Szukaj tutaj dyplom licencjacki uniwersytetów, szkół wyższych i szkół biznesu w Hiszpania.

Znajdź uniwersytety, kolegia i szkoły biznesu w programach Hiszpania kawalerów oferty.

Master

Hiszpania, oficjalnie Królestwo Hiszpanii, jest suwerennym państwem i państwem członkowskim Unii Europejskiej. Znajduje się na Półwyspie Iberyjskim w południowo-zachodniej Europie. Hiszpańskie uniwersytety regulować dostęp do swoich stopni i ustalenie opłat akademickich. Mogą również oferować nieoficjalnych podyplomowe stopni. Stolica Madryt ma możliwie największą liczbę barów na mieszkańca dowolnego europejskiego miasta i bardzo aktywnego życia nocnego.

Uniwersytety za dyplom licencjacki Hiszpania. Znajdź wszystkie informacje na temat szkół oferujących dyplom licencjacki%% COUNTRY_ARTICLE%% Hiszpania tutaj.

Czytaj więcej

Magister Badawczej W Naukach O Zdrowiu

San Jorge University / Fundacion Universidad San Jorge
Łączone online i stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 rok October 2016 Hiszpania Saragossa

Zdając sobie sprawę, że dla nauki służby zdrowia nauczanie i badania naukowe są istotnym dodatkiem do codziennej pracy, Uniwersytet San Jorge oferuje oficjalny tytuł: Magister w badania Nauk o Zdrowiu w taki sposób, aby zaspokoić tę potrzebę. Zakłada się, że studenci zdobyć umiejętności potrzebne do bezpiecznego poruszania się w dziedzinie badań naukowych, przekazywania ich wyników i wiedzy, a także nabywać zaawansowane szkolenia specjalistycznego w każdej dziedzinie fizjoterapii, pielęgniarstwa i Nauki Sport i aktywność fizyczna. [+]

. Zdając sobie sprawę, że dla nauki służby zdrowia nauczanie i badania naukowe są istotnym dodatkiem do codziennej pracy, Uniwersytet San Jorge oferuje oficjalny tytuł: Magister w badania Nauk o Zdrowiu w taki sposób, aby zaspokoić tę potrzebę. Zakłada się, że studenci zdobyć umiejętności potrzebne do bezpiecznego poruszania się w dziedzinie badań naukowych, przekazywania ich wyników i wiedzy, a także nabywać zaawansowane szkolenia specjalistycznego w każdej dziedzinie fizjoterapii, pielęgniarstwa i Nauki Sport i aktywność fizyczna. Skierowana jest do absolwentów absolwentów / lub absolwentów farmacji, pielęgniarstwa, fizjoterapii, terapii zajęciowej, fizjoterapii, Nauki aktywności fizycznej i sportu, medycyny i nauk pokrewnych oraz zróżnicowanej zawartości czterech modułów obowiązkowych oraz dwa opcjonalne, oferuje możliwość studenci nabywają wiedzę i umiejętności, i wiedzieć, jak zintegrować z myślą osądów, informują o swoich ustaleniach i zachęcania do ich dalszego rozwoju niezależnie. Badanie jest niezbędnym uzupełnieniem aktywności zawodowej. Wszyscy pracownicy służby zdrowia będą musiały pokazać naukę i potencjału badawczego w swojej działalności zawodowej. Istotne jest zatem, aby promować badania Zarówno nauczyciele jak i jakiegokolwiek zawodowego, absolwent lub studentem. Ale promocja i rozwój badań w Health Sciences wymaga odpowiedniego szkolenia, aby zapewnić strategii i zasobów niezbędnych do pracowników służby zdrowia w celu prowadzenia badań i stosowania ich wyników. W związku z tym oraz z modułów badania stosowane oraz analizy i interpretacji danych w naukach medycznych, studenci nabywają odpowiednie szkolenie w zakresie metodologii naukowej, która pozwoli Ci zbadać dane i dowody rygorystycznie i rozpowszechniania swoich badań w czasopismach wpływ i prestiż naukowy. Fakt włączenia tego pana jakąś zaawansowaną naukę za pośrednictwem modułu praktyki pedagogicznej w badaniach i Szkolnictwa Wyższego, jest nowy i stanowi okazję dla tych specjalistów, aby dostosować się do nowych wymogów Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego. Zawartość tego modułu jest oświadczenie woli o ideę przekazywania potrzebę nauczyciele być poradnictwo i wsparcie studentów, aby zmienić tradycyjną rolę nauczyciela i wychowawcy, zgodnie z obecnymi trendami w edukacji. Ma on na celu nauczyć komunikowania się wyraźnie do tworzenia bezpiecznego środowiska, w którym aktywne uczenie się, praktyka i późniejsze odbicie anime. Ponadto, w odniesieniu do nauk medycznych, staje się coraz bardziej oczywiste, wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) dla rozwoju aktywności zawodowej, a zatem uczniowie będą mieli dostęp do najbardziej innowacyjnych technologii nauczania, takich jak jest stosowanie symulatorów lub systemy oceny funkcjonalnej aktywności fizycznej klinicznych. Zawartość tego modułu będzie przyznać studentowi możliwość: zastosowanie badań i innowacji w praktyce pedagogicznej, znając zarządzania jakością jako kluczowy element w procesie ciągłego doskonalenia w nauczaniu i badaniach naukowych, skutecznego wykorzystywania technologii informacji i komunikacji jako narzędzia nauczania, zna podstawy do stosowania metod e-learningu i e-oceny zorientowanej e-learningu oraz w skrócie, nabywają umiejętności niezbędne do zastosowania metod nauczania i uczenia się i oceny aktywów zgodne z kompetencji być opracowane przez studentów, zgodnie z charakterem dziedzinę wiedzy. Troska prace w zakresie pielęgniarstwa i fizjoterapii, powinno być uzupełnione projektów badawczych dla rozwoju gospodarki pielęgniarskiej, jej struktur i metod pracy oraz niezbędne zasoby. W Mistrza, aspekty związane z badań i innowacji w dziedzinie opieki zdrowotnej, pielęgniarki klinicznej, w sytuacjach związanych z niepełnosprawnością i uzależnienia, profilaktyki i promocji zdrowia w leczeniu bólu i geriatrii i gerontologii będą rozpatrywane. Ponadto a ponieważ mistrz powinien realizować w każdym czasie poprawę kompetencji zawodowych uczniów, będą mieli najbardziej zaawansowana z tych obecnie dostępnych technologii, a zwłaszcza nauczanie kliniczne wysokiej wierności środki symulacji. Dzięki tej globalnej szkolenia jest przeznaczony dla studentów, aby móc później dać odpowiedź na złożonych sytuacji w zespole, projektowania i prowadzenia projektów badawczych podmiotów objętych badaniem w tym module, a także rozwijanie umiejętności dynamikę grup roboczych, organizacja opieki zdrowotnej i ma na celu zarówno promowanie badań w dziedzinie zdrowia w tym obszarze interwencji klinicznej. Opcjonalny moduł fizjoterapii i Nauki Aktywności Fizycznej i Sportu umożliwia studentom rozwijać się równolegle w dwóch kierunkach: w klinice, nabywanie zarówno podstawy do prawidłowego rozumowania zorientowana diagnostyka, takie jak szkolenia w zakresie fizjoterapii Advanced i linii badania i nauczanie w fizjoterapii na celu generowanie profili zawodowych o charakterze krytycznym oraz promowanie badań naukowych w produkcję Terapii Fizycznej i Nauk Fizycznych aktywności i sportu. Fakt, że ta uczelnia ma otwarte linie badań w dziedzinie biomechaniki, neurologiczne i neuropsychologiczne rehabilitacja rehabilitacja jest to aspekt, który nadaje wartość i popiera umiejętności nauczania tego pana. Środków i zasobów, które stanowią, wysoce wyspecjalizowane poziom może być bardzo atrakcyjne i korzystne dla tych, którzy mogą z nich korzystać także zdolność nauczania, albo jako podstawa do badań. Zakłada się, że ta edukacja absolwent służy do szkolenia nauczycieli-badaczy fizjoterapeutów realną możliwość zdobycia stopnia doktora i część wydziałów uniwersytetu, jak już się dzieje w niektórych krajach sąsiadujących z profilu zawodowego zwanych Ruch Naukowiec lub odwołane fizjoterapeuta badacz (Badania PT). Jeśli chodzi o aspekt, że ten moduł poświęcony Nauk Aktywności Fizycznej i Sportu, będą analizowane w aspekcie głębokości związanych zarówno do oceny stanu fizycznego w normalnych i patologicznych sytuacjach, takich jak aktywność fizyczna i jej relacji z innymi czynników bio-psycho-społeczne. Badania zostaną uwzględnione w nowych technikach biomechaniki i analizy ruchu. Zakłada się, że uczniowie wiedzą, różne wymiary, które wpływają na aktywność fizyczną jednostki., Jest w stanie ustalić najważniejsze wzajemne powiązania między nimi i wyciągnąć wnioski, które pozwolą na pełniejsze zrozumienie procesów poprawy stanu wiedza i wnioski zdrowie fizyczne i / lub doskonalenie i zastosowanie uwagę na wyjątkowość każdej osoby i sytuacji. Z wiedzy i umiejętności nabytych w wyżej wymienionych modułów, student z okiem i kierunkiem nauczyciela, będzie można planować, rozwijać obecne i obrony pracy magisterskiej Work. Ostatecznym celem jest umożliwienie w przyszłości stawić czoła bardziej ambitnych projektów, takich jak pracy doktorskiej lub działalności zawodowej w prywatnym akademickiego, badacza, medyczne lub przemysłowym, publicznym lub dla których szkolenie jest wymagane w badaniach w specjalności takich jak farmacji, pielęgniarstwa , Terapia zajęciowa, Podiatria, Nauki i Sportu Medycyny Fizykalnej i nauk pokrewnych. W końcu, będąc świadomy, że nauczanie i kursy specjalizacyjne Nauk o Zdrowiu czynienia prawie wyłącznie techniczne, diagnostyczne i terapeutyczne, treść tej Mistrza zapewnia niezbędną wagę do innych aspektów, takich jak poprawa relacji interpersonalnych, umiejętności przywódczych, podejmowania decyzji, umiejętności komunikacyjne oraz poprawy zarówno osobistej wydajności i organizacji pracy. Osiągnięcia optymalnych rezultatów w zakresie zdrowia i opieki społecznej wymaga obecności Professionals nietechnicznych umiejętności oparte na pracy zespołowej, komunikacji, ustalania priorytetów zadań, koordynacji i właściwego wykorzystania zasobów, Aspekty te zbliża zawartość tej projektem szkoleniowym. Aby przeprowadzić każdą i każdego z omawianych aspektów, Mistrz ma wyjątkową zdolność nauczycieli, multidyscyplinarne i składa się z lekarzy specjalistów z dużym wypłacalności ćwiczeń spersonalizowanej ochrony uczniów i kierunku ich pracy Praca magisterska. Cele i kompetencje Propozycja edukacyjna Mistrz, rozpatrywanego w swojej konstrukcji i jej sekwencyjnego rozwoju szkolenia uczniów powinny być prowadzone z poszanowaniem praw podstawowych, zasad demokracji, zasady równości kobiet i mężczyzn, solidarność, ochrona środowiska , powszechnej dostępności i projektowania dla wszystkich i kultury pokoju. Plan zagospodarowania został sporządzony na podstawie ogólnych idei Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego (EOSW), jak również dyrektyw i wytycznych Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz kryteriów wydanych przez Universidad San Jorge. Oprócz ogólnego stanu zbieżność wszystkich tych kryteriów i ducha innowacyjności i otwartości promowaną przez wszystkich uczestników zostały one zaangażowane w proces projektowania i opracowywania planu, zdecydowanie zebrane przez członków tej komisji. W celu spełnienia wymagań wynikających z przepisów UE i państwa, stopień magistra spełnia następujące cele ogólne: Dostosowanie do Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego (EOSW). Dostosowanie do Europejskiej Przestrzeni Badawczej (ERA). Zgodność z deskryptorów dublińskich ustalone dla programów Master of Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, a także zgodnie z parametrami zawartymi w hiszpańskich ram kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego (MECES). Poznaj braków edukacyjnych absolwentów związanych z dziedziny badań, a dokładniej Research in Health Sciences. Włączenie badań zorientowanych na torze Zdrowia, zgodnie z aktualnymi potrzebami rynku szkoleń. Absolwenci pociągu, w celu badania w profesjonalnych i / lub środowisk akademickich dziedzinach. Oferta Dyplomy i stopnie absolwentów w gałęzi wiedzy Nauk o Zdrowiu, dostępem do studiów doktoranckich przez program, którego celem jest osiągnięcie prace badawcze związane z ich dziedzinie studiów Master. Każda i każdy z tych celów, co prowadzi do zapewnienia dostępu absolwentów i / lub absolwentów do studiów podyplomowych dla wytwarzania, przesyłania i adaptacji B + R + I, a zwłaszcza absolwentów, których kwalifikacje nie pozwalają im dostęp z tego cyklu bezpośrednio. Konkretne cele, które muszą spełniać odpowiednie kwalifikacje, składają się osiągnąć konkretne umiejętności związane z grupami roboczymi badawczych oraz organizowanie i badania stosowane do nauczania, pogrupowanych w wiedzę i umiejętności. Niezbędną równowagę pomiędzy teoretycznymi i praktycznymi aspektami kształcenia w tej dyscyplinie jest przeznaczony z tym magistra, należy upewnić kolei nabycie umiejętności, zdolności i wiedzy w oparciu o rygorystyczne powyższych profilach. Program MODUŁ TYP KREDYTY Stosowanych Badań Nauk o Zdrowiu obowiązkowe 10 Analiza i interpretacja danych w naukach ZDROWIA obowiązkowe 10 Badań i praktyki nauczania w SZKOLNICTWA WYŻSZEGO obowiązkowe 12 Nowe trendy w nauce Research in Physical Therapy I SPORTU fakultatywny 10 Nowe trendy w zakresie pielęgniarstwa BADAŃ fakultatywny 10 KONIEC PRACY MASTER obowiązkowe 18 - całkowity 60 [-]

