Szukaj tutaj dyplom licencjacki uniwersytetów, szkół wyższych i szkół biznesu w Hiszpania.

Znajdź uniwersytety, kolegia i szkoły biznesu w programach Hiszpania kawalerów oferty.

Master

Hiszpania, oficjalnie Królestwo Hiszpanii, jest suwerennym państwem i państwem członkowskim Unii Europejskiej. Znajduje się na Półwyspie Iberyjskim w południowo-zachodniej Europie. Hiszpańskie uniwersytety regulować dostęp do swoich stopni i ustalenie opłat akademickich. Mogą również oferować nieoficjalnych podyplomowe stopni. Stolica Madryt ma możliwie największą liczbę barów na mieszkańca dowolnego europejskiego miasta i bardzo aktywnego życia nocnego.

Uniwersytety za dyplom licencjacki Hiszpania. Znajdź wszystkie informacje na temat szkół oferujących dyplom licencjacki%% COUNTRY_ARTICLE%% Hiszpania tutaj.

Czytaj więcej

Magister Badawczej W Naukach O Zdrowiu

San Jorge University / Fundacion Universidad San Jorge
Łączone online i stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 rok October 2016 Hiszpania Saragossa

Zdając sobie sprawę, że dla nauki służby zdrowia nauczanie i badania naukowe są istotnym dodatkiem do codziennej pracy, Uniwersytet San Jorge oferuje oficjalny tytuł: Magister w badania Nauk o Zdrowiu w taki sposób, aby zaspokoić tę potrzebę. Zakłada się, że studenci zdobyć umiejętności potrzebne do bezpiecznego poruszania się w dziedzinie badań naukowych, przekazywania ich wyników i wiedzy, a także nabywać zaawansowane szkolenia specjalistycznego w każdej dziedzinie fizjoterapii, pielęgniarstwa i Nauki Sport i aktywność fizyczna. [+]

