Szukaj tutaj dyplom licencjacki uniwersytetów, szkół wyższych i szkół biznesu w Wielka Brytania.

Znajdź uniwersytety, kolegia i szkoły biznesu w programach Wielka Brytania kawalerów oferty.

Course

Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, powszechnie znany jako Zjednoczonego Królestwa i Wielkiej Brytanii, jest suwerennym państwem znajduje się na północno-zachodnim wybrzeżu kontynentalnej Europy.Dwa najbardziej znane (i najstarsze) uniwersytety Oxford i Cambridge (często określane jako Oxbridge przez wielu Brytyjczyków) Anglia ma również kilka innych światowej klasy instytucji, w tym kilka w Londynie (zwłaszcza w Imperial College, London School of Economics, University College London i King 's College London, wszystkie są częścią Uniwersytetu Londyńskiego)

Uniwersytety za dyplom licencjacki Wielka Brytania. Znajdź wszystkie informacje na temat szkół oferujących dyplom licencjacki%% COUNTRY_ARTICLE%% Wielka Brytania tutaj.

Czytaj więcej

Course: Access To Higher Education: Biomedical Science (level 3)

South & City College Birmingham
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 rok September 2016 Wielka Brytania Birmingham

This course is perfect if you would like to gain the qualifications to progress on to higher education in a biomedical science subject. [+]

. Course: Access to Higher Education: Biomedical Science (Level 3) LEVEL 3 1 YEAR Awarding body: OCNWMR Tuition fee: £5000 per year This course is perfect if you would like to gain the qualifications to progress on to higher education in a biomedical science subject. Students are advised to contact universities prior to applying to check they will be considered for their chosen degree if they pass the course. You will study biology and chemistry, including infection and immunity, medical microbiology and atomic structure. The course is a mixture of lectures, practical experiments and independent learning. You will learn about the structure and normal function of the human body, the effects of disease and ways to prevent and treat disease and the study of anatomy in relation to health, disease and human identification. Key areas of study include: Genetics and human physiology Microbiology and immunology Analytical chemistry Biochemistry and molecular biology What next? This course could assist with entry to higher education in a variety of science related subjects. Entry requirements: Interview and assessment. Approved Secure English Language Test, equivalent to: IELTS score of 5.0 with a minimum of 4.5 in each of the categories. [-]

Przyczyny I Konsekwencje Otyłości

The College of Contemporary Health
Online W niepełnym wymiarze czasu 12 tygodnie September 2016 Wielka Brytania Londyn

Moduł ten krytycznie ocenia wiele czynników, które przyczyniają się do otyłości, a także zdrowia, skutki finansowe i społeczne tego nowoczesnego epidemii. Zapewnia on także środki do klasyfikowania pacjentów w zależności od przyczyn otyłość, tak aby wytworzyć bardziej efektywne rozwiązania. Otyłość: Przyczyny i konsekwencje pokazuje, że skuteczne rozwiązania problemu będzie można znaleźć tylko przez ... [+]

Odległość Online Learning Moduł ten krytycznie ocenia wiele czynników, które przyczyniają się do otyłości, a także zdrowia, skutki finansowe i społeczne tego nowoczesnego epidemii. Zapewnia on także środki do klasyfikowania pacjentów w zależności od przyczyn otyłość, tak aby wytworzyć bardziej efektywne rozwiązania. Otyłość: Przyczyny i konsekwencje pokazuje, że skuteczne rozwiązania problemu będzie można znaleźć jedynie poprzez zwiększenie współczucie dla ludzi cierpiących na otyłość i zwiększenie interdyscyplinarnej opieki. Moduł ten jest weryfikowany przez London South Bank University. Cele modułu Celem tego modułu to: Zapoznaj się wiele czynników, które przyczyniają się do otyłości, a także zdrowia, konsekwencje finansowe i społeczne tego nowoczesnego epidemii. Dostarczenie sposobu oceny pacjentów, zgodnie z przyczyn otyłość, tak aby wytworzyć bardziej efektywne rozwiązania. Wykazać, że udane rozwiązania problemu będzie można znaleźć jedynie poprzez zwiększenie współczucie dla ludzi cierpiących na otyłość i przyjęcia interdyscyplinarnego podejścia. Moduł Content Moduł ten będzie badać przyczyny otyłości dogłębnie, aby ułatwić lepsze zrozumienie problemu u danego pacjenta. Dowody klasyfikacji otyłości za chorobę zostaną poddane przeglądowi wraz ze sprzecznych hipotez w nauce i patofizjologii otyłości. Kluczowe pytania zostanie poproszony o roli przemysłu spożywczego, zmiany w konsumpcji żywności, polityki żywnościowej, a także osoby w epidemii otyłości. Moduł zawiera również przegląd fizjologii tkanki tłuszczowej oraz chorób współistniejących z otyłością i ich patogenezie tym: cukrzyca typu 2, powikłania ciąży, efektów poznawczych, bezdech senny, bezalkoholowy stłuszczenie wątroby i powikłań sercowo-naczyniowych. Emocjonalne i ekonomiczne konsekwencje otyłości, wraz ze skutkami środowisku sprzyjającym otyłości, są również przeglądowi. Każdy moduł wlotowy zaczyna się specjalnie zaprojektowanym Introduction to Academic Online Learning. Studenci są zobowiązani do wypełnienia kilka prostych zadań, aby zapewnić, że są w stanie nie tylko do pracy w środowisku internetowym, ale także są świadomi wymogów dotyczących badań naukowych na tym poziomie. Strategia nauczania i uczenia się Metody dostawy obejmuje: prezentacje dźwiękowe i wizualne, interaktywne z udziałem jednostek e-learningowych i prezentacje, forach dyskusyjnych, kursy akademickie i pracę grupową. Studenci uczą się poprzez angażowanie się w krytycznym refleksyjnej praktyki w przypadkach i materiały szkoleniowe, które mamy w swoim dzienniku Studenta; Fora dyskusyjne; krytyce artykuły i internetowych opartych źródeł informacji; quizy ocenić wiedzę i zrozumienie kluczowych dokumentów; Casework; Praca grupowa; i badania oparte zadań. Oszacowanie Ocenę tego modułu obejmuje formacyjne i konkluzywnej oceny, które rozwijają i oceny: uczestnictwo w forach dyskusyjnych; autorefleksji i refleksji na składkach rówieśniczych; oceny ważności i wiarygodności źródeł informacji, zarówno dla siebie i społeczeństwa; oparta przypadku badania doprowadziły zadanie. Kim jest ten kurs dla? CCH kursy zostały opracowane specjalnie dla pracowników służby zdrowia, którzy są zainteresowani w podnoszeniu ich zrozumienie i rozwój otyłości bardziej praktycznych metod zarządzania i leczenia otyłości. Kurs jest najbardziej odpowiedni dla GPS, lekarzy, pielęgniarek, lekarzy, lekarzy, fizjoterapeutów, dietetyków, dietetyków, psychologów i doradców działających klinik wagi zarządzania. Wymagania kwalifikacyjne Aby uznać za wejściem do tego modułu wnioskodawcy są normalnie wymagane posiadać następujące kwalifikacje: Licencjat odpowiednik drugiej klasy wyróżnieniem Upper Division (2: 1) w odpowiednim zdrowia lub opieki społecznej lub biomedycznych dyscypliny lub dowodu równoważnego zdrowia i / lub opieki doświadczeń społecznych, które przekłada się na poziom 6 umiejętności, np pracuje jako starszy pielęgniarki / położna lub lekarz opieki zdrowotnej w roli lidera lub zarządzającego, który wymaga dowodu analizy i krytycznej oceny. Uczniowie powinni pracować w danej dziedzinie i mieć co najmniej jeden rok doświadczenia. Biegła znajomość języka angielskiego (równowartość IELTS Level 7, min 6,5 we wszystkich składników). [-]

PgCert / PgDip / Magistermi W Opiece Otyłości I Zarządzania

The College of Contemporary Health
Online W niepełnym wymiarze czasu September 2016 Wielka Brytania Londyn

Kurs ten został zaprojektowany w celu zapewnienia uporządkowanego ścieżki dla pracowników służby zdrowia w celu zwiększenia ich wiedzy i umiejętności w dziedzinie opieki otyłości i Zarządzania, którego kulminacją projektu opartego na pracy. Kurs dostarczany jest w całości on-line, poprzez środowisko uczenia CCH-X. Opierając się na tej innowacyjnej metody dostawy, kurs oferowany jest w trzech punktach startowych przez cały rok akademicki ... [+]

. Odległość Online Learning Ten kurs jest zatwierdzony przez London South Bank University. Kurs ten został zaprojektowany w celu zapewnienia uporządkowanego ścieżki dla pracowników służby zdrowia w celu zwiększenia ich wiedzy i umiejętności w dziedzinie opieki otyłości i Zarządzania, którego kulminacją projektu opartego na pracy. Kurs dostarczany jest w całości on-line, poprzez środowisko uczenia CCH-X. Opierając się na tej innowacyjnej metody dostawy, kurs oferowany jest w trzech punktach startowych przez cały rok akademicki dzięki czemu studenci mogą podejmować ich uczenia się przez okres czasu, który odpowiada zarówno ich zobowiązań osobistych i zawodowych. Badanie jest w niepełnym wymiarze czasu pomaga zredukować intensywność wysiłku potrzebnego. Cechy te składają się Magister Zarządzania Opieki otyłość i naprawdę wyjątkowy w swej zdolności do potrzeb nawet najbardziej czasie przywiązany profesjonalny. W celu przygotowania ich do rygorów studiów podyplomowych w środowisku on-line, wszystkie studenci są zobowiązani do ukończenia specjalnie opracowany Wprowadzenie do modułu Academic Online Learning przed rozpoczęciem kursu. Cele przedmiotu Masters w ochronie otyłość i Zarządzania ma na celu: Wyposażyć absolwentów w wiedzę i umiejętności, atrybuty, aby umożliwić im dostarczyć zindywidualizowane, skuteczne i oparte na dowodach pielęgnacji i zarządzania planami osób otyłych. Opracowanie odblaskowe, pytając, krytyczne i innowacyjne podejście do praktyki zawodowej Foster zobowiązanie do doskonałości w dostarczaniu dla osób wymagających opieki otyłości i zarządzania poprzez zapewnienie podejście analityczne, które są oparte na najlepszych dostępnych praktyk. Wzmocnienie cyfrowe umiejętności czytania i pisania zarówno dla praktyki naukowej i klinicznej. Przyczyniają się do przedłużenia praktykę zawodową, oferując szeroki wachlarz możliwości dla absolwentów rozwijać swoją wiedzę, umiejętności i atrybutów w wyspecjalizowanych dziedzinach zapewniających rozwój osobisty i podejście przez całe życie do nauki. Umożliwienie studentom do przeprowadzenia badań na podstawie pierwotnego dochodzenia, w obszarze zainteresowania osobiste, istotnych dla praktyki zawodowej opieki otyłości i zarządzania. Struktura kursu Każde spożycie Kurs rozpoczyna się specjalnie zaprojektowanej indukcji Online Academic Online Learning. Studenci są zobowiązani do wypełnienia kilka prostych zadań, aby zapewnić, że są w stanie nie tylko do pracy w środowisku internetowym, ale są również świadomi wymogów dotyczących badań naukowych na tym poziomie. Masters składa się z sześciu 12 tygodniu, 20 modułów kredytowe, z których pięć Rdzeń: Otyłość: Przyczyny i konsekwencje Otyłość: Aspekty behawioralne Otyłość: rozwiązania? Osoba otyła (uruchamia wrzesień 2016) Metody badawcze w dziedzinie zdrowia i opieki społecznej (startów we wrześniu 2016) Oraz moduł pracy doktorskiej badania 60 kredytowej. Uczniowie mogą wybrać dalszą moduł z otyłością i Opieki Management Suite: Otyłość u dzieci Nutritional podejścia do otyłości (premiery we wrześniu 2016) otyłość i zdrowia reprodukcyjnego Specjalista Otyłość Care Services (uruchamia wrzesień 2016) Podejście porównawcze do opieki otyłości i Zarządzania (uruchamia września 2016) Istnieją trzy wloty na rok akademicki w określonych okresów studiów. Studenci zwykle ma jeden moduł za okres studiów, ale może mieć więcej niż jeden. Moduły zostały zaprojektowane tak, aby zachęcić inter-zawodowych i interdyscyplinarnych dyskusji i wymiany najlepszych praktyk, zgodnie z wymogami rządu i profesjonalnych dokumentów ustrojowych na potrzebach edukacyjnych w tym zakresie. Rozprawa badań przewiduje również możliwość dodawania do bazy dowodów w tym kluczowym obszarze, który wywiera wpływ na wszystkie aspekty opieki zdrowotnej. Strategia nauczania i uczenia się Wzór nauczanie i uczenie się na kursie jest celowo zróżnicowane. Metody dostawy obejmuje: prezentacje dźwiękowe i wizualne, interaktywne z udziałem jednostek e-learningowych i prezentacje, filmy, forach dyskusyjnych, kursy akademickie i pracę grupową. Studenci uczą się poprzez angażowanie się w krytycznej refleksji na temat przypadków i materiały szkoleniowe, które są rejestrowane w dzienniku i ich Student portfela; Forum dyskusyjne, albo opiekun lub student prowadził; krytyce artykuły i internetowych opartych źródeł informacji; materiał w quizach, aby ocenić wiedzę i zrozumienie kluczowych dokumentach przeglądu; Casework; Praca grupowa; i badania oparte zadań. Kim jest ten kurs dla? CCH kursy zostały opracowane specjalnie dla pracowników służby zdrowia, którzy są zainteresowani w podnoszeniu ich zrozumienie i rozwój otyłości bardziej praