na platformie edukacyjnej udostępniane są obszerne materiały dydaktyczne i literatura, a także dokumenty do nauki (szczegółowy opis w „Wirtualnym samouczku”). Ponadto istnieje wsparcie tematyczne i metodyczne ze strony tutorów, z którego można korzystać niezależnie od czasu i miejsca za pomocą powszechnych środków komunikacji.
Wirtualny samouczek
MSc Integrative Therapy of London Metropolitan University i AIHE GmbH wykorzystuje platformę edukacyjną „Moodle” do nadzorowania studentów, a także do organizowania ich studiów oraz do przekazywania treści nauczania, materiałów edukacyjnych i innych informacji istotnych dla nauki. W przypadku pytań dotyczących zawartości każdego Modułu, mogą skorzystać z Forów Specjalistycznych, na które nauczyciele i korepetytorzy odpowiadają w ciągu 48 godzin w dni powszednie. Ponadto fora mogą służyć do wymiany i omawiania kwestii organizacyjnych.
Wszystkie istotne dla badania daty i terminy są przekazywane za pośrednictwem wirtualnego samouczka. O każdym nowym wpisie studenci będą informowani bezpośrednio e-mailem. Wszystkie materiały dydaktyczne, takie jak artykuły do nauki, literatura podstawowa, a także łącza internetowe i inne informacje istotne dla nauki, takie jak harmonogram planowania kursu, zadania, instrukcje pracy i zalecenia dotyczące literatury, są udostępniane cyfrowo za pośrednictwem wirtualnego samouczka. Wirtualny Samouczek obejmuje również indywidualne wsparcie nauczycieli i korepetytorów za pośrednictwem poczty elektronicznej w kwestiach specjalistycznych i administracyjnych.
Indywidualne konsultacje telefoniczne i wideo
MSc Integrative Therapy of London Metropolitan University i AIHE GmbH oferuje możliwość indywidualnej konsultacji telefonicznej lub wideo w celu wyjaśnienia i porady w kwestiach zawodowych i administracyjnych związanych ze studiami. Pytania metodyczne i merytoryczne lub kwestie związane z procesem uczenia się można omawiać z nauczycielami i tutorami w elastycznie umawianych spotkaniach. W razie potrzeby kilkuosobowe grupy uczące się mogą również skorzystać z porad nauczycieli i wychowawców w formie telekonferencji lub wideokonferencji.
Seminarium online na żywo
Dla każdego modułu MSc Integrative Therapy of London Metropolitan University i AIHE GmbH istnieje seminarium online na temat odpowiednich treści modułu.
Zasadniczo seminarium online to seminarium prowadzone przez Internet, które umożliwia interakcję i wymianę informacji między nauczycielami i uczniami. Do projektowania i realizacji seminariów online w programie magisterskim z terapii integracyjnej używane jest przyjazne dla użytkownika oprogramowanie, które oferuje szeroki zakres możliwości przesyłania informacji i interakcji. Podczas seminariów online, wcześniej dostarczone studia przypadków i pytania dotyczące treści modułu zostaną pogłębione, omówione i zastosowane na żywo za pośrednictwem wideo i audio, poprzez udostępnianie plików, prezentacje, czat itp. Moderację prowadzą nauczyciele i opiekunowie. Wszystkie seminaria online będą nagrywane i udostępniane w Wirtualnym Samouczku.
Prezentacje online
MSc Integrative Therapy of London Metropolitan University i AIHE GmbH wykorzystuje wykłady online na temat wybranych treści modułu lub innych treści związanych z nauką. Są one zorganizowane za pomocą przyjaznego dla użytkownika oprogramowania. Nauczyciele i nauczyciele wyjaśniają odpowiednie treści za pomocą wideo i audio. Studenci mogą uczestniczyć w wykładach na żywo, zadawać pytania, a dodatkowo lub alternatywnie oglądać nagrane wykłady online za pośrednictwem Wirtualnego Samouczka.
Nagrane wykłady
W naszych nagranych wykładach online zawartość modułu jest objaśniana w żywy sposób i klasyfikowana przez kadrę nauczycielską. Nagrania mogą być używane tak często, jak tego potrzebujesz, do powtórzeń i konsolidacji. Dodatkowe transkrypcje i ścieżki dźwiękowe wspierają również różne formy uczenia się. Nasza międzynarodowa kadra pedagogiczna inspiruje kompetencjami i doświadczeniem.
Ćwiczenia
W ramach MSc Integrative Therapy of London Metropolitan University i AIHE GmbH studenci stabilizują nabyte struktury uczenia się w ćwiczeniach poprzez wielokrotne powtórzenia i w formie bez oceny. Ćwiczenia służą utrwaleniu zawartości pamięci. Oprócz szkolenia treści w ramach seminariów online lub innych osiągnięć w nauce i egzaminach, studenci ćwiczą treści modułu, pracując za pośrednictwem portalu quizów online, który zapewniamy między innymi jako aplikację lub smartfon i tablet przystosowany do w drogę.