Masters W Badaniu I Leczeniu Bólu

Universidad de Salamanca
Online W niepełnym wymiarze czasu 20 miesięcy September 2016 Hiszpania Salamanca

Mistrz w badaniu i leczeniu bólu rozpoczął nauczanie na Uniwersytecie w Salamance w latach 2006-07, po przejściu procesu oceny. Obecnie mamy dostosowane do przepisów regulujących działalność Kształcenia na Uniwersytecie w Salamance (30/11/2011 Rady Prezesów). Danych wskazujących na potencjalne zapotrzebowanie w zakresie danej specjalności ostrego i przewlekłego bólu są oparte na zdrowie trzeba to ... [+]

Mistrz w badaniu i leczeniu bólu Mistrz w badaniu i leczeniu bólu rozpoczął nauczanie na Uniwersytecie w Salamance w latach 2006-07, po przejściu procesu oceny. Obecnie mamy dostosowane do przepisów regulujących działalność Kształcenia na Uniwersytecie w Salamance (30/11/2011 Rady Prezesów). Danych wskazujących na potencjalne zapotrzebowanie w zakresie danej specjalności ostrego i przewlekłego bólu są oparte na potrzebach zdrowotnych tej dziedzinie określonych kompetencji i nie ma na nim szkolenia w jakiejkolwiek specjalności pogłębione. Na poziomie europejskim, są "stypendia" w celu udzielenia konkretnego umiejętności w różnych specjalistów bólu, które są ci, którzy powinni przeczytać ten tytuł. Głównym celem tego własnego stopnia jest zapewnienie specjalistów w Nauk o Zdrowiu wielodyscyplinarnego szkolenia na temat różnych przejawów bólu i jego leczenia, które mogą być stosowane w codziennej praktyce. Aby to zrobić, eksperci w leczeniu bólu Medycyny przygotować odpowiednie materiały dydaktyczne do każdego z modułów, tematów i opisów przypadków, które są częścią kursu. Każdy z tematów zawierają wszystkie informacje nauczyciel uzna za konieczne dla leczenia w głębi (notatki, filmy, slajdy, podstawowa bibliografia, ciekawe artykuły, przydatne linki, ...). Cele i Umiejętności Przedsiębiorstwa kolejowe do pracy w dziedzinie bólu, niezależnie lub w interdyscyplinarnym zespole, jak wymagają tego okoliczności, a ich związek z członkami zespołu i pacjentów są obecne w każdym czasie, poszanowanie praw podstawowych i równości szans. Że student zna ból i patofizjologiczne koncepcje oparte na nich może postawić prawidłową diagnozę i leczenie Rozwijanie umiejętności Na koniec procesu szkolenia / uczestnika będzie mógł: Wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby wykonać podstawowe aspekty diagnostyki i oceny bólu. Wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności do wykonywania najbardziej typowych technik w leczeniu bólu (ozoterapia, TNS, jonoforeza Płyty te są zdolne do pracy leczenia farmakologicznego poprzez wiedzę na temat mechanizmów, powikłań i wskazania. Stosuje się zabiegi oparte na technikach chirurgicznych (neurostymulacji implantów programowalnych pomp, nerwów, częstotliwości radiowej neuroliza ....) Rozwiąż zarówno organiczne i psychologiczne problemy pacjentów z przewlekłym bólem. Kryteria przyjęcia Skierowany przede wszystkim do absolwentów / absolwentów szkół wyższych / absolwentów w rozwoju medycyny i pielęgniarstwa lub przychodzą do rozwijania ich pracy w Nauk o Zdrowiu: Głównie anestezjologów, Algogists (jednostki ból), jak również innych absolwentów medycyny: Reumatolodzy , Neurolodzy, rehabilitators, fizjoterapeutów, itp Studenci muszą posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych urzędowym lub inny odpowiedni wydane przez instytucję szkolnictwa wyższego w kraju europejskiego szkolnictwa wyższego. Podobnie absolwenci będą mieli dostęp do zagranicznych systemów edukacyjnych według Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, bez zgody ich tytułów, po weryfikacji przez Uniwersytet w Salamance, że ci na płaszczyźnie edukacyjnej równoważna odpowiedniej oficjalnego treningu hiszpański kwalifikacji. Wejście w ten sposób nie oznacza, w każdym przypadku, przed zatwierdzenie tytułu, że jest w posiadaniu wnioskodawcy lub jego uznanie do celów innych niż studiowanie nauk Mistrza. Typ zasobu Nasz model edukacyjny jest kluczowe dla studenta. Jest on realizowany w sposób asynchroniczny i 100% on-line, dzięki czemu studenci mogą łączyć / i działania niezależnie od czasu i miejsca nauki. Proces edukacji odbywa się w Virtual Campus zaprojektowane w oparciu o najbardziej nowoczesnych zasad pedagogicznych, sprzyjając efektywnej łączności między uczniami, nauczycielami i administratorów. Kursy są opracowane zgodnie z określoną kalendarza akademickiego, który pozwala całą grupę postępów uczniów w tym samym tempie, aż do zakończenia programu. Każdy kurs lub przedmiot jest prowadzony przez nauczyciela lub specjalisty, nauczyciela eksperta w nim. Przed rozpoczęciem procesu szkolenia, studenci otrzymują / dane do wirtualnego kampusu a także urządzenie nowej generacji iPada, przez które mają bezpośredni dostęp do działalności naukowej prowadzonej na terenie kampusu. W ciągu pierwszych dwóch tygodni szkole / studenci uczestniczą w kursie indukcyjnego, w którym szczegółowo znają proces edukacyjny, nauczyć się korzystać z wirtualnego kampusu i zainstalować e-książki, które są używane z każdego przedmiotu. Każdy kurs trwa pięć tygodni, a przed rozpoczęciem następnego sprawę Rozważa tygodniu wnęce. Wszystkie materiały mają zajęcia edukacyjne i oceną, które mają być wykonane w tygodniu, a wśród nich są: czytanie naukowej literatury fachowej, fora, quizy online i zadań. W rozwoju każdego przedmiotu interakcji między uczniami i nauczycielami jest promowany poprzez udział w forach dyskusyjnych, case studies i realizacji zadań. W / studenci mogą zwrócić się o wsparcie z nauczycielem o każdej porze roku. Każdy osobnik zawiera nagrania audiowizualne z głównej zawartości, książki, uzupełniających środków biblioteki cyfrowej, dostęp do wirtualnej biblioteki z tysięcy książek dostępnych i synchronicznego wideokonferencji z / nauczycieli, którzy mają na celu ułatwienie budowy wiedzy i rozwiązać pojawiają się wątpliwości. W / studenci, którzy nie mają czasu i dostępności czasowej do udziału w wideokonferencji, może następnie uzyskać dostęp do wersji nagrania. Tytuł Po zakończeniu Master, Uniwersytet w Salamance dostarcza / uczestników, którzy są spełnione wszystkie warunki przyjęcia i przeszły wszystkie kursy i ostateczną rozprawę, następujące właściwe tytuł: Magister Badań i Leczenia Bólu Pomoc i wskazówki Jakość procesów akademickich i administracyjnych jest monitorowany w każdym z jego etapów, dzięki integracji wszystkich systemów komputerowych. Zarówno nauczyciele jak i uczniowie są stale monitorowane w celu wsparcia ich w wypełnianiu ich obowiązków i zobowiązań. Do tego ma zwiększoną grupę specjalistów w Centrum Opieki / uczniów i nauczycieli, którzy szybko rozwiązać wszelkie wątpliwości, pytania lub problemy pojawiające się w procesie rozwoju. [-]

Stopień Magister W Dziedzinie Przywództwa I Zarządzania Zakładami Opieki Zdrowotnej

Universidad Pontificia De Salamanca
Łączone online i stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 rok October 2016 Hiszpania Madryt

Madryt Kampus Universidad Pontificia de Salamanca, Wydział Pielęgniarstwa i Fizjoterapii Salus infirmorum, świadomość konieczności przeszkolenia menedżerów służby zdrowia i obowiązek profesjonalizacji zarządzanie usługami zdrowotnymi w chwili obecnej, [+]

. Opis programu W kampusie Madryt z Universidad Pontificia de Salamanca, Wydział Pielęgniarstwa i Fizjoterapii Salus infirmorum, świadomość konieczności przeszkolenia menedżerów służby zdrowia i obowiązek profesjonalizacji zarządzanie usługami zdrowotnymi w obecnym czasie, oferują Nowy Master w zarządzaniu zakładami opieki zdrowotnej, przeznaczony do świadczenia tych umiejętności do specjalistów, którzy są już pracujących lub zainteresowanych w tych sprawach, poprzez odpowiednio nadzorowane praktyczne doświadczenie teoretyczne. Mistrz Dziennik University skierowany jest do menedżerów, którzy już pracują w dyrekcji i zarządzania zakładami opieki zdrowotnej i poszukują wszechstronnego szkolenia, aby rozwijać swoje umiejętności kierownicze Zarządzający, dyrektorów medycznych i pielęgniarskich, szefów działów, dyrektorów ośrodków zdrowia, etc. ., oraz absolwenci, absolwentów i absolwentów w każdej dyscyplinie nauk medycznych lub innej dyscypliny zarządzania non-zdrowia pokrewnych, którzy są zainteresowani rozwojem swojej działalności zawodowej w dziedzinie zarządzania usług zdrowotnych. Cele Studentowi zdobycie wiedzy, umiejętności i postaw niezbędnych w dziedzinie przywództwa i zarządzania zakładami opieki zdrowotnej, do wykonywania zadań zarządzania, oceny i ewaluacji tych instytucji, zarówno domenę publiczną prawidłowo i gwarancję sukcesu jako prywatne. Cele szczegółowe to: Nabywają kompetencje (wiedzę, umiejętności i postawy) w zakresie planowania strategicznego na różnych poziomach działania zdrowotnego, wiedząc zidentyfikowanie kluczowych klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich zachowań. studenci Pociąg w umiejętności, które pozwolą im zaplanować cele i strategie w zarządzaniu mezo i mikro, zgodne z wytycznymi Organizacji Zdrowia. Nabywania i wzmocnić umiejętności indywidualne i interpersonalne niezbędne i istotne dla zarządzania zdrowiem mogą prowadzić procesy zmian i rozwoju instytucji. W skrócie, do szkolenia specjalistów, którzy wiedzą, jak zarządzać zespołem ludzi w środowisku poprawę wydajności i zarządzania w sytuacjach kryzysowych. Posiadają niezbędną wiedzę do zarządzania jako strategiczne umiejętności narzędziowych i generowania wartości dodanej w zakładach opieki zdrowotnej. Nabyć umiejętności zarządzania R & D w branży biomedycznej i promocji zdrowia. Poznania narzędzi systemów informatycznych, ochrony i zarządzania oraz nabywają umiejętności postępować zgodnie z planem operacyjnym, wiedząc interpretacji wskaźników i kokpitów i wiedząc wykonywania czynności naprawczych. Zdobycia odpowiedniej wiedzy w zakresie zarządzania gospodarczego i finansowego instytucji zdrowotnych, aby umożliwić właściwe zarządzanie zakupu i dostawca relacje na konkurencyjnym i zmieniającym się środowisku. Zdobyć wiedzę na temat komunikacji zdrowia i marketingu. Nabywać niezbędne środki w celu zapewnienia jakości usług, poprzez zarządzanie procesami akredytacji i umiejętności systemów. Zrozumieć i przeanalizować podstawy i modele Opieki Szpitalnej, Primary Care, awaryjne i zdrowia sytuacjach kryzysowych. Profile zawodowe: Ludzie poświęcona szkoleniu w szkołach program MODUŁ I: polityki i systemu ZDROWIE Materia 1: 4 Health Systems ECTS Matter 2: Prawo Zdrowie i Bioetyka 4 ECTS Moduł II: Zarządzanie i ZDROWIE Matter 3: Zdrowie Planowanie 4 ECTS Matter 4: kadr ECTS 4 Materia 5: Rozwój i ocena umiejętności zarządzania 3 ECTS Materia 6: Zarządzanie Finansami gospodarcza, infrastruktura i kupić 3 ECTS Moduł III: KOMUNIKAT ZDROWIE Matter 7: marketing i komunikacja Zdrowie 3 ECTS Niezależnie od 8: Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia 3 ECTS MODUŁ IV: System zarządzania jakością Niezależnie od 9: Zdrowie Systemy Zarządzania Jakością Zarządzanie jakością. Process Management 3 ECTS Moduł V: szkolenia z zakresu zarządzania i R & D + I Materia 10: 3 ECTS Health Technologies Matter 11: Zarządzanie Zdrowie Szkolenie 3 ECTS Materia 12: R & D + dbam 3 ECTS MODUŁ VI: ZDROWIE USŁUGI ZARZĄDZANIA Matter 13: Szpital zarządzania i specjalistycznej 4 ECTS Matter 14: Zarządzanie Opieki Podstawowej, awaryjne i zdrowia sytuacjach kryzysowych i Zdrowia Psychicznego 4 ECTS Moduł VII: Praktyka Praktyka 6 ECTS MODUŁ VIII: TFM Praca magisterska 6 ECTS Metodologia: Mistrz mieszane metody nauczania, z silną obecnością szkolenia online. szkolenie w klasie: Sesje odbędą się w dzieleniu się szkolenia teoretyczne i debat z udziałem ekspertów obecnie zachowanie związane z modułem szkolenia online: Czy w oparciu o interaktywną platformą, w której student będzie miał opiekuna, który będzie odpowiedzialny za monitorowanie ich postępów w trakcie kursu i rozwiązać wątpliwości i można pobrać jednostek dydaktycznych każdego modułu znaleźć materiały dydaktyczne uzupełniają materiał przesłać na obiektach badanych podzielić się z nauczycielami i uczniami, a także może być wykorzystywana jako forum zadać pytania otwarte, nauczycieli konsultacji i debat. Dodatkowo, szkolenia online, ani umiejętności zawodowe są zaniedbywane, ponieważ poprzez zasoby multimedialne mogą być interaktywne praktyk Czas trwania i cena Data rozpoczęcia: październik 2016 Czas trwania: Jeden rok akademicki Cena: 7500 € Limit miejsc: 50 Lokalizacja: Madryt Kontakt: secretaria@salusinfirmorum.es [-]

Magister Inteligentna Opieka Zdrowotna

UdG - Master Smart Healthcare
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 13 tygodnie January 2017 Hiszpania Girona

Skierowana jest do absolwentów w Inżynierii (Computer Science, Biomedycznych, Telekomunikacja, przemysłowe, elektronika ...), którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i skupić swoją karierę w sektorze zdrowia. Celem tego pana jest dostarczenie narzędzia dla przedsiębiorczości i innowacji w sektorze ochrony zdrowia oraz stworzenie nowych linii biznesowych. [+]

Mistrz Inteligentne Healthcare jest intensywny program z 60 ECTS na rok akademicki latach 2016-2017. On desarollará od 9 stycznia do 12 kwietnia w godzinach popołudniowych, osiągając w ten sposób zaspokoić potrzeby różnych profilach studenckich. Mistrz uczy się z aktywnej pedagogiki, wybitnie praktyczne i oparte na nauce projektu, we współpracy z grupami badawczymi i firmami obecnie pracujących w czołówce branży. Głównym językiem jest hiszpański i materiały dydaktyczne stosowany jest również w języku angielskim. Celem tego pana jest dostarczenie narzędzia dla przedsiębiorczości i innowacji w sektorze ochrony zdrowia oraz stworzenie nowych linii biznesowych. Dzieli się na dwie główne części: Intensywny trening: 36,00 ECTS Praca praktyki + Mistrz końcowa: 24.00 ECTS. Intensywny trening Presencial (9 stycznia - 12 kwietnia) Znając dyscypliny informatyki medycznej. Znać procesy organizacyjne i opieki: opieka zdrowotna, decyzja wyzwania. Opracowanie rozwiązań w celu zaspokojenia rzeczywistych potrzeb zdrowotnych. Kierowanie i udział w rozwoju, wdrażania i zarządzania produktami i usługami Inteligentne Healthcare. Znając strukturę rynku ICT na rzecz zdrowia: Uczenie się zidentyfikować główne potrzeby i możliwości biznesowych. Projektowanie modeli biznesowych inteligentne zdrowia. Studia przypadków oraz projektów w spółkach lub ośrodków badawczych: Ta część będzie pasować potrzeby studenta. Jest to zwykle po bloku szkolenia, ale z uwagi na intensywny i odmieniane na konstrukcji charakteru głównego może mieć miejsce przed, podczas lub po tym bloku. Master powstała w celu utrzymania silnego powiązania z profesjonalnym rzeczywistości sektora i doprowadzić uczniów do wymagań związanych z sektorem ochrony zdrowia. W tym przypadku prawdziwego badania będą prowadzone w firmie lub branży ośrodka badawczego. Te studia przypadków może służyć jako wał dla późniejszego wykonywania pracy do opanowania. Ocena będzie oparta na sprawozdaniach (firmy lub instytucji współpracujących) stabilizatora zewnętrznego z prezentacji raportu wykonanej pracy, wyceny nabycia uprawnień przewidzianych. MASTERS ostatniego dzieła twarz lub zdalnie. Ostatnim projektem jest wdrożenie innowacyjnego projektu, w którym stosuje się i rozwijać wiedzę nabytą. Odbędzie się ono w regularnych tutorizaciones osobiście lub zdalnie. Prezentacja pracy dyplomowej może być również osobiście lub za pośrednictwem wideokonferencji. [-]

Stopień Magister W Dziedzinie Zarządzania Zdrowiem

UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Online W niepełnym wymiarze czasu 12 miesięcy Hiszpania Madryt

Wychodząc z założenia, że ​​obecna, coraz bardziej złożone i zglobalizowanym sytuacja gospodarcza, polityczna i społeczna stwarza problem, którego rozwiązanie wymaga głębokiej wiedzy technicznej i praktycznej wiedzy na temat systemów zarządzania zawodowym, umożliwiając rentownego wykorzystania zasobów coraz trudniej jest znany i znajduje odzwierciedlenie w trzech aspektach określonych w sekcji ... [+]

. Wychodząc z założenia, że ​​obecna, coraz bardziej złożone i zglobalizowanym sytuacja gospodarcza, polityczna i społeczna stwarza problem, którego rozwiązanie wymaga głębokiej wiedzy technicznej i praktycznej wiedzy na temat systemów zarządzania zawodowym, umożliwiając rentownego wykorzystania zasobów coraz trudniej jest znany i znajduje odzwierciedlenie w trzech aspektach określonych w pkt. krótko służąc do rozwoju w trzech głównych poziomach (akademickich, naukowych i zawodowych) zarejestrowana zarządzania ochroną zdrowia w wyniku dużej liczby różnych procesów, chociaż instalacji elektrycznych siebie, z tendencją do przeglądu i analizy zmieniającej się rzeczywistości wyjaśnić na nim, możemy dojść do wniosku, że wszystko to wystąpiło w odpowiedzi na bardzo specyficznych potrzeb wynikających ze specjalizacji pracy naukowej i zawodowej menedżerów ochrony zdrowia. Najważniejszymi przykładami mogą być podświetlone ekonomii pracy, ekonomii zdrowia, ekonomika edukacji, gospodarki, transportu, etc. Master in Management Healthcare jest oficjalny tytuł, którego program jest publikowany w numerze Official Gazette 75 z dnia 28 marca 2012. Skierowane do Master in Management Healthcare korzystnie jest skierowany do absolwentów, absolwentów i absolwentów: Firm. Administracja i zarządzanie. Gospodarka. Absolwenci Nauk o Zdrowiu z specjalistycznego szkolenia w dziedzinie ekonomii i biznesu. Jednak ci studenci, którzy nie są absolwentami lub absolwentów tych kwalifikacji może podjąć szereg dodatkowych szkoleń o nazwie "dodatki specyficzne dla zarządzania opieką zdrowotną", aby stworzyć podstawy zarządzania finansami. Dla tych studentów, te dodatki szkoleniowe są obowiązkowe i może być wykonane przed rozpoczęciem Mistrza lub równocześnie ten sam sposób (patrz dodatki szkoleniowe tabeli w zakładce "programowej"). To jest rozwijanie u studentów uniwersytetu, których stopnie są Oddział Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych i Prawa (z wyjątkiem szkolenia w dziedzinie ekonomii lub firmy), podstawową wiedzę na temat zarządzania przedsiębiorstwem, aby umożliwić im później zrozumieć, nabywania i rozwijania umiejętności zarządzania zdrowiem, oparte na uprzedniej i optymalnego preparatu, który osiąga każdy i każdy z uprawnieniami określonymi w Master. Cele Świadczymy kompleksowe szkolenia w zakresie publicznych i prywatnych Zarządzanie Zdrowie: kontrolę i zarządzanie zarówno kosztów opieki zdrowotnej i szpitalnej, marketingu, HR, produktywności i planowanie usług zdrowotnych i kontroli jakości, dbałość sociosanitary zagrożenia personelu służby zdrowia, rodzajów organizacji ochrony zdrowia, polityki zarządzania ochroną zdrowia, planowanie strategiczne, badania operacyjne, przetwarzania komputerowego takiego zarządzania itd Uznanie oficjalny tytuł Studenci, którzy spełniają wymagania UDIMA uzyskać tytuł magistra Zarządzania Zdrowia prowadzone przez UDIMA, oprócz tytułu Mistrza Zawodowej wydanego przez Centrum Studiów Finansowych. UDIMA Wymagania: Posiadać stopień, dyplom uczelni licencjata lub równoważny. Metodologia Obecność, Blended jak i online Ten program jest prowadzone w trybie szkoleniowym szkolenie blended. System ten zapewnia pomoc do szkolenia edukacja klasie w trakcie opracowywania Programu Mistrz i dostępem do platformy szkoleniowej kompatybilny CEFMEDIA w twarz szkolenia z nauczania na odległość za pośrednictwem Internetu. To stara się znaleźć zgodnego z harmonogramu prac oraz dalszych studiów magisterskich, chociaż studenci Przewidujemy, że nakład pracy poza klasą jest ważne. Harmonogram zawiera pomoc do dwóch dni w miesiącu z naszych klasach w Madrycie. Metodyka nauczania w klasie jest partycypacyjny, na przemian teorię z wykonywaniem pracy indywidualnej lub grupowej, rozwiązywanie konkretnych przypadków i ćwiczenia, które pozwalają uczniom przyswajanie treści jednocześnie zwiększenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do praktyka zawodowa. Zostaną one opracowane przez Virtual Campus i 7 weekendy każdym semestrze w sesjach zajęć w piątki od 16.30 do 21.30 po południu i soboty od 9 do 14 godzin. Grupy rozpoczną się w październiku i lutym każdego roku. Test Szkolenia online Jest on oparty na systemie nauczania opartego na potrzebach szkoleniowych studentów i nowych technologii, gwarantując standardy jakości nauczania. Podczas rozwoju szkolenia studenci mają za pośrednictwem platformy uczenia CEF, radą pedagogiczną wydziału, którzy uczą szkolenia w klasie, dostęp do biblioteki cyfrowej, gdzie można znaleźć dodatkowe materiały dydaktyczne, możliwość uczestniczenia we wszystkich komplementarnych działań edukacyjnych zaplanowanych szkoleń dla nauczycieli w klasie do rozwoju środowiska nauczania i uczenia się, komunikacji on-line z kolegami itp [-]

Magisterem W Chiropraktyka

Barcelona College of Chiropractic - BCC
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 5 - 5 lat September 2016 Hiszpania Barcelona

Dzięki radom ekspertów w rozwoju programów nauczania i wybitnych ludzi z chiropraktyka zawodu, BCC przygotowało wyjątkowy program studiów ma na celu połączenie dyscypliny chiropraktyka z zaawansowanych strategii nauczania, uczenia się i oceny , [+]

Dzięki radom ekspertów w rozwoju programów nauczania i wybitnych ludzi z chiropraktyka zawodu, BCC przygotowało wyjątkowy program studiów ma na celu połączenie dyscypliny chiropraktyka z zaawansowanych strategii nauczania, uczenia się i oceny , Nauka, sztuka i filozofia Chiropraktyka została opierając tradycyjnie na trzech filarach: filozofii, nauki i sztuki. W związku z tym, w opracowywaniu programów nauczania, priorytet naszego zespołu akademickiego jest osiągnięcie równowagi między tymi trzema filarami. Ponieważ program jest zgodny z zasadami chiropraktyka, to łączy badania nauk podstawowych i klinicznych z głębokiej refleksji nad wrodzoną zdolność naszego ciała do optymalizacji ich zdrowia. Dwujęzyczna Szkoła BCC jest szkoła międzynarodowa z dwóch oficjalnych językach: hiszpańskim i angielskim. W ciągu pierwszego roku, zajęcia dydaktyczne będą tłumaczone symultanicznie, a także kursy językowe wsparcia oferowane są dla uczniów klas podążać w tym samym czasie poprawić swoją wiedzę. W ciągu ostatnich dwóch lat, podczas gdy wszystkie wykłady będą prowadzone w języku angielskim, będzie w praktykach hiszpańskich. Plan rozwoju osobistego i refleksyjnej praktyki Moduły te mają na celu stymulowanie zdolności uczniów do zrozumienia, czego się uczą i jak robią i pomóc w ich przeglądu planu i wziąć odpowiedzialność za samodzielnego uczenia się, jak odkryć swoje zdolności przywódcze i duch zespołu. Badania Nasz program nauczania pozwala od początku, uczniowie zaczynają rozumieć i rozwijać badania naukowe, praktyki opartej na dowodach i myślenie krytyczne, analityczne. Tak więc, w ostatnich latach programu nauczania, studenci będą mieli odpowiednie przygotowanie do dokonania ostatecznego projektu badawczego. Doświadczenie kliniczne Sposób nocna jest niezbędna od samego początku, więc BCC daje studentom możliwość obserwacji i pracy z kręgarzy doświadczył podczas opieki nad pacjentami w BCC Chiropractic Centre. Podczas czwartego i piątego roku, studenci zapewni chiropraktyka opieki pacjentom pod nadzorem wykwalifikowanych specjalistów. [-]

International Masters W żywieniu I Dietetyce

Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Online W niepełnym wymiarze czasu 24 miesięcy September 2016 Hiszpania Barcelona

Dobra dieta bardzo pomaga przynieść optymalne dla zdrowia człowieka. Przesłanka ta musi brać je pod uwagę. Dlatego musimy kształcić y. .. [+]

Master International w żywieniu i dietetyce

Dobra dieta bardzo pomaga przynieść optymalne dla zdrowia człowieka. Przesłanka ta musi brać je pod uwagę. Dlatego musimy szkolenie i podnoszenie świadomości wokół nas ogromne znaczenie.

Dziedzinie żywności i żywienia przez wiele lat była na drugim miejscu w naszym społeczeństwie. Nie będzie przyznane znaczenie tak naprawdę ma. Obecnie mamy system opieki zdrowotnej opiera się na leczenie, profilaktyka musi być naszym jedynym i niech lekarstwo w drugiej kadencji. W kategoriach ekonomicznych w odpowiednich programów profilaktycznych przyczyniłoby się do ograniczenia wydatków bieżących zdrowia, skierowane głównie do paliatywnej lub zabiegów leczniczych. ... [-]


Magister Ryzyka Zawodowego (kształcenie Na Odległość)

Universidad de Las Palmas de Gran Canaria
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu September 2016 Hiszpania Las Palmas

Centrum: Struktura Tele ULPGC. Stopień: Magister w zapobieganiu ryzyka zawodowego (kształcenie na odległość). Typ: Master. Branża: nauki społeczne i prawo [+]

Magister w zapobieganiu ryzyka zawodowego (kształcenie na odległość)

 

Centrum: Struktura Tele ULPGC

Stopień: Magister w zapobieganiu ryzyka zawodowego (kształcenie na odległość)

Typ: Master

Branża: nauki społeczne i prawo

Punkty kredytowe: 25 Godzin

Stopień obecności: 40%

Liczba punktów: 90

 

 

Program

Pierwszy kurs

WIEDZA Harmonizacji I PODSTAWY DO POPRAWY PRACY Obowiązkowe ZAKRES PRAWNA zapobiegania Obowiązkowe WPROWADZENIE DO BHP Obowiązkowe WPROWADZENIE DO Obowiązkowe Higieną WPROWADZENIE DO PRACY ergonomii Obowiązkowe WPROWADZENIE DO PRACY Obowiązkowe Psychosocjologia BEZPIECZEŃSTWO konkretnego ryzyka obowiązkowe Ergonomia i obowiązkowe Work Load Obowiązkowe ergonomii i metody oceny Obowiązkowe Psychologii Stosowanej ... [-]

Magisterem W Bioinżynierii

IQS
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 lat September 2016 Hiszpania Barcelona

Cele: tworząc Mistrza w kwalifikacji w ramach stosowanego do badań, rozwoju i produkcji produktów, procesów i usług wykorzystujących mikroorganizmy biologicznych lub [+]

Mistrz Bioinżynierii

 

Cele: tworząc Mistrza za kwalifikacje z ram stosowanych do badań, rozwoju i produkcji produktów, procesów i usług wykorzystujących mikroorganizmy lub składników biologicznych w zakresie biotechnologii przemysłowej i biomedycyny, charakteryzującej się:

Wystarczającą wiedzę z różnych dziedzin, w biosciencies (biologii komórkowej i molekularnej, biochemii, mikrobiologii, bioinformatyka, ...). Doskonałość w poleceniu biotechnologicznych narzędzi (od inżynierii genetycznej i metabolicznej do bioreaktorów i bioprocesu). Znajomość sektorów przemysłowych i tendencji w zakresie stosowania biotechnologii i ich aspektów technicznych. ... [-]

Máster Universitario En Traducción Médico-sanitaria

Jaume I University (Universitat Jaume I)
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 1 rok September 2016 Hiszpania Castellón

El mercado de la traducción médico-sanitaria está en constante crecimiento y representa en la actualidad una porción muy importante de la [+]

El mercado de la traducción médico-sanitaria está en constante crecimiento y representa en la actualidad una porción muy importante de la traducción científico-técnica. Editoriales, laboratorios farmacéuticos, organismos internacionales, empresas de equipamiento médico-sanitario, hospitales, grupos de investigación, asociaciones profesionales, organizaciones gubernamentales, asociaciones de pacientes, medios de comunicación especializados y otras organizaciones del sector médico-sanitario afrontan un amplio abanico de necesidades de comunicación interlingüística e intercultural de calidad. El Departamento de Traducción y Comunicación de la Universitat Jaume I, consciente de estas necesidades, en el curso 2003/04 puso en marcha un programa de postgrado propio en traducción médico-sanitaria. En las once ediciones realizadas hasta la fecha (mayo de 2014), dicho programa de postgrado ha llenado un vacío de formación especializada, ha dado respuesta a un sector importante del mercado de la traducción y ha abierto una vía de inserción laboral a los estudiantes de traducción. La experiencia acumulada en las once ediciones nos ha permitido comprobar año tras año el creciente interés por la traducción médico-sanitaria como perfil profesional. Gracias al trabajo realizado para las once ediciones del postgrado contamos con un equipo docente, una metodología, un programa académico y una pedagogía y tecnología de enseñanza/aprendizaje en línea ampliamente consolidados. Tipo de enseñanza Se trata de un máster a distancia. Duración y calendario Duración: un curso académico (octubre 2014 / junio 2015) Créditos e importe Número de créditos: 60 créditos ECTS (European Credit Transfer System). Según tasas oficiales pendientes de publicar. Precio en el curso 2013/14: 46,20 €/crédito. Requisitos de acceso obligatorios El acceso a los másteres universitarios está regulado en el artículo 16 del Real Decreto 1393/2007, de 29 de octubre, por el que se establece la ordenación de las enseñanzas universitarias oficiales. Para acceder a un máster universitario hay que estar en una de las siguientes situaciones: - Alumnado con el título universitario oficial español. Para acceder a los estudios de máster se debe estar en posesión del título de grado o de un título declarado expresamente equivalente. Los títulos de diplomatura, arquitectura técnica o ingeniería técnica y de licenciatura, arquitecto o ingeniería superior dan acceso a los estudios de máster. - Alumnado con título expedido por una institución de educación superior del espacio europeo. No es necesaria la homologación del título, con la comprobación previa, por parte de la universidad, que los estudios facultan en el país expedidor del título para el acceso a enseñanzas de máster. - Alumnado con título de educación superior de acuerdo con sistemas educativos ajenos al espacio europeo de educación superior (EEES). No es necesaria la homologación del título, pero sí la comprobación previa por parte de la universidad que los estudios facultan en el país expedidor del título para el acceso a enseñanzas de máster. Las personas que soliciten el acceso a máster y estén en posesión de un título universitario extranjero que sea conforme a un sistema educativo de fuera del EEES y no lo tengan homologado, obligatoriamente en el momento de realizar la preinscripción deberán abonar la tasa establecida en el decreto de tasas. Este abono será indispensable para completar el proceso de preinscripción. - Alumnado con estudios parciales de máster universitario o doctorado, en el marco de la legislación anterior al RD 1393/2007. El alumnado que haya cursado estudios de máster universitario o doctorado, en el marco de la legislación anterior al RD 1393/2007, puede acceder alos estudios de máster y obtener el título oficial. Una vez haya sido admitido, puede solicitar el reconocimiento de los créditos superados. - Profesorado de esta Universitat. El profesorado titular de escuela universitaria, colaborador, asociado y visitante de la Universitat Jaume I que tenga una titulación superior y desee cursar estudios universitarios de máster en esta universidad tiene que tener la correspondiente autorización del Rectorado para poder matricularse, de acuerdo con el Real Decreto 898/1985, de 30 de abril, sobre régimen del profesorado universitario y el Decreto 174/2002, de 15 de octubre, del Gobierno Valenciano, sobre régimen y retribuciones del personal docente e investigador contratado laboral de las universidades públicas y sobre retribuciones adicionales del profesorado universitario. [-]

Magisterem W Wysokiej Wydajności Sportu: Siła I Klimatyzacji

UCAM Universidad Católica de Murcia
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 rok January 2017 Hiszpania Murcia

Stopień tego Master jest pierwszym w Hiszpanii, które mają być uznane przez Narodowy Siła i Conditioning Association (NSCA). [+]

. Stopień tego Master jest pierwszym w Hiszpanii, które mają być uznane przez Narodowy Siła i Conditioning Association (NSCA). Program został specjalnie zaprojektowany do zastosowań nie tylko udzielam teoretyczne i praktyczne w tej konkretnej dziedzinie, ale także podstawy metodologiczne niezbędne do niezależnych badań studentów, umożliwiające im ocenę najbardziej kontrowersyjnych linii w Sport Science. Nasz wydział nauczania jest wyjątkowo złożony z profesorów UCAM oraz krajowych i międzynarodowych ekspertów z branży sportowej wysokiej wydajności. Studenci otrzymają głębsze zrozumienie w różnych obszarach wyniki sportowe i klimatyzacja i zdobyć niezbędne szkolenia dla właściwego wykonywania w ich zawodowych i / lub naukowych karier. Ciągły rozwój i rosnące zainteresowanie aktywnością fizyczną i nauką sportu sprawia, że ​​ten obszar interdyscyplinarnej wiedzy bardzo zażądał przedmiotem zainteresowania zawodowe. Wraz z oficjalnym tytułem Master, który umożliwia studentom bezpośredni dostęp do programu studiów doktoranckich, studenci mogą także nabyć oficjalne tytuły z tej prestiżowej organizacji NSCA w obszarze Personal Trainer i certyfikowane Siła i Conditioning Specialist. [-]

Magister Odżywiania, Aktywności Fizycznej I Zdrowia

VIU Valencian International University
Online W niepełnym wymiarze czasu 1 rok September 2016 Hiszpania Walencja

Stopień Master w Żywienia, Zdrowia i Aktywności Fizycznej zapewnia studentom unikalną interdyscyplinarnego widok biologicznych, kulturowych, politycznych i społeczno-gospodarczych związanych z pewnymi czynnikami stylu życia i związanych z nimi chorób przewlekłych ... [+]

Magister Żywienia, Zdrowia i Aktywności Fizycznej Stopień Master w Żywienia, Zdrowia i Aktywności Fizycznej zapewnia studentom unikalną interdyscyplinarnego widok biologicznych, kulturowych, politycznych i społeczno-gospodarczych związanych z pewnymi czynnikami stylu życia i związanych z nimi chorób przewlekłych. Koniec Stopień Master w Żywienia, Zdrowia i aktywności fizycznej ma na celu: Zapewniamy wiele podejście do promowania i utrzymania diety i aktywności związanej zdrowia i dobrobytu ludności. Aby zapewnić studentom wiedzy i umiejętności domeny polyvalent badań, polityki i praktyki, zarówno w zakresie żywienia i aktywności fizycznej. Zapewniają unikalną interdyscyplinarnego widok biologicznych, kulturowych, politycznych i społeczno-gospodarczych związanych z pewnymi czynnikami stylu życia i związanych z nimi chorób przewlekłych. Perspektywy kariery Rozwój zawodowy trenerów, instruktorów, nauczycieli, menedżerów sportowych, lekarzy pracujących w firmach, szkołach, klubach, fundacji, instytucji lub uczelni, które są rozwijającej się dziedzinie nauki, aktywności fizycznej i sportu. Inicjatywy na rzecz rozwoju ludności na temat żywienia, profilaktyki, wydajności i promocji zdrowia. Badania w zakresie żywienia i aktywności fizycznej. TFM Studenci będą rozwijać pracę magisterską, z pracą 6 ECTS, który zaprojektuje żywieniu sportowców i zalecany plan odcinka o określonej populacji. Dystrybucja programu nauczania dla kursu Moduł I. Podstawowe Nauki stosowane do aktywności fizycznej i żywienia Zdrowia Żywienie Człowieka Physiology aktywności fizycznej Moduł II. Promocja zdrowia z punktu widzenia zdrowych nawyków Żywienie, choroby i zdrowia publicznego Aktywność fizyczna, choroby i zdrowia publicznego Interwencje dotyczące aktywności fizycznej i odżywiania: konceptualizacji i projektowania Determinanty aktywności fizycznej i zachowań żywieniowych Zdrowie psychiczne, cykl życia i starzenie się Moduł III. Zarządzanie projektami na rzecz promocji zdrowego stylu życia Polityka, wsparcie i usługi: Aktywność fizyczna i programy żywieniowe Badania stosowane w Zdrowie, ćwiczenia i Żywienia Moduł IV. Praca magisterska Praca magisterska Idealny profil studenta Specjaliści z wyższym wykształceniem w biologii, biochemia, chemia, psychologia, medycyna, farmacja, weterynaryjne Nauki Edukacja, psychologia, nauki aktywności fizycznej i sportu INEF, Nauki i Technologii Żywności, Turystyka, pielęgniarstwo, fizjoterapia, Nauczanie, Żywienia Człowieka i Dietetyki, Edukacji Społecznej, pracy socjalnej i innych związanych stopni. Wymagania dostępu Zgodnie z postanowieniami artykułu 16 dekretu królewskiego 1393/2007, warunki dostępu, aby zapisać się magistra w Żywienia, Zdrowia i aktywności fizycznej są: Aby uzyskać dostęp do oficjalnych studia magisterskie będą konieczne, aby hiszpański lub inny wydany przez instytucję szkolnictwa wyższego w europejskim szkolnictwie wyższym, aby wzmocnić pozycję kraju wydającego dostęp do nauki stopni magisterskich uczelni. Będą one dostępne dla absolwentów zagranicznych systemów edukacyjnych do Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego bez zgody ich tytułów, po weryfikacji przez Uniwersytet, że ci wykazywać poziomu równoważnego kształcenia do odpowiednich oficjalnych hiszpańskich wykształceniem wyższym i które umożliwiają w kraju wystawienia kwalifikacje do przyjęcia na studia podyplomowe. Wejście w ten sposób nie oznacza, w każdym przypadku, przed zatwierdzenie tytułu, że jest w posiadaniu wnioskodawcy lub jego uznanie do celów innych niż studiowanie nauk Mistrza. [-]

Magisterem W Dziedzinie Bioinformatyki Dla Nauk O Zdrowiu

Universitat Pompeu Fabra Barcelona
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 lat September 2016 Hiszpania Barcelona

Program Master w bioinformatyki dla Nauk o Zdrowiu jest zaprojektowany w celu zapewnienia specjalistów i badaczy z umiejętności i zdolności ukierunkowanych na rozwój nowych strategii komputerowych oraz systemów informatycznych stosowanych w badaniach biomedycznych. Jedną z kluczowych cech tego programu jest duży odsetek fakultatywnych, jakie oferuje, pozwalając uczniom na szkolenie w szerokim zakresie dyscyplin bioinformatyki. W tym samym czasie ma ... [+]

. Magister bioinformatyki dla Nauk o Zdrowiu Program Master w bioinformatyki dla Nauk o Zdrowiu jest zaprojektowany w celu zapewnienia specjalistów i badaczy z umiejętności i zdolności ukierunkowanych na rozwój nowych strategii komputerowych oraz systemów informatycznych stosowanych w badaniach biomedycznych. Jedną z kluczowych cech tego programu jest duży odsetek fakultatywnych, jakie oferuje, pozwalając uczniom na szkolenie w szerokim zakresie dyscyplin bioinformatyki. W tym samym czasie, ma wyraźną orientację zawodową, o czym świadczy włączenie przedmiotów obowiązkowych w zakresie projektowania, zarządzania i wykorzystania badań naukowych. Kto jest za? Program skierowany jest do dwóch typów kandydatów: posiadacze stopni w dziedzinie nauk biologicznych i ochrony zdrowia (biologii, medycyny, biochemii, biotechnologii, farmacji, itd.) I posiadaczy stopni inżynierskich lub stopni w zakresie podstawowych dyscyplin naukowych (chemia, fizyka, matematyka lub ). Kandydaci muszą być zainteresowani w rozwoju i stosowania narzędzi obliczeniowych do zastosowania w dziedzinie biomedycyny. Struktura Studenci programu magisterskiego mogą wybrać pomiędzy trzema różnymi rodzajami kursów: badania naukowe, akademickie i zawodowe. Program obejmuje łącznie dwóch lat akademickich i uczy się w całości w języku angielskim. Wszystkie tematy pierwszego roku są opcjonalne w celu zachęcanie uczniów do tworzenia spersonalizowanych programów na podstawie ich wcześniejszego szkolenia i przyszłych interesów, wybierając tematy z różnych dziedzin bioinformatyki (genomu bioinformatyki, bioinformatyki strukturalnej, biologia systemów, pharmacoinformatics i informatyki medycznej), jak również wśród ogólnych tematów interdyscyplinarnych związanych z algorytmów i programowania, zarządzania i analizy danych, a text mining. W drugim roku, studenci nabywają podstawowe pojęcia bioetyki i ochrony danych stosowanych do bioinformatyki, jak i projektowania, zarządzania i wykorzystania badań naukowych. Wypełnić również stopień ostatecznego projektu magistra. Zawartość Bioinformatyka Genome: Analiza, wyrównanie, porównania i automatyczne adnotacja sekwencji biologicznych; Analiza ewolucji genomu i zmienności; Bazy danych biologii molekularnej. Bioinformatyka strukturalne: Wprowadzenie metod eksperymentalnych wykorzystywanych do określania strukturalnych biomolekuł, przewidywania struktury białek i symulacji systemów biomolekularnych. Biologia systemów: Opis sieci biologicznych i genu, białka i modelowania sieci metabolicznej. Nacisk na obu topologicznych aspektów sieci i na ich dynamicznej. Pharmacoinformatics: zarządzanie bibliotek molekularnych i jego wirtualny pokaz komputerowego wspomagania projektowania i modelowania narkotyków, ilościowe relacji struktura-aktywność (QSAR i 3D-QSAR). Biomedyczne informatyka: Kliniczne-zdrowia systemy informacyjne, analiza obrazu, biomedyczne badania genotyp-fenotyp relacji, a systemy wsparcia dla opieki zdrowotnej podejmowania decyzji. Praktyki Staż składa się z nadzorowanego stażu w laboratorium lub firmy do przeprowadzenia ostatecznego projektu badawczego dla magistra. Po zakończeniu praktyki student będzie napisać pracę badawczą i publicznie obronić pracę, jaką ona zrobiła. Praktyki są zazwyczaj przeprowadzane w laboratoriach prywatnych i publicznych w obszarze Barcelona, ​​chociaż studenci mogą również wybrać się na nie w innych regionach i krajach. Odbywają się one w ciągu drugiego roku programu magisterskiego, obejmować łącznie sześć miesięcy i są w pełnym wymiarze godzin (40 godzin tygodniowo). Perspektywy kariery Główne perspektywy zawodowe są: Bioinformatyka specjalistą, czy to w akademickich grup badawczych lub w szpitalach lub przedsiębiorstwa w przemyśle biotechnologicznym, farmaceutycznym i bioinformatyki. Pozycje w firm biotechnologicznych w dziedzinie biomedycyny. Pozycje kontraktowe w firmach badawczych. Badania i rozwój w leku ośrodków badawczych publicznych. Stopień magistra kwalifikuje się również posiadaczy do wykonywania doktorat w biomedycynie. Stypendia i granty Program Master oferuje jedno stypendium Czesne UPF i jedną dotację przyznawaną przez Fundację Catalunya-Pedrera La. Warunki przyjęcia na studia W celu dopuszczenia do Mistrza w bioinformatyki dla Nauk o Zdrowiu kandydaci muszą złożyć następujące dokumenty: Dziennik Studia I stopnia / dyplomu (lub licencjat, dyplom z inżynierii lub architektury, dyplomów, inżynierii technicznej i technicznych architektury dyplomów, lub, w przypadku zagranicznych kwalifikacji, równoważne kwalifikacje przyznany przez akredytowaną instytucję szkolnictwa wyższego), a zapis akademicki akredytowany Oficjalny trening ze średnią oceną na uczelni pochodzenia. Kwalifikacje mogą być w następujących dziedzinach naukowych: biologia, medycyna, biochemia, biotechnologia, farmacja, badania weterynaryjne, studia inżynierskie, chemia, fizyka lub matematyka lub pokrewne stopni. Curriculum Vitae w języku angielskim. List motywacyjny w języku angielskim, podając zainteresowanie kandydata w następstwie programu studiów magisterskich (od 400 do 600 słów). (Zawodowe lub akademickie) list polecający podpisany przez kogoś, kto naprawdę zna kandydata i może je ocenić. [-]

Magister Aktywności Fizycznej I Zdrowia

Escuela Europea de Salud
Online W niepełnym wymiarze czasu 1500 godziny September 2016 Hiszpania Madryt

Dla wszystkich świadczeń zdrowotnych, specjalistyczne i się sportu i aktywności fizycznej dla wszystkich pracowników służby zdrowia szkolenia jest niezbędne. Z tym podejście do każdego pacjenta będzie prowadzić z punktu widzenia zapobiegania i promocja zdrowia, jak również do leczenia niektórych chorób. Aktualizacja w różnych gałęziach zaangażowanych w sporcie jest ... [+]

Mistrz Aktywności Fizycznej i Zdrowia Dla wszystkich świadczeń zdrowotnych, specjalistyczne i się sportu i aktywności fizycznej dla wszystkich pracowników służby zdrowia szkolenia jest niezbędne. Z tym podejście do każdego pacjenta będzie prowadzić z punktu widzenia zapobiegania i promocja zdrowia, jak również do leczenia niektórych chorób. Aktualizacja w różnych gałęziach zaangażowanych w sport jest ważny w zapewnieniu pacjentowi wysoką jakość życia i optymalnego leczenia. Miejsca: 50. Ocena: 120 Test (test wielokrotnego wyboru), 22 scenariuszy i Thesis badania (około 15 stron). Oceny online. Korepetycje online skype i telefon. Typ studiów: studia. Materiał dostarczany jest w modułach i książek w formacie pdf pendrive. Format: Książka lub PDF. Język: kastylijski. Typ: Nazwa własna. Tytuł uzyskane: Mistrz w aktywności fizycznej i zdrowia. Strona główna: stałe. Zakończenie: 4 miesiąc (minimum) - 12 miesięcy (maksymalnie). CELE Przyczynić się do sportowców odpowiednie szkolenia, aby dowiedzieć się, jak ocenić stopień przydatności na różnych etapach życia i osiągnąć pewną wiedzę do zapobiegania chorób związanych ze sportem lub traumatycznych przyczyn. CELE Sportowych technik szkoleniowych Powiększenie do tych specjalistów z wspólnego zainteresowania w stosunku do świata aktywności fizycznej, ćwiczeń i sportu. W tym najnowszych osiągnięć naukowych związanych ze zdrowiem i ćwiczenia, a także najnowsze osiągnięcia w zakresie umiejętności, postaw i technik w żywieniu sportowców. Dowiedz się mechanizmy odpowiedzialne za szkody traumatyczne w różnych schorzeń układu mięśniowo-szkieletowego. Rozpoznaj anatomiczne, strukturalne i funkcjonalne cechy organizmu w stosunku do fizycznej mobilności. Uzyskanie niezbędnej wiedzy w opiece nad pacjentami, zarówno w ostrej fazie oraz w leczeniu chorób przewlekłych, poprawa przestrzegania leczenia i aktywności fizycznej we wszystkich przypadkach. Poprawa jakości opieki nad pacjentem, identyfikację, analizę i próby rozwiązania problemów w praktyce opieki zdrowotnej zawsze promujące przyczepność i komfort pacjenta. Dobrobytu i jakości życia pacjentów i opieki zdrowotnej jednostki i społeczności oraz zapewnienia, że ​​podział środków zdrowotnych jest publiczne i cele kryteria. SPIS TREŚCI Zapobieganie i leczenie urazów sportowych. (300 godzin, 12 punktów ECTS) Instrukcja mocy w sporcie. (200 godzin, 8 punktów ECTS) Masaż sportowy i urazy sportowe. (300 godzin, 12 punktów ECTS) Bandaże nauk zdrowia. (300 godzin, 12 punktów ECTS) Fizjoterapii i rehabilitacji stawu kolanowego. (250 godzin, 10 punktów ECTS) Rozprawa badania. (150 godzin, 6 punktów ECTS) Możliwości kariery Opieka zdrowotna. Naukowo-dydaktyczne. Praca na własny rachunek. Rozwój kariery. Społecznego. Etyka. Kontynuując edukację. Ranking oficjalne wagi. KWALIFIKACJI Formularz rejestracyjny. Kopia dyplomu uniwersyteckiego. Dowód wpłaty [-]

Magister Pomoc W Nagłych Wypadkach

Formación Alcalá
Online W niepełnym wymiarze czasu 6 - 12 miesięcy September 2016 Hiszpania Jaén

Ilość godzin i punktów na 1000 godzin i 40 ECTS [+]

. - Ilość godzin i punktów na 1000 godzin i 40 ECTS. - Czas trwania: 6 miesięcy i 12 miesięcy minimalna maksymalna od dnia rekrutacji - Tryb: materiały wykorzystywane w formie książki + Oceny i samouczki przez Platformę Alcalá wirtualnej Training. Cele - Zwiększenie efektywności i jakości opieki medycznej w nagłych wypadkach ambulatoryjne. - Przedstawić ogólne i szczegółowej wiedzy na temat wzorców działania i traktowania personelu medycznego w nagłych wypadkach. - Ocena głównych objawów pilnej pacjenta przez pierwotnego badania pracowników służby zdrowia. - Nie zgadzaj się na znaczenie nauki we wczesnym wykrywaniu objawów po aktualizacji w edukacji zdrowotnej. - Skutecznie Sortuj pilną popytu poprzez szybki wywiad i dystrybucji w razie potrzeby w zależności od sytuacji w strukturze i organizacji podstawowej opieki medycznej, stosowania pewnych technik lekarzy. - Poprawa alokacji kosztów, ułatwić monitorowanie procesów, dzięki czemu porównania wewnątrz- i interhospital możliwe, zapewnić bardziej prawdziwe informacje i większą proces adaptacji decyzji klinicznych opartych na protokołach. - Prowadzić do lepszego i wcześniejszego diagnozowania i leczenia, które będą ograniczenia niepotrzebnych badań i powtarzające się w sytuacjach awaryjnych razy pokój i innych specjalistów. - Korzystanie z koncepcje teoretyczne i wiedzę opieki zdrowotnej jako podstawa do podejmowania decyzji w praktyce zdrowia BLS / A na poziomie ambulatoryjnym. - Rozwijanie umiejętności i podejmowanie decyzji na podstawie krytycznego myślenia, oceny klinicznej i nabycie umiejętności działania w sytuacjach awaryjnych. - Tworzenie i wpajać pozytywne postawy gesty przeżycia służby zdrowia zajęcia indywidualne w nagłych wypadkach, które mogą wystąpić podczas transportu pacjentów w stanie krytycznym. - Ocenić multidyscyplinarnych nagłe sytuacje, które mogą być podatne na transport do szpitala. [-]