Licencjat nauk medycznych
Edith Cowan University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Joondalup, Australia
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
6 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* orientacyjna opłata za semestr
Wstęp
Umożliwia uczniom poznanie podstaw ludzkich chorób, ich wykrywania i zakresu badań naukowych w celu leczenia chorób i poprawy zdrowia.
Wraz ze wzrostem złożoności opieki zdrowotnej, absolwenci nauk medycznych będą musieli wspierać ciągłość świadczenia usług zdrowotnych od projektów społecznościowych po wysoce wyspecjalizowane laboratoria.
Wpis kursu
Warunki przyjęcia na studia (zespół 3)
Wszyscy kandydaci muszą spełnić wymogi przyjęcia na studia na ten kurs. Indykatywny lub gwarantowany ATAR jest zgodny z opublikowanymi (w stosownych przypadkach) lub wymagania dotyczące przyjęcia na studia mogą zostać spełnione poprzez spełnienie jednego z poniższych warunków:
- AQF Cert IV;
- Pomyślnie ukończono 0,25 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym u australijskiego dostawcy szkolnictwa wyższego (lub równorzędnego);
- Specjalny test przyjęć trzeciorzędnych; *
- Kurs przygotowawczy do uniwersytetu; *
- Indigenous University Orientation Course; *
- Aborygenów test spożycia studentów; lub*
- Schemat wstępny oparty na doświadczeniu. *
* Więcej informacji można znaleźć na stronie wprowadzania do kursu.
W przypadku studentów zagranicznych wymagania obejmują wyniki w szkole średniej.
Wymagania dotyczące języka angielskiego (zespół 3)
Wymagania dotyczące znajomości języka angielskiego można spełnić, wykonując jedną z następujących czynności:
- Rok 12 ATAR angielski / literatura angielska klasa ATAR C lub lepsza lub równoważna;
- Specjalny test przyjęć trzeciorzędnych; *
- IELTS Akademicki Ogólny minimalny wynik zespołu 6,0 (brak pojedynczego zespołu poniżej 6,0);
- Pomyślnie ukończono 1.0 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym w Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA, Nowej Zelandii lub Kanadzie;
- Kurs przygotowawczy na uniwersytet;
- Indigenous University Orientation Course; *
- Aborygenowy test spożycia przez studentów; *
- Dyplom AQF, dyplom zaawansowany lub stopień naukowy;
- Pomyślnie ukończono 0,375 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym u australijskiego dostawcy szkolnictwa wyższego (lub równoważnego); lub
- Inne testy, kursy lub programy zdefiniowane na stronie English Proficiency Bands.
* Więcej informacji można znaleźć na stronie wprowadzania do kursu.
szczegóły kursu
Dostępność semestru
- Semestr 1: Studiuj w pełnym wymiarze godzin w Joondalup
- Semestr 2: Studiuj w pełnym wymiarze godzin w Joondalup
Struktura kursu
Rok 1 - semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SCH1101 | Studia kulturowe | 15 |
MHS1101 | Anatomia i fizjologia 1 | 15 |
SCH1133 | Genetyka ludzka | 15 |
SCC1123 | Chemia dla nauk przyrodniczych | 15 |
Uwaga: Studenci, którzy zaliczyli Chemię ATAR lub równoważną, mogą zastąpić SCC1123 Chemię naukami przyrodniczymi jednostką do wyboru.
Rok 1 - Semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SCH1104 | Wprowadzenie do patofizjologii | 15 |
MHS1102 | Anatomia i fizjologia 2 | 15 |
SCH1132 | Ewolucja i ekologia człowieka | 15 |
SCC1226 | Wprowadzenie do chemii organicznej i biochemii | 15 |
Rok 2 - semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SCH2226 | Genetyka molekularna człowieka | 15 |
SCH2232 | Biochemia medyczna | 15 |
SCH2235 | Applied Microbiology | 15 |
MMS2200 | Wprowadzenie do histologii i histologii | 15 |
Rok 2 - semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SCH2141 | Zaawansowane techniki biomedyczne | 15 |
MMS2102 | Mikrobiologia medyczna | 15 |
MMS2101 | Wprowadzenie do hematologii | 15 |
SCP1134 | Podstawy fizyki | 15 |
Uwaga: Uczniowie, którzy zdali ATAR z fizyki lub równoważny, mogą zastąpić SCP1134 Podstawy fizyki jednostką do wyboru.
Rok 3 - semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SCH3227 | Biologia chorób człowieka | 15 |
SCH3223 | Genetyka medyczna | 15 |
MMS3101 | Ewolucyjne perspektywy zdrowia i choroby | 15 |
SCH3145 | Etyka biomedyczna | 15 |
Rok 3 - semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SCH3244 | Biologia rozwojowa | 15 |
SCH3434 | Rozmnażanie, rozwój i starzenie się człowieka | 15 |
Wybierz dwie (2) jednostki spośród: | ||
SCH3239 ^ | Immunologia ludzka | 15 |
MMS2103 ^ | Biochemia kliniczna | 15 |
MMS3115 ^ | Histopatologia i stosowane techniki histologiczne | 15 |
MMS3112 ^ | Bezpieczeństwo i jakość opieki zdrowotnej | 15 |
^ Podstawowa opcja
Efekty uczenia się
- Zastosuj szeroką i spójną wiedzę medyczną w różnych kontekstach teoretycznych, praktycznych i diagnostycznych.
- Przekazuj wiedzę i pomysły z zakresu nauk medycznych w sposób jasny, spójny i niezależny.
- Krytycznie analizuj, interpretuj i syntetyzuj złożone informacje medyczne i dotyczące zdrowia.
- Wykazać etyczny osąd i globalne perspektywy z poszanowaniem różnorodności kulturowej, w tym kompetencji kulturowych Aborygenów i Torres Strait Islander.
- Wykazać inicjatywę i niezależny osąd, aby przewidywać wyzwania w dziedzinie nauk medycznych i generować trwałe rozwiązania.
- Wykazać się odpowiedzialnością za osobiste i profesjonalne stypendium.
- Wykorzystaj technologie cyfrowe i laboratoryjne, aby uzyskać dostęp, oceniać i syntezować informacje z nauk medycznych z różnych źródeł.
- Współpracuj i wykaż się profesjonalizmem w stosowaniu wiedzy i umiejętności.
Możliwości zawodowe
Ten kurs jest wpis Pathway do wielu bardzo rozchwytywanych kariery, takich jak medycyna i innych zawodów medycznych, poprzez studia podyplomowe. Kurs zapewni również Pathway dostępu dla absolwentów do kariery zawodowej w dziedzinie badań i rozwoju medycznego, branży medycznej i edukacji.
Możliwe przyszłe stanowiska pracy
Technik biomedyczny, nauczyciel nauk ścisłych, przedstawiciel medyczny, pracownik naukowy, kierownik laboratorium, naukowiec laboratoryjny, pracownik naukowy laboratorium.
Rekrutacja
Program
szczegóły kursu
Dostępność semestralna
- Semestr 1: Ucz się w pełnym wymiarze godzin w Joondalup
- Semestr 2: Ucz się w pełnym wymiarze godzin w Joondalup
Struktura kursu
Rok 1 - Semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SCH1101 | Studia kulturowe | 15 |
MHS1101 | Anatomia i fizjologia 1 | 15 |
SCH1133 | Genetyka człowieka | 15 |
SCC1123 | Chemia dla Nauk Przyrodniczych | 15 |
Uwaga: Studenci, którzy zdali chemię ATAR lub równoważną, mogą zastąpić SCC1123 Chemistry for the Life Sciences jednostką do wyboru.
Rok 1 - Semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SCH1104 | Wprowadzenie do patofizjologii | 15 |
MHS1102 | Anatomia i fizjologia 2 | 15 |
SCH1132 | Ewolucja człowieka i ekologia | 15 |
SCC1226 | Wprowadzenie do chemii organicznej i biochemii | 15 |
Rok 2 - Semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SCH2226 | Genetyka molekularna człowieka | 15 |
SCH2232 | Biochemia medyczna | 15 |
SCH2235 | Mikrobiologia stosowana | 15 |
MMS2200 | Wprowadzenie do histologii i histotechnik | 15 |
Rok 2 - Semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SCH2141 | Zaawansowane techniki biomedyczne | 15 |
MMS2102 | Mikrobiologia medyczna | 15 |
MMS2101 | Wprowadzenie do hematologii | 15 |
SCP1134 | Podstawy fizyki | 15 |
Uwaga: Studenci, którzy zdali fizykę ATAR lub równoważną, mogą zastąpić SCP1134 Podstawy fizyki jednostką fakultatywną.
Rok 3 - Semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SCH3227 | Biologia chorób człowieka | 15 |
SCH3223 | Genetyka medyczna | 15 |
MMS3101 | Ewolucyjne perspektywy zdrowia i choroby | 15 |
SCH3145 | Etyka biomedyczna | 15 |
Rok 3 - Semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SCH3244 | Biologia rozwojowa | 15 |
SCH3434 | Rozmnażanie, rozwój i starzenie się człowieka | 15 |
Wybierz dwie (2) jednostki spośród: | ||
SCH3239^ | Immunologia człowieka | 15 |
MMS2103^ | Biochemia kliniczna | 15 |
MMS3115^ | Histopatologia i stosowane histotechniki | 15 |
MMS3112^ | Bezpieczeństwo i jakość w ochronie zdrowia | 15 |
^ Opcja podstawowa
Galeria
Wynik programu
Efekty uczenia się kursu
- Zastosuj szeroką i spójną wiedzę medyczną w różnych kontekstach teoretycznych, praktycznych i diagnostycznych.
- Przekazuj wiedzę i idee z zakresu nauk medycznych w sposób jasny, spójny i niezależny.
- Krytycznie analizuj, interpretuj i syntetyzuj złożone informacje medyczne i nauki o zdrowiu.
- Wykazać etyczny osąd i globalne perspektywy z poszanowaniem różnorodności kulturowej, w tym kompetencje kulturowe Aborygenów i mieszkańców wysp w Cieśninie Torresa.
- Wykaż się inicjatywą i niezależnym osądem, aby przewidywać wyzwania medycyny i generować trwałe rozwiązania.
- Wykazać odpowiedzialność i odpowiedzialność za stypendium osobiste i zawodowe.
- Korzystaj z technologii cyfrowych i laboratoryjnych, aby uzyskiwać dostęp, oceniać i syntetyzować informacje medyczne z różnych źródeł.
- Współpracuj i wykaż się profesjonalizmem w stosowaniu wiedzy i umiejętności.
Możliwości związane z karierą
Możliwości związane z karierą
Ten kurs jest wstępem Pathway do wielu bardzo poszukiwanych zawodów, takich jak medycyna i inne zawody związane ze zdrowiem, aż po studia podyplomowe. Kurs zapewni również Pathway absolwentom możliwość rozpoczęcia kariery w badaniach i rozwoju medycznym, branży medycznej i edukacji.
Możliwe przyszłe tytuły stanowisk
Technik biomedyczny, nauczyciel przedmiotów ścisłych, przedstawiciel medyczny, pracownik naukowy, kierownik laboratorium, naukowiec laboratoryjny, badacz laboratoryjny.