. Zdając sobie sprawę, że dla nauki służby zdrowia nauczanie i badania naukowe są istotnym dodatkiem do codziennej pracy, Uniwersytet San Jorge oferuje oficjalny tytuł: Magister w badania Nauk o Zdrowiu w taki sposób, aby zaspokoić tę potrzebę. Zakłada się, że studenci zdobyć umiejętności potrzebne do bezpiecznego poruszania się w dziedzinie badań naukowych, przekazywania ich wyników i wiedzy, a także nabywać zaawansowane szkolenia specjalistycznego w każdej dziedzinie fizjoterapii, pielęgniarstwa i Nauki Sport i aktywność fizyczna. Skierowana jest do absolwentów absolwentów / lub absolwentów farmacji, pielęgniarstwa, fizjoterapii, terapii zajęciowej, fizjoterapii, Nauki aktywności fizycznej i sportu, medycyny i nauk pokrewnych oraz zróżnicowanej zawartości czterech modułów obowiązkowych oraz dwa opcjonalne, oferuje możliwość studenci nabywają wiedzę i umiejętności, i wiedzieć, jak zintegrować z myślą osądów, informują o swoich ustaleniach i zachęcania do ich dalszego rozwoju niezależnie. Badanie jest niezbędnym uzupełnieniem aktywności zawodowej. Wszyscy pracownicy służby zdrowia będą musiały pokazać naukę i potencjału badawczego w swojej działalności zawodowej. Istotne jest zatem, aby promować badania Zarówno nauczyciele jak i jakiegokolwiek zawodowego, absolwent lub studentem. Ale promocja i rozwój badań w Health Sciences wymaga odpowiedniego szkolenia, aby zapewnić strategii i zasobów niezbędnych do pracowników służby zdrowia w celu prowadzenia badań i stosowania ich wyników. W związku z tym oraz z modułów badania stosowane oraz analizy i interpretacji danych w naukach medycznych, studenci nabywają odpowiednie szkolenie w zakresie metodologii naukowej, która pozwoli Ci zbadać dane i dowody rygorystycznie i rozpowszechniania swoich badań w czasopismach wpływ i prestiż naukowy. Fakt włączenia tego pana jakąś zaawansowaną naukę za pośrednictwem modułu praktyki pedagogicznej w badaniach i Szkolnictwa Wyższego, jest nowy i stanowi okazję dla tych specjalistów, aby dostosować się do nowych wymogów Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego. Zawartość tego modułu jest oświadczenie woli o ideę przekazywania potrzebę nauczyciele być poradnictwo i wsparcie studentów, aby zmienić tradycyjną rolę nauczyciela i wychowawcy, zgodnie z obecnymi trendami w edukacji. Ma on na celu nauczyć komunikowania się wyraźnie do tworzenia bezpiecznego środowiska, w którym aktywne uczenie się, praktyka i późniejsze odbicie anime. Ponadto, w odniesieniu do nauk medycznych, staje się coraz bardziej oczywiste, wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) dla rozwoju aktywności zawodowej, a zatem uczniowie będą mieli dostęp do najbardziej innowacyjnych technologii nauczania, takich jak jest stosowanie symulatorów lub systemy oceny funkcjonalnej aktywności fizycznej klinicznych. Zawartość tego modułu będzie przyznać studentowi możliwość: zastosowanie badań i innowacji w praktyce pedagogicznej, znając zarządzania jakością jako kluczowy element w procesie ciągłego doskonalenia w nauczaniu i badaniach naukowych, skutecznego wykorzystywania technologii informacji i komunikacji jako narzędzia nauczania, zna podstawy do stosowania metod e-learningu i e-oceny zorientowanej e-learningu oraz w skrócie, nabywają umiejętności niezbędne do zastosowania metod nauczania i uczenia się i oceny aktywów zgodne z kompetencji być opracowane przez studentów, zgodnie z charakterem dziedzinę wiedzy. Troska prace w zakresie pielęgniarstwa i fizjoterapii, powinno być uzupełnione projektów badawczych dla rozwoju gospodarki pielęgniarskiej, jej struktur i metod pracy oraz niezbędne zasoby. W Mistrza, aspekty związane z badań i innowacji w dziedzinie opieki zdrowotnej, pielęgniarki klinicznej, w sytuacjach związanych z niepełnosprawnością i uzależnienia, profilaktyki i promocji zdrowia w leczeniu bólu i geriatrii i gerontologii będą rozpatrywane. Ponadto a ponieważ mistrz powinien realizować w każdym czasie poprawę kompetencji zawodowych uczniów, będą mieli najbardziej zaawansowana z tych obecnie dostępnych technologii, a zwłaszcza nauczanie kliniczne wysokiej wierności środki symulacji. Dzięki tej globalnej szkolenia jest przeznaczony dla studentów, aby móc później dać odpowiedź na złożonych sytuacji w zespole, projektowania i prowadzenia projektów badawczych podmiotów objętych badaniem w tym module, a także rozwijanie umiejętności dynamikę grup roboczych, organizacja opieki zdrowotnej i ma na celu zarówno promowanie badań w dziedzinie zdrowia w tym obszarze interwencji klinicznej. Opcjonalny moduł fizjoterapii i Nauki Aktywności Fizycznej i Sportu umożliwia studentom rozwijać się równolegle w dwóch kierunkach: w klinice, nabywanie zarówno podstawy do prawidłowego rozumowania zorientowana diagnostyka, takie jak szkolenia w zakresie fizjoterapii Advanced i linii badania i nauczanie w fizjoterapii na celu generowanie profili zawodowych o charakterze krytycznym oraz promowanie badań naukowych w produkcję Terapii Fizycznej i Nauk Fizycznych aktywności i sportu. Fakt, że ta uczelnia ma otwarte linie badań w dziedzinie biomechaniki, neurologiczne i neuropsychologiczne rehabilitacja rehabilitacja jest to aspekt, który nadaje wartość i popiera umiejętności nauczania tego pana. Środków i zasobów, które stanowią, wysoce wyspecjalizowane poziom może być bardzo atrakcyjne i korzystne dla tych, którzy mogą z nich korzystać także zdolność nauczania, albo jako podstawa do badań. Zakłada się, że ta edukacja absolwent służy do szkolenia nauczycieli-badaczy fizjoterapeutów realną możliwość zdobycia stopnia doktora i część wydziałów uniwersytetu, jak już się dzieje w niektórych krajach sąsiadujących z profilu zawodowego zwanych Ruch Naukowiec lub odwołane fizjoterapeuta badacz (Badania PT). Jeśli chodzi o aspekt, że ten moduł poświęcony Nauk Aktywności Fizycznej i Sportu, będą analizowane w aspekcie głębokości związanych zarówno do oceny stanu fizycznego w normalnych i patologicznych sytuacjach, takich jak aktywność fizyczna i jej relacji z innymi czynników bio-psycho-społeczne. Badania zostaną uwzględnione w nowych technikach biomechaniki i analizy ruchu. Zakłada się, że uczniowie wiedzą, różne wymiary, które wpływają na aktywność fizyczną jednostki., Jest w stanie ustalić najważniejsze wzajemne powiązania między nimi i wyciągnąć wnioski, które pozwolą na pełniejsze zrozumienie procesów poprawy stanu wiedza i wnioski zdrowie fizyczne i / lub doskonalenie i zastosowanie uwagę na wyjątkowość każdej osoby i sytuacji. Z wiedzy i umiejętności nabytych w wyżej wymienionych modułów, student z okiem i kierunkiem nauczyciela, będzie można planować, rozwijać obecne i obrony pracy magisterskiej Work. Ostatecznym celem jest umożliwienie w przyszłości stawić czoła bardziej ambitnych projektów, takich jak pracy doktorskiej lub działalności zawodowej w prywatnym akademickiego, badacza, medyczne lub przemysłowym, publicznym lub dla których szkolenie jest wymagane w badaniach w specjalności takich jak farmacji, pielęgniarstwa , Terapia zajęciowa, Podiatria, Nauki i Sportu Medycyny Fizykalnej i nauk pokrewnych. W końcu, będąc świadomy, że nauczanie i kursy specjalizacyjne Nauk o Zdrowiu czynienia prawie wyłącznie techniczne, diagnostyczne i terapeutyczne, treść tej Mistrza zapewnia niezbędną wagę do innych aspektów, takich jak poprawa relacji interpersonalnych, umiejętności przywódczych, podejmowania decyzji, umiejętności komunikacyjne oraz poprawy zarówno osobistej wydajności i organizacji pracy. Osiągnięcia optymalnych rezultatów w zakresie zdrowia i opieki społecznej wymaga obecności Professionals nietechnicznych umiejętności oparte na pracy zespołowej, komunikacji, ustalania priorytetów zadań, koordynacji i właściwego wykorzystania zasobów, Aspekty te zbliża zawartość tej projektem szkoleniowym. Aby przeprowadzić każdą i każdego z omawianych aspektów, Mistrz ma wyjątkową zdolność nauczycieli, multidyscyplinarne i składa się z lekarzy specjalistów z dużym wypłacalności ćwiczeń spersonalizowanej ochrony uczniów i kierunku ich pracy Praca magisterska. Cele i kompetencje Propozycja edukacyjna Mistrz, rozpatrywanego w swojej konstrukcji i jej sekwencyjnego rozwoju szkolenia uczniów powinny być prowadzone z poszanowaniem praw podstawowych, zasad demokracji, zasady równości kobiet i mężczyzn, solidarność, ochrona środowiska , powszechnej dostępności i projektowania dla wszystkich i kultury pokoju. Plan zagospodarowania został sporządzony na podstawie ogólnych idei Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego (EOSW), jak również dyrektyw i wytycznych Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz kryteriów wydanych przez Universidad San Jorge. Oprócz ogólnego stanu zbieżność wszystkich tych kryteriów i ducha innowacyjności i otwartości promowaną przez wszystkich uczestników zostały one zaangażowane w proces projektowania i opracowywania planu, zdecydowanie zebrane przez członków tej komisji. W celu spełnienia wymagań wynikających z przepisów UE i państwa, stopień magistra spełnia następujące cele ogólne: Dostosowanie do Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego (EOSW). Dostosowanie do Europejskiej Przestrzeni Badawczej (ERA). Zgodność z deskryptorów dublińskich ustalone dla programów Master of Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, a także zgodnie z parametrami zawartymi w hiszpańskich ram kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego (MECES). Poznaj braków edukacyjnych absolwentów związanych z dziedziny badań, a dokładniej Research in Health Sciences. Włączenie badań zorientowanych na torze Zdrowia, zgodnie z aktualnymi potrzebami rynku szkoleń. Absolwenci pociągu, w celu badania w profesjonalnych i / lub środowisk akademickich dziedzinach. Oferta Dyplomy i stopnie absolwentów w gałęzi wiedzy Nauk o Zdrowiu, dostępem do studiów doktoranckich przez program, którego celem jest osiągnięcie prace badawcze związane z ich dziedzinie studiów Master. Każda i każdy z tych celów, co prowadzi do zapewnienia dostępu absolwentów i / lub absolwentów do studiów podyplomowych dla wytwarzania, przesyłania i adaptacji B + R + I, a zwłaszcza absolwentów, których kwalifikacje nie pozwalają im dostęp z tego cyklu bezpośrednio. Konkretne cele, które muszą spełniać odpowiednie kwalifikacje, składają się osiągnąć konkretne umiejętności związane z grupami roboczymi badawczych oraz organizowanie i badania stosowane do nauczania, pogrupowanych w wiedzę i umiejętności. Niezbędną równowagę pomiędzy teoretycznymi i praktycznymi aspektami kształcenia w tej dyscyplinie jest przeznaczony z tym magistra, należy upewnić kolei nabycie umiejętności, zdolności i wiedzy w oparciu o rygorystyczne powyższych profilach. Program MODUŁ TYP KREDYTY Stosowanych Badań Nauk o Zdrowiu obowiązkowe 10 Analiza i interpretacja danych w naukach ZDROWIA obowiązkowe 10 Badań i praktyki nauczania w SZKOLNICTWA WYŻSZEGO obowiązkowe 12 Nowe trendy w nauce Research in Physical Therapy I SPORTU fakultatywny 10 Nowe trendy w zakresie pielęgniarstwa BADAŃ fakultatywny 10 KONIEC PRACY MASTER obowiązkowe 18 - całkowity 60 [-]

Magister Inteligentna Opieka Zdrowotna

UdG - Master Smart Healthcare
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 13 tygodnie January 2017 Hiszpania Girona

Skierowana jest do absolwentów w Inżynierii (Computer Science, Biomedycznych, Telekomunikacja, przemysłowe, elektronika ...), którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i skupić swoją karierę w sektorze zdrowia. Celem tego pana jest dostarczenie narzędzia dla przedsiębiorczości i innowacji w sektorze ochrony zdrowia oraz stworzenie nowych linii biznesowych. [+]

Mistrz Inteligentne Healthcare jest intensywny program z 60 ECTS na rok akademicki latach 2016-2017. On desarollará od 9 stycznia do 12 kwietnia w godzinach popołudniowych, osiągając w ten sposób zaspokoić potrzeby różnych profilach studenckich. Mistrz uczy się z aktywnej pedagogiki, wybitnie praktyczne i oparte na nauce projektu, we współpracy z grupami badawczymi i firmami obecnie pracujących w czołówce branży. Głównym językiem jest hiszpański i materiały dydaktyczne stosowany jest również w języku angielskim. Celem tego pana jest dostarczenie narzędzia dla przedsiębiorczości i innowacji w sektorze ochrony zdrowia oraz stworzenie nowych linii biznesowych. Dzieli się na dwie główne części: Intensywny trening: 36,00 ECTS Praca praktyki + Mistrz końcowa: 24.00 ECTS. Intensywny trening Presencial (9 stycznia - 12 kwietnia) Znając dyscypliny informatyki medycznej. Znać procesy organizacyjne i opieki: opieka zdrowotna, decyzja wyzwania. Opracowanie rozwiązań w celu zaspokojenia rzeczywistych potrzeb zdrowotnych. Kierowanie i udział w rozwoju, wdrażania i zarządzania produktami i usługami Inteligentne Healthcare. Znając strukturę rynku ICT na rzecz zdrowia: Uczenie się zidentyfikować główne potrzeby i możliwości biznesowych. Projektowanie modeli biznesowych inteligentne zdrowia. Studia przypadków oraz projektów w spółkach lub ośrodków badawczych: Ta część będzie pasować potrzeby studenta. Jest to zwykle po bloku szkolenia, ale z uwagi na intensywny i odmieniane na konstrukcji charakteru głównego może mieć miejsce przed, podczas lub po tym bloku. Master powstała w celu utrzymania silnego powiązania z profesjonalnym rzeczywistości sektora i doprowadzić uczniów do wymagań związanych z sektorem ochrony zdrowia. W tym przypadku prawdziwego badania będą prowadzone w firmie lub branży ośrodka badawczego. Te studia przypadków może służyć jako wał dla późniejszego wykonywania pracy do opanowania. Ocena będzie oparta na sprawozdaniach (firmy lub instytucji współpracujących) stabilizatora zewnętrznego z prezentacji raportu wykonanej pracy, wyceny nabycia uprawnień przewidzianych. MASTERS ostatniego dzieła twarz lub zdalnie. Ostatnim projektem jest wdrożenie innowacyjnego projektu, w którym stosuje się i rozwijać wiedzę nabytą. Odbędzie się ono w regularnych tutorizaciones osobiście lub zdalnie. Prezentacja pracy dyplomowej może być również osobiście lub za pośrednictwem wideokonferencji. [-]

Masters W Badaniu I Leczeniu Bólu

Universidad de Salamanca
Online W niepełnym wymiarze czasu 20 miesięcy September 2016 Hiszpania Salamanca

Mistrz w badaniu i leczeniu bólu rozpoczął nauczanie na Uniwersytecie w Salamance w latach 2006-07, po przejściu procesu oceny. Obecnie mamy dostosowane do przepisów regulujących działalność Kształcenia na Uniwersytecie w Salamance (30/11/2011 Rady Prezesów). Danych wskazujących na potencjalne zapotrzebowanie w zakresie danej specjalności ostrego i przewlekłego bólu są oparte na zdrowie trzeba to ... [+]

. Mistrz w badaniu i leczeniu bólu Mistrz w badaniu i leczeniu bólu rozpoczął nauczanie na Uniwersytecie w Salamance w latach 2006-07, po przejściu procesu oceny. Obecnie mamy dostosowane do przepisów regulujących działalność Kształcenia na Uniwersytecie w Salamance (30/11/2011 Rady Prezesów). Danych wskazujących na potencjalne zapotrzebowanie w zakresie danej specjalności ostrego i przewlekłego bólu są oparte na potrzebach zdrowotnych tej dziedzinie określonych kompetencji i nie ma na nim szkolenia w jakiejkolwiek specjalności pogłębione. Na poziomie europejskim, są "stypendia" w celu udzielenia konkretnego umiejętności w różnych specjalistów bólu, które są ci, którzy powinni przeczytać ten tytuł. Głównym celem tego własnego stopnia jest zapewnienie specjalistów w Nauk o Zdrowiu wielodyscyplinarnego szkolenia na temat różnych przejawów bólu i jego leczenia, które mogą być stosowane w codziennej praktyce. Aby to zrobić, eksperci w leczeniu bólu Medycyny przygotować odpowiednie materiały dydaktyczne do każdego z modułów, tematów i opisów przypadków, które są częścią kursu. Każdy z tematów zawierają wszystkie informacje nauczyciel uzna za konieczne dla leczenia w głębi (notatki, filmy, slajdy, podstawowa bibliografia, ciekawe artykuły, przydatne linki, ...). Cele i Umiejętności Przedsiębiorstwa kolejowe do pracy w dziedzinie bólu, niezależnie lub w interdyscyplinarnym zespole, jak wymagają tego okoliczności, a ich związek z członkami zespołu i pacjentów są obecne w każdym czasie, poszanowanie praw podstawowych i równości szans. Że student zna ból i patofizjologiczne koncepcje oparte na nich może postawić prawidłową diagnozę i leczenie Rozwijanie umiejętności Na koniec procesu szkolenia / uczestnika będzie mógł: Wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby wykonać podstawowe aspekty diagnostyki i oceny bólu. Wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności do wykonywania najbardziej typowych technik w leczeniu bólu (ozoterapia, TNS, jonoforeza Płyty te są zdolne do pracy leczenia farmakologicznego poprzez wiedzę na temat mechanizmów, powikłań i wskazania. Stosuje się zabiegi oparte na technikach chirurgicznych (neurostymulacji implantów programowalnych pomp, nerwów, częstotliwości radiowej neuroliza ....) Rozwiąż zarówno organiczne i psychologiczne problemy pacjentów z przewlekłym bólem. Kryteria przyjęcia Skierowany przede wszystkim do absolwentów / absolwentów szkół wyższych / absolwentów w rozwoju medycyny i pielęgniarstwa lub przychodzą do rozwijania ich pracy w Nauk o Zdrowiu: Głównie anestezjologów, Algogists (jednostki ból), jak również innych absolwentów medycyny: Reumatolodzy , Neurolodzy, rehabilitators, fizjoterapeutów, itp Studenci muszą posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych urzędowym lub inny odpowiedni wydane przez instytucję szkolnictwa wyższego w kraju europejskiego szkolnictwa wyższego. Podobnie absolwenci będą mieli dostęp do zagranicznych systemów edukacyjnych według Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, bez zgody ich tytułów, po weryfikacji przez Uniwersytet w Salamance, że ci na płaszczyźnie edukacyjnej równoważna odpowiedniej oficjalnego treningu hiszpański kwalifikacji. Wejście w ten sposób nie oznacza, w każdym przypadku, przed zatwierdzenie tytułu, że jest w posiadaniu wnioskodawcy lub jego uznanie do celów innych niż studiowanie nauk Mistrza. Typ zasobu Nasz model edukacyjny jest kluczowe dla studenta. Jest on realizowany w sposób asynchroniczny i 100% on-line, dzięki czemu studenci mogą łączyć / i działania niezależnie od czasu i miejsca nauki. Proces edukacji odbywa się w Virtual Campus zaprojektowane w oparciu o najbardziej nowoczesnych zasad pedagogicznych, sprzyjając efektywnej łączności między uczniami, nauczycielami i administratorów. Kursy są opracowane zgodnie z określoną kalendarza akademickiego, który pozwala całą grupę postępów uczniów w tym samym tempie, aż do zakończenia programu. Każdy kurs lub przedmiot jest prowadzony przez nauczyciela lub specjalisty, nauczyciela eksperta w nim. Przed rozpoczęciem procesu szkolenia, studenci otrzymują / dane do wirtualnego kampusu a także urządzenie nowej generacji iPada, przez które mają bezpośredni dostęp do działalności naukowej prowadzonej na terenie kampusu. W ciągu pierwszych dwóch tygodni szkole / studenci uczestniczą w kursie indukcyjnego, w którym szczegółowo znają proces edukacyjny, nauczyć się korzystać z wirtualnego kampusu i zainstalować e-książki, które są używane z każdego przedmiotu. Każdy kurs trwa pięć tygodni, a przed rozpoczęciem następnego sprawę Rozważa tygodniu wnęce. Wszystkie materiały mają zajęcia edukacyjne i oceną, które mają być wykonane w tygodniu, a wśród nich są: czytanie naukowej literatury fachowej, fora, quizy online i zadań. W rozwoju każdego przedmiotu interakcji między uczniami i nauczycielami jest promowany poprzez udział w forach dyskusyjnych, case studies i realizacji zadań. W / studenci mogą zwrócić się o wsparcie z nauczycielem o każdej porze roku. Każdy osobnik zawiera nagrania audiowizualne z głównej zawartości, książki, uzupełniających środków biblioteki cyfrowej, dostęp do wirtualnej biblioteki z tysięcy książek dostępnych i synchronicznego wideokonferencji z / nauczycieli, którzy mają na celu ułatwienie budowy wiedzy i rozwiązać pojawiają się wątpliwości. W / studenci, którzy nie mają czasu i dostępności czasowej do udziału w wideokonferencji, może następnie uzyskać dostęp do wersji nagrania. Tytuł Po zakończeniu Master, Uniwersytet w Salamance dostarcza / uczestników, którzy są spełnione wszystkie warunki przyjęcia i przeszły wszystkie kursy i ostateczną rozprawę, następujące właściwe tytuł: Magister Badań i Leczenia Bólu Pomoc i wskazówki Jakość procesów akademickich i administracyjnych jest monitorowany w każdym z jego etapów, dzięki integracji wszystkich systemów komputerowych. Zarówno nauczyciele jak i uczniowie są stale monitorowane w celu wsparcia ich w wypełnianiu ich obowiązków i zobowiązań. Do tego ma zwiększoną grupę specjalistów w Centrum Opieki / uczniów i nauczycieli, którzy szybko rozwiązać wszelkie wątpliwości, pytania lub problemy pojawiające się w procesie rozwoju. [-]

Stopień Magister W Dziedzinie Zarządzania Zdrowiem

UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Online W niepełnym wymiarze czasu 12 miesięcy Hiszpania Madryt

Wychodząc z założenia, że ​​obecna, coraz bardziej złożone i zglobalizowanym sytuacja gospodarcza, polityczna i społeczna stwarza problem, którego rozwiązanie wymaga głębokiej wiedzy technicznej i praktycznej wiedzy na temat systemów zarządzania zawodowym, umożliwiając rentownego wykorzystania zasobów coraz trudniej jest znany i znajduje odzwierciedlenie w trzech aspektach określonych w sekcji ... [+]

Wychodząc z założenia, że ​​obecna, coraz bardziej złożone i zglobalizowanym sytuacja gospodarcza, polityczna i społeczna stwarza problem, którego rozwiązanie wymaga głębokiej wiedzy technicznej i praktycznej wiedzy na temat systemów zarządzania zawodowym, umożliwiając rentownego wykorzystania zasobów coraz trudniej jest znany i znajduje odzwierciedlenie w trzech aspektach określonych w pkt. krótko służąc do rozwoju w trzech głównych poziomach (akademickich, naukowych i zawodowych) zarejestrowana zarządzania ochroną zdrowia w wyniku dużej liczby różnych procesów, chociaż instalacji elektrycznych siebie, z tendencją do przeglądu i analizy zmieniającej się rzeczywistości wyjaśnić na nim, możemy dojść do wniosku, że wszystko to wystąpiło w odpowiedzi na bardzo specyficznych potrzeb wynikających ze specjalizacji pracy naukowej i zawodowej menedżerów ochrony zdrowia. Najważniejszymi przykładami mogą być podświetlone ekonomii pracy, ekonomii zdrowia, ekonomika edukacji, gospodarki, transportu, etc. Master in Management Healthcare jest oficjalny tytuł, którego program jest publikowany w numerze Official Gazette 75 z dnia 28 marca 2012. Skierowane do Master in Management Healthcare korzystnie jest skierowany do absolwentów, absolwentów i absolwentów: Firm. Administracja i zarządzanie. Gospodarka. Absolwenci Nauk o Zdrowiu z specjalistycznego szkolenia w dziedzinie ekonomii i biznesu. Jednak ci studenci, którzy nie są absolwentami lub absolwentów tych kwalifikacji może podjąć szereg dodatkowych szkoleń o nazwie "dodatki specyficzne dla zarządzania opieką zdrowotną", aby stworzyć podstawy zarządzania finansami. Dla tych studentów, te dodatki szkoleniowe są obowiązkowe i może być wykonane przed rozpoczęciem Mistrza lub równocześnie ten sam sposób (patrz dodatki szkoleniowe tabeli w zakładce "programowej"). To jest rozwijanie u studentów uniwersytetu, których stopnie są Oddział Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych i Prawa (z wyjątkiem szkolenia w dziedzinie ekonomii lub firmy), podstawową wiedzę na temat zarządzania przedsiębiorstwem, aby umożliwić im później zrozumieć, nabywania i rozwijania umiejętności zarządzania zdrowiem, oparte na uprzedniej i optymalnego preparatu, który osiąga każdy i każdy z uprawnieniami określonymi w Master. Cele Świadczymy kompleksowe szkolenia w zakresie publicznych i prywatnych Zarządzanie Zdrowie: kontrolę i zarządzanie zarówno kosztów opieki zdrowotnej i szpitalnej, marketingu, HR, produktywności i planowanie usług zdrowotnych i kontroli jakości, dbałość sociosanitary zagrożenia personelu służby zdrowia, rodzajów organizacji ochrony zdrowia, polityki zarządzania ochroną zdrowia, planowanie strategiczne, badania operacyjne, przetwarzania komputerowego takiego zarządzania itd Uznanie oficjalny tytuł Studenci, którzy spełniają wymagania UDIMA uzyskać tytuł magistra Zarządzania Zdrowia prowadzone przez UDIMA, oprócz tytułu Mistrza Zawodowej wydanego przez Centrum Studiów Finansowych. UDIMA Wymagania: Posiadać stopień, dyplom uczelni licencjata lub równoważny. Metodologia Obecność, Blended jak i online Ten program jest prowadzone w trybie szkoleniowym szkolenie blended. System ten zapewnia pomoc do szkolenia edukacja klasie w trakcie opracowywania Programu Mistrz i dostępem do platformy szkoleniowej kompatybilny CEFMEDIA w twarz szkolenia z nauczania na odległość za pośrednictwem Internetu. To stara się znaleźć zgodnego z harmonogramu prac oraz dalszych studiów magisterskich, chociaż studenci Przewidujemy, że nakład pracy poza klasą jest ważne. Harmonogram zawiera pomoc do dwóch dni w miesiącu z naszych klasach w Madrycie. Metodyka nauczania w klasie jest partycypacyjny, na przemian teorię z wykonywaniem pracy indywidualnej lub grupowej, rozwiązywanie konkretnych przypadków i ćwiczenia, które pozwalają uczniom przyswajanie treści jednocześnie zwiększenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do praktyka zawodowa. Zostaną one opracowane przez Virtual Campus i 7 weekendy każdym semestrze w sesjach zajęć w piątki od 16.30 do 21.30 po południu i soboty od 9 do 14 godzin. Grupy rozpoczną się w październiku i lutym każdego roku. Test Szkolenia online Jest on oparty na systemie nauczania opartego na potrzebach szkoleniowych studentów i nowych technologii, gwarantując standardy jakości nauczania. Podczas rozwoju szkolenia studenci mają za pośrednictwem platformy uczenia CEF, radą pedagogiczną wydziału, którzy uczą szkolenia w klasie, dostęp do biblioteki cyfrowej, gdzie można znaleźć dodatkowe materiały dydaktyczne, możliwość uczestniczenia we wszystkich komplementarnych działań edukacyjnych zaplanowanych szkoleń dla nauczycieli w klasie do rozwoju środowiska nauczania i uczenia się, komunikacji on-line z kolegami itp [-]

Magisterem W Wysokiej Wydajności Sportu: Siła I Klimatyzacji

UCAM Universidad Católica de Murcia
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 rok January 2018 Hiszpania Murcia

Stopień tego Master jest pierwszym w Hiszpanii, które mają być uznane przez Narodowy Siła i Conditioning Association (NSCA). [+]

. Stopień tego Master jest pierwszym w Hiszpanii, które mają być uznane przez Narodowy Siła i Conditioning Association (NSCA). Program został specjalnie zaprojektowany do zastosowań nie tylko udzielam teoretyczne i praktyczne w tej konkretnej dziedzinie, ale także podstawy metodologiczne niezbędne do niezależnych badań studentów, umożliwiające im ocenę najbardziej kontrowersyjnych linii w Sport Science. Nasz wydział nauczania jest wyjątkowo złożony z profesorów UCAM oraz krajowych i międzynarodowych ekspertów z branży sportowej wysokiej wydajności. Studenci otrzymają głębsze zrozumienie w różnych obszarach wyniki sportowe i klimatyzacja i zdobyć niezbędne szkolenia dla właściwego wykonywania w ich zawodowych i / lub naukowych karier. Ciągły rozwój i rosnące zainteresowanie aktywnością fizyczną i nauką sportu sprawia, że ​​ten obszar interdyscyplinarnej wiedzy bardzo zażądał przedmiotem zainteresowania zawodowe. Wraz z oficjalnym tytułem Master, który umożliwia studentom bezpośredni dostęp do programu studiów doktoranckich, studenci mogą także nabyć oficjalne tytuły z tej prestiżowej organizacji NSCA w obszarze Personal Trainer i certyfikowane Siła i Conditioning Specialist. [-]

International Masters W żywieniu I Dietetyce

Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Online W niepełnym wymiarze czasu 24 miesięcy September 2016 Hiszpania Barcelona

Dobra dieta bardzo pomaga przynieść optymalne dla zdrowia człowieka. Przesłanka ta musi brać je pod uwagę. Dlatego musimy kształcić y. .. [+]

Master International w żywieniu i dietetyce

Dobra dieta bardzo pomaga przynieść optymalne dla zdrowia człowieka. Przesłanka ta musi brać je pod uwagę. Dlatego musimy szkolenie i podnoszenie świadomości wokół nas ogromne znaczenie.

Dziedzinie żywności i żywienia przez wiele lat była na drugim miejscu w naszym społeczeństwie. Nie będzie przyznane znaczenie tak naprawdę ma. Obecnie mamy system opieki zdrowotnej opiera się na leczenie, profilaktyka musi być naszym jedynym i niech lekarstwo w drugiej kadencji. W kategoriach ekonomicznych w odpowiednich programów profilaktycznych przyczyniłoby się do ograniczenia wydatków bieżących zdrowia, skierowane głównie do paliatywnej lub zabiegów leczniczych. ... [-]


Magister Ryzyka Zawodowego (kształcenie Na Odległość)

Universidad de Las Palmas de Gran Canaria
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu September 2016 Hiszpania Las Palmas

Centrum: Struktura Tele ULPGC. Stopień: Magister w zapobieganiu ryzyka zawodowego (kształcenie na odległość). Typ: Master. Branża: nauki społeczne i prawo [+]

Magister w zapobieganiu ryzyka zawodowego (kształcenie na odległość)

 

Centrum: Struktura Tele ULPGC

Stopień: Magister w zapobieganiu ryzyka zawodowego (kształcenie na odległość)

Typ: Master

Branża: nauki społeczne i prawo

Punkty kredytowe: 25 Godzin

Stopień obecności: 40%

Liczba punktów: 90

 

 

Program

Pierwszy kurs

WIEDZA Harmonizacji I PODSTAWY DO POPRAWY PRACY Obowiązkowe ZAKRES PRAWNA zapobiegania Obowiązkowe WPROWADZENIE DO BHP Obowiązkowe WPROWADZENIE DO Obowiązkowe Higieną WPROWADZENIE DO PRACY ergonomii Obowiązkowe WPROWADZENIE DO PRACY Obowiązkowe Psychosocjologia BEZPIECZEŃSTWO konkretnego ryzyka obowiązkowe Ergonomia i obowiązkowe Work Load Obowiązkowe ergonomii i metody oceny Obowiązkowe Psychologii Stosowanej ... [-]

Magisterem W Bioinżynierii

IQS
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 lat September 2016 Hiszpania Barcelona

Cele: tworząc Mistrza w kwalifikacji w ramach stosowanego do badań, rozwoju i produkcji produktów, procesów i usług wykorzystujących mikroorganizmy biologicznych lub [+]

Mistrz Bioinżynierii

 

Cele: tworząc Mistrza za kwalifikacje z ram stosowanych do badań, rozwoju i produkcji produktów, procesów i usług wykorzystujących mikroorganizmy lub składników biologicznych w zakresie biotechnologii przemysłowej i biomedycyny, charakteryzującej się:

Wystarczającą wiedzę z różnych dziedzin, w biosciencies (biologii komórkowej i molekularnej, biochemii, mikrobiologii, bioinformatyka, ...). Doskonałość w poleceniu biotechnologicznych narzędzi (od inżynierii genetycznej i metabolicznej do bioreaktorów i bioprocesu). Znajomość sektorów przemysłowych i tendencji w zakresie stosowania biotechnologii i ich aspektów technicznych. ... [-]

Máster Universitario En Traducción Médico-sanitaria

Jaume I University (Universitat Jaume I)
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 1 rok September 2016 Hiszpania Castellón

El mercado de la traducción médico-sanitaria está en constante crecimiento y representa en la actualidad una porción muy importante de la [+]

. El mercado de la traducción médico-sanitaria está en constante crecimiento y representa en la actualidad una porción muy importante de la traducción científico-técnica. Editoriales, laboratorios farmacéuticos, organismos internacionales, empresas de equipamiento médico-sanitario, hospitales, grupos de investigación, asociaciones profesionales, organizaciones gubernamentales, asociaciones de pacientes, medios de comunicación especializados y otras organizaciones del sector médico-sanitario afrontan un amplio abanico de necesidades de comunicación interlingüística e intercultural de calidad. El Departamento de Traducción y Comunicación de la Universitat Jaume I, consciente de estas necesidades, en el curso 2003/04 puso en marcha un programa de postgrado propio en traducción médico-sanitaria. En las once ediciones realizadas hasta la fecha (mayo de 2014), dicho programa de postgrado ha llenado un vacío de formación especializada, ha dado respuesta a un sector importante del mercado de la traducción y ha abierto una vía de inserción laboral a los estudiantes de traducción. La experiencia acumulada en las once ediciones nos ha permitido comprobar año tras año el creciente interés por la traducción médico-sanitaria como perfil profesional. Gracias al trabajo realizado para las once ediciones del postgrado contamos con un equipo docente, una metodología, un programa académico y una pedagogía y tecnología de enseñanza/aprendizaje en línea ampliamente consolidados. Tipo de enseñanza Se trata de un máster a distancia. Duración y calendario Duración: un curso académico (octubre 2014 / junio 2015) Créditos e importe Número de créditos: 60 créditos ECTS (European Credit Transfer System). Según tasas oficiales pendientes de publicar. Precio en el curso 2013/14: 46,20 €/crédito. Requisitos de acceso obligatorios El acceso a los másteres universitarios está regulado en el artículo 16 del Real Decreto 1393/2007, de 29 de octubre, por el que se establece la ordenación de las enseñanzas universitarias oficiales. Para acceder a un máster universitario hay que estar en una de las siguientes situaciones: - Alumnado con el título universitario oficial español. Para acceder a los estudios de máster se debe estar en posesión del título de grado o de un título declarado expresamente equivalente. Los títulos de diplomatura, arquitectura técnica o ingeniería técnica y de licenciatura, arquitecto o ingeniería superior dan acceso a los estudios de máster. - Alumnado con título expedido por una institución de educación superior del espacio europeo. No es necesaria la homologación del título, con la comprobación previa, por parte de la universidad, que los estudios facultan en el país expedidor del título para el acceso a enseñanzas de máster. - Alumnado con título de educación superior de acuerdo con sistemas educativos ajenos al espacio europeo de educación superior (EEES). No es necesaria la homologación del título, pero sí la comprobación previa por parte de la universidad que los estudios facultan en el país expedidor del título para el acceso a enseñanzas de máster. Las personas que soliciten el acceso a máster y estén en posesión de un título universitario extranjero que sea conforme a un sistema educativo de fuera del EEES y no lo tengan homologado, obligatoriamente en el momento de realizar la preinscripción deberán abonar la tasa establecida en el decreto de tasas. Este abono será indispensable para completar el proceso de preinscripción. - Alumnado con estudios parciales de máster universitario o doctorado, en el marco de la legislación anterior al RD 1393/2007. El alumnado que haya cursado estudios de máster universitario o doctorado, en el marco de la legislación anterior al RD 1393/2007, puede acceder alos estudios de máster y obtener el título oficial. Una vez haya sido admitido, puede solicitar el reconocimiento de los créditos superados. - Profesorado de esta Universitat. El profesorado titular de escuela universitaria, colaborador, asociado y visitante de la Universitat Jaume I que tenga una titulación superior y desee cursar estudios universitarios de máster en esta universidad tiene que tener la correspondiente autorización del Rectorado para poder matricularse, de acuerdo con el Real Decreto 898/1985, de 30 de abril, sobre régimen del profesorado universitario y el Decreto 174/2002, de 15 de octubre, del Gobierno Valenciano, sobre régimen y retribuciones del personal docente e investigador contratado laboral de las universidades públicas y sobre retribuciones adicionales del profesorado universitario. [-]

Magisterem W Dziedzinie Bioinformatyki Dla Nauk O Zdrowiu

Universitat Pompeu Fabra Barcelona
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 lat September 2016 Hiszpania Barcelona

Program Master w bioinformatyki dla Nauk o Zdrowiu jest zaprojektowany w celu zapewnienia specjalistów i badaczy z umiejętności i zdolności ukierunkowanych na rozwój nowych strategii komputerowych oraz systemów informatycznych stosowanych w badaniach biomedycznych. Jedną z kluczowych cech tego programu jest duży odsetek fakultatywnych, jakie oferuje, pozwalając uczniom na szkolenie w szerokim zakresie dyscyplin bioinformatyki. W tym samym czasie ma ... [+]

Magister bioinformatyki dla Nauk o Zdrowiu Program Master w bioinformatyki dla Nauk o Zdrowiu jest zaprojektowany w celu zapewnienia specjalistów i badaczy z umiejętności i zdolności ukierunkowanych na rozwój nowych strategii komputerowych oraz systemów informatycznych stosowanych w badaniach biomedycznych. Jedną z kluczowych cech tego programu jest duży odsetek fakultatywnych, jakie oferuje, pozwalając uczniom na szkolenie w szerokim zakresie dyscyplin bioinformatyki. W tym samym czasie, ma wyraźną orientację zawodową, o czym świadczy włączenie przedmiotów obowiązkowych w zakresie projektowania, zarządzania i wykorzystania badań naukowych. Kto jest za? Program skierowany jest do dwóch typów kandydatów: posiadacze stopni w dziedzinie nauk biologicznych i ochrony zdrowia (biologii, medycyny, biochemii, biotechnologii, farmacji, itd.) I posiadaczy stopni inżynierskich lub stopni w zakresie podstawowych dyscyplin naukowych (chemia, fizyka, matematyka lub ). Kandydaci muszą być zainteresowani w rozwoju i stosowania narzędzi obliczeniowych do zastosowania w dziedzinie biomedycyny. Struktura Studenci programu magisterskiego mogą wybrać pomiędzy trzema różnymi rodzajami kursów: badania naukowe, akademickie i zawodowe. Program obejmuje łącznie dwóch lat akademickich i uczy się w całości w języku angielskim. Wszystkie tematy pierwszego roku są opcjonalne w celu zachęcanie uczniów do tworzenia spersonalizowanych programów na podstawie ich wcześniejszego szkolenia i przyszłych interesów, wybierając tematy z różnych dziedzin bioinformatyki (genomu bioinformatyki, bioinformatyki strukturalnej, biologia systemów, pharmacoinformatics i informatyki medycznej), jak również wśród ogólnych tematów interdyscyplinarnych związanych z algorytmów i programowania, zarządzania i analizy danych, a text mining. W drugim roku, studenci nabywają podstawowe pojęcia bioetyki i ochrony danych stosowanych do bioinformatyki, jak i projektowania, zarządzania i wykorzystania badań naukowych. Wypełnić również stopień ostatecznego projektu magistra. Zawartość Bioinformatyka Genome: Analiza, wyrównanie, porównania i automatyczne adnotacja sekwencji biologicznych; Analiza ewolucji genomu i zmienności; Bazy danych biologii molekularnej. Bioinformatyka strukturalne: Wprowadzenie metod eksperymentalnych wykorzystywanych do określania strukturalnych biomolekuł, przewidywania struktury białek i symulacji systemów biomolekularnych. Biologia systemów: Opis sieci biologicznych i genu, białka i modelowania sieci metabolicznej. Nacisk na obu topologicznych aspektów sieci i na ich dynamicznej. Pharmacoinformatics: zarządzanie bibliotek molekularnych i jego wirtualny pokaz komputerowego wspomagania projektowania i modelowania narkotyków, ilościowe relacji struktura-aktywność (QSAR i 3D-QSAR). Biomedyczne informatyka: Kliniczne-zdrowia systemy informacyjne, analiza obrazu, biomedyczne badania genotyp-fenotyp relacji, a systemy wsparcia dla opieki zdrowotnej podejmowania decyzji. Praktyki Staż składa się z nadzorowanego stażu w laboratorium lub firmy do przeprowadzenia ostatecznego projektu badawczego dla magistra. Po zakończeniu praktyki student będzie napisać pracę badawczą i publicznie obronić pracę, jaką ona zrobiła. Praktyki są zazwyczaj przeprowadzane w laboratoriach prywatnych i publicznych w obszarze Barcelona, ​​chociaż studenci mogą również wybrać się na nie w innych regionach i krajach. Odbywają się one w ciągu drugiego roku programu magisterskiego, obejmować łącznie sześć miesięcy i są w pełnym wymiarze godzin (40 godzin tygodniowo). Perspektywy kariery Główne perspektywy zawodowe są: Bioinformatyka specjalistą, czy to w akademickich grup badawczych lub w szpitalach lub przedsiębiorstwa w przemyśle biotechnologicznym, farmaceutycznym i bioinformatyki. Pozycje w firm biotechnologicznych w dziedzinie biomedycyny. Pozycje kontraktowe w firmach badawczych. Badania i rozwój w leku ośrodków badawczych publicznych. Stopień magistra kwalifikuje się również posiadaczy do wykonywania doktorat w biomedycynie. Stypendia i granty Program Master oferuje jedno stypendium Czesne UPF i jedną dotację przyznawaną przez Fundację Catalunya-Pedrera La. Warunki przyjęcia na studia W celu dopuszczenia do Mistrza w bioinformatyki dla Nauk o Zdrowiu kandydaci muszą złożyć następujące dokumenty: Dziennik Studia I stopnia / dyplomu (lub licencjat, dyplom z inżynierii lub architektury, dyplomów, inżynierii technicznej i technicznych architektury dyplomów, lub, w przypadku zagranicznych kwalifikacji, równoważne kwalifikacje przyznany przez akredytowaną instytucję szkolnictwa wyższego), a zapis akademicki akredytowany Oficjalny trening ze średnią oceną na uczelni pochodzenia. Kwalifikacje mogą być w następujących dziedzinach naukowych: biologia, medycyna, biochemia, biotechnologia, farmacja, badania weterynaryjne, studia inżynierskie, chemia, fizyka lub matematyka lub pokrewne stopni. Curriculum Vitae w języku angielskim. List motywacyjny w języku angielskim, podając zainteresowanie kandydata w następstwie programu studiów magisterskich (od 400 do 600 słów). (Zawodowe lub akademickie) list polecający podpisany przez kogoś, kto naprawdę zna kandydata i może je ocenić. [-]

Magister Aktywności Fizycznej I Zdrowia

Escuela Europea de Salud
Online W niepełnym wymiarze czasu 1500 godziny September 2016 Hiszpania Madryt

Dla wszystkich świadczeń zdrowotnych, specjalistyczne i się sportu i aktywności fizycznej dla wszystkich pracowników służby zdrowia szkolenia jest niezbędne. Z tym podejście do każdego pacjenta będzie prowadzić z punktu widzenia zapobiegania i promocja zdrowia, jak również do leczenia niektórych chorób. Aktualizacja w różnych gałęziach zaangażowanych w sporcie jest ... [+]

. Mistrz Aktywności Fizycznej i Zdrowia Dla wszystkich świadczeń zdrowotnych, specjalistyczne i się sportu i aktywności fizycznej dla wszystkich pracowników służby zdrowia szkolenia jest niezbędne. Z tym podejście do każdego pacjenta będzie prowadzić z punktu widzenia zapobiegania i promocja zdrowia, jak również do leczenia niektórych chorób. Aktualizacja w różnych gałęziach zaangażowanych w sport jest ważny w zapewnieniu pacjentowi wysoką jakość życia i optymalnego leczenia. Miejsca: 50. Ocena: 120 Test (test wielokrotnego wyboru), 22 scenariuszy i Thesis badania (około 15 stron). Oceny online. Korepetycje online skype i telefon. Typ studiów: studia. Materiał dostarczany jest w modułach i książek w formacie pdf pendrive. Format: Książka lub PDF. Język: kastylijski. Typ: Nazwa własna. Tytuł uzyskane: Mistrz w aktywności fizycznej i zdrowia. Strona główna: stałe. Zakończenie: 4 miesiąc (minimum) - 12 miesięcy (maksymalnie). CELE Przyczynić się do sportowców odpowiednie szkolenia, aby dowiedzieć się, jak ocenić stopień przydatności na różnych etapach życia i osiągnąć pewną wiedzę do zapobiegania chorób związanych ze sportem lub traumatycznych przyczyn. CELE Sportowych technik szkoleniowych Powiększenie do tych specjalistów z wspólnego zainteresowania w stosunku do świata aktywności fizycznej, ćwiczeń i sportu. W tym najnowszych osiągnięć naukowych związanych ze zdrowiem i ćwiczenia, a także najnowsze osiągnięcia w zakresie umiejętności, postaw i technik w żywieniu sportowców. Dowiedz się mechanizmy odpowiedzialne za szkody traumatyczne w różnych schorzeń układu mięśniowo-szkieletowego. Rozpoznaj anatomiczne, strukturalne i funkcjonalne cechy organizmu w stosunku do fizycznej mobilności. Uzyskanie niezbędnej wiedzy w opiece nad pacjentami, zarówno w ostrej fazie oraz w leczeniu chorób przewlekłych, poprawa przestrzegania leczenia i aktywności fizycznej we wszystkich przypadkach. Poprawa jakości opieki nad pacjentem, identyfikację, analizę i próby rozwiązania problemów w praktyce opieki zdrowotnej zawsze promujące przyczepność i komfort pacjenta. Dobrobytu i jakości życia pacjentów i opieki zdrowotnej jednostki i społeczności oraz zapewnienia, że ​​podział środków zdrowotnych jest publiczne i cele kryteria. SPIS TREŚCI Zapobieganie i leczenie urazów sportowych. (300 godzin, 12 punktów ECTS) Instrukcja mocy w sporcie. (200 godzin, 8 punktów ECTS) Masaż sportowy i urazy sportowe. (300 godzin, 12 punktów ECTS) Bandaże nauk zdrowia. (300 godzin, 12 punktów ECTS) Fizjoterapii i rehabilitacji stawu kolanowego. (250 godzin, 10 punktów ECTS) Rozprawa badania. (150 godzin, 6 punktów ECTS) Możliwości kariery Opieka zdrowotna. Naukowo-dydaktyczne. Praca na własny rachunek. Rozwój kariery. Społecznego. Etyka. Kontynuując edukację. Ranking oficjalne wagi. KWALIFIKACJI Formularz rejestracyjny. Kopia dyplomu uniwersyteckiego. Dowód wpłaty [-]

Magister Pomoc W Nagłych Wypadkach

Formación Alcalá
Online W niepełnym wymiarze czasu 6 - 12 miesięcy September 2016 Hiszpania Jaén

Ilość godzin i punktów na 1000 godzin i 40 ECTS [+]

- Ilość godzin i punktów na 1000 godzin i 40 ECTS. - Czas trwania: 6 miesięcy i 12 miesięcy minimalna maksymalna od dnia rekrutacji - Tryb: materiały wykorzystywane w formie książki + Oceny i samouczki przez Platformę Alcalá wirtualnej Training. Cele - Zwiększenie efektywności i jakości opieki medycznej w nagłych wypadkach ambulatoryjne. - Przedstawić ogólne i szczegółowej wiedzy na temat wzorców działania i traktowania personelu medycznego w nagłych wypadkach. - Ocena głównych objawów pilnej pacjenta przez pierwotnego badania pracowników służby zdrowia. - Nie zgadzaj się na znaczenie nauki we wczesnym wykrywaniu objawów po aktualizacji w edukacji zdrowotnej. - Skutecznie Sortuj pilną popytu poprzez szybki wywiad i dystrybucji w razie potrzeby w zależności od sytuacji w strukturze i organizacji podstawowej opieki medycznej, stosowania pewnych technik lekarzy. - Poprawa alokacji kosztów, ułatwić monitorowanie procesów, dzięki czemu porównania wewnątrz- i interhospital możliwe, zapewnić bardziej prawdziwe informacje i większą proces adaptacji decyzji klinicznych opartych na protokołach. - Prowadzić do lepszego i wcześniejszego diagnozowania i leczenia, które będą ograniczenia niepotrzebnych badań i powtarzające się w sytuacjach awaryjnych razy pokój i innych specjalistów. - Korzystanie z koncepcje teoretyczne i wiedzę opieki zdrowotnej jako podstawa do podejmowania decyzji w praktyce zdrowia BLS / A na poziomie ambulatoryjnym. - Rozwijanie umiejętności i podejmowanie decyzji na podstawie krytycznego myślenia, oceny klinicznej i nabycie umiejętności działania w sytuacjach awaryjnych. - Tworzenie i wpajać pozytywne postawy gesty przeżycia służby zdrowia zajęcia indywidualne w nagłych wypadkach, które mogą wystąpić podczas transportu pacjentów w stanie krytycznym. - Ocenić multidyscyplinarnych nagłe sytuacje, które mogą być podatne na transport do szpitala. [-]

Magister W Zaawansowanych Genetyki

Universitat Autònoma de Barcelona
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin October 2016 Hiszpania Barcelona

Test Magister w Advanced Genetics obejmuje dwa semestry, z których pierwszy zawiera tylko treść teoretyczną, pozostawiając drugi semestr do prac eksperymentalnych (zewnętrzne) i staż pracy doktorskiej kapitana. [+]

. W 2013-2014 nowy plan studiów dla stopnia mistrza został wprowadzony, który oferuje wiele zalet w porównaniu do poprzedniego. Wśród mocnych stron tej nowej wersji magistra są: - Nowe moduły zaprojektowane z uwzględnieniem pierwszą partię nowych studentów z programów studiów uczelni licencjackich, - eliminacja tras i specjalności, - usuwanie pokrywa się z modułów stopni innego mistrza - nauczanie w języku angielskim, - teoria koncentruje się w pierwszym semestrze, co oznacza, że ​​drugie półrocze jest całkowicie darmowy dla pracy na pracy naukowej. Pozwala to okresy badawcze, które mogą być wykorzystane poza obszar UAB za wpływów. Osoby zainteresowane zapisaniem się stopniem tego magistra mogą ubiegać się o jedną z dotacji oferowanych przez Pedrera Fundacji Catalunya-La dla absolwentów, którzy zapisują się magistra. W sumie 5000 euro oferowany jest w jednej rekrutacji do stopnia pomocy tego pana. Aby zastosować, trzeba mieć doskonałe wyniki uczniów, hiszpański paszport i trzeba zapisać się na kurs w pełnym wymiarze czasu. Możliwości kariery Profesjonalne możliwości kariery obejmują: - Szpital - genetyka genetyka medycyna ewolucyjna kliniczne - (nowa rozwija specjalność) - przed i po narodzinach (w tym preimplantational centrów diagnostyki genetycznej) - genetyczne firm usługowych (sequentiation, mikromacierzy, analizy genomu, bioinformatyka) - Nauka firmy sprzęt - doradztwo genetyczna - Nauka Policja - Kontrola jakości w przemyśle spożywczym (wykrywającego transgeniczne, itp)? - Doskonalenie genetyczne zwierząt lub roślin - przemysłu farmaceutycznego i przemysłów pokrewnych (oceny genotoksyczności, itp) - przemysł biotechnologiczny (produkcji transgenicznych, rekombinowanych białek, określonych wektorów terapii genowej, itp) - / ekologiczne / instytucji ochrony różnorodności środowiska i konsultantów (ZOO, parki, itp) - Ochrona i reprodukcji gatunków zwierząt i roślin - Pisanie i tłumaczenia specjalistyczne artykuły naukowe (newpapers, wydawnictwa, itp). - Praca w oficjalnych i prywatnych ośrodków badawczych. - Nauczanie (szkolnictwa wyższego, a poziom gimnazjum). Test Magister w Advanced Genetics obejmuje dwa semestry, z których pierwszy zawiera tylko treść teoretyczną, pozostawiając drugi semestr do prac eksperymentalnych (zewnętrzne) i staż pracy doktorskiej kapitana. Rozkład ten ma ułatwić pracę uczniów, unikając konieczności łączenia frekwencję w centrum pośrednictwa pracy, która może być w pewnej odległości od kampusu Bellaterra, z klasami dla modułów teorii na Wydziale Nauk Biologicznych, na samej uczelni. Podczas gdy zawartość drugiego semestru jest obowiązkowy dla wszystkich uczniów, w pierwszym semestrze nie ma stopień fakultatywności tak, że studenci mogą wybrać moduły według własnych interesów w dziedzinie genetyki. Jeden moduł obowiązkowy został zaprogramowany, że przecina całego programu nauczania, prezentujące najnowsze osiągnięcia genetyki poprzez seminaria na genomika roślin, genetyka rozwoju lub innych obszarach, które nie są zawarte w innych modułów kursu. Efekty kształcenia dla studentów zostaną określone przez ich sukcesu w integracji zawartość kursu w ich ostatecznej rozprawy, znajomość teorii nabytych w różnych modułów i metodologie opracowane w praktycznych sesji. Doświadczenia zgromadzone w organizowaniu stopień tego pana pozwala nam oferować szeroki wybór ośrodków, gdzie studenci mogą wybierać obszary tematyczne, które najlepiej pasują do wybranej przez nich karierze. Znamienne jest, że w metropolii Barcelonie istnieje znaczna badania i działalność zawodowa, tak aby uczniowie mogą zdecydować się na przeprowadzenie ich umieszczenie w firmie, z wydziału uniwersytetu, lub jeden z wielu instytutów badawczych pracujących w rolnictwie, weterynarii lub związane genetyka- zdrowia publicznego. Dostęp Dostęp do stopnia tego pana jest otwarty dla osób posiadających stopień licencjata danej oficjalną z hiszpańskiej uczelni lub z innej uczelni lub poza Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, pod warunkiem, że daje dostęp do studiów podyplomowych w kraju wydania. Warunki przyjęcia na studia Kandydaci na stopień musi to pana: - Posiada wykształcenie w Biosciences, medycyna, farmacja czy Weterynarii; - Podjęły temat związane z genetyką (w ogóle lub określonym obszarze), jako część ich stopnia; - Mieć poziom w języku angielskim z B1 na Rady Europy w ramach europejskiego systemu opisu kształcenia językowego. Komitet będzie przesłuchać tych, którzy nie mogą zaświadczyć, że mają one na poziomie B1, w celu zapewnienia, że ​​będą w stanie śledzić klas bez trudności. Kryteria wyboru Po wstęp jest przyznawana, miejsca będą przydzielane według następujących kryteriów: 1. Zapis akademicki (70%). 2. Curriculum vitae (20%). 3. Rozmowa osobista (10%). Komitet będzie przesłuchać tych, którzy nie mogą zaświadczyć, że mają one na poziomie B1, w celu zapewnienia, że ​​będą w stanie śledzić klas bez trudności. [-]

Masters W Zarządzaniu I Administracji Biznesu (MBA) - Zarządzanie Healthcare

IMF - Business School
Online W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 12 miesięcy Otwarta rekrutacja Hiszpania Madryt + 1 więcej

Ogółem wydatki na zdrowie w Hiszpanii, jako procent PKB, to 9,6%. Wzrost średniej długości życia, postęp i tanich ograniczenia naukowe i technologiczne sprawiają, że coraz bardziej konieczne właściwe zarządzanie [+]

Ogółem wydatki na zdrowie w Hiszpanii, jako procent PKB, to 9,6%. Wzrost długości życia, naukowe i technologiczne ograniczenia i budżetowe sprawiają, że coraz bardziej konieczne właściwe zarządzanie zasobami w celu zapewnienia stabilności systemu opieki zdrowotnej. To Master rozwija najważniejsze obszary, które menedżerowie służby zdrowia musi opanować skutecznie zająć zarządzania organizacjami służby zdrowia, np. w obszarze marketingu, zasobów ludzkich, finansów, logistyki, jakości, odpowiedzialności zdrowia, planowania strategicznego i nowych trendów zarządzania zdrowia. Powierzchnia: Zarządzanie Zdrowie Mających na celu: specjalistów i menedżerów zainteresowanych specjalizujący lub poszerzyć swoją wiedzę w zakresie zarządzania organizacjami opieki zdrowotnej i opanować niezbędne umiejętności wymagane w tym sektorze do wszystkich obszarach: zasobów finansowych, ludzkich, planowania strategicznego, jakości , marketingu i błąd w sztuce lekarskiej. [-]

Magister W Tradycyjnej Medycynie Chińskiej. Zastosowanie Kliniczne

Universidad Europea del Atlántico
Online W niepełnym wymiarze czasu 1 rok September 2016 Hiszpania Santander

Fitoterapia jest opcją terapeutyczną potwierdzone przez liczne badania naukowe i setki lat doświadczenia w milionach. W medycynie chińskiej wykorzystanie roślin leczniczych zarówno w celu zapobiegania, łagodzenia lub leczenia chorób zawsze była jednym z filarów terapeutycznych z Chinami, akupunktura, odżywki, gdzie ... Tuina oparta jest ta starożytna medycyna ... [+]

. Masters w tradycyjnej chińskiej medycynie. Zastosowanie kliniczne Sam tytuł Europejskiej Atlantic University Fitoterapia jest opcją terapeutyczną potwierdzone przez liczne badania naukowe i setki lat doświadczenia w milionach. W medycynie chińskiej wykorzystanie roślin leczniczych zarówno w celu zapobiegania, łagodzenia lub leczenia chorób zawsze była jednym z filarów terapeutycznych z dietetyki Chiny, akupunktura, Tuina ... na których opiera się ta starożytna medycyna. Przez tysiące lat wykazały, że akupunktura w połączeniu z chińskiej medycynie jest bardziej skuteczne niż akupunktura stosowana samodzielnie. Dowodem na to jest fakt, że w medycynie szpitali PR Chinach więcej niż 70% pacjentów leczonych z chińskich ziół. Wzrost podstaw naukowych w medycynie i jego interakcji z lekami, sprawia, że ​​ten mistrz akupunktury koniecznością dla każdego, kto chce spróbować swoich pacjentów pełniejszą formę. Wzrost medycynie w ostatnich dziesięcioleciach jest niezaprzeczalna. Dzisiaj medycynie zyskuje na znaczeniu jako narzędzia terapeutycznego dla wszystkich pracowników służby zdrowia, ponieważ mają tendencję do korzystania z bardziej efektywnych i mniej agresywne terapie; wszystko to wspierane przez wzrost podstawie naukowej medycynie i jego interakcji z lekami, sprawia, że ​​ten mistrz obowiązkowa dla każdego, kto chce mieć dobrą znajomość roślin leczniczych i ich wskazań, a także protokołów, których należy przestrzegać w praktyce z tej dziedziny. [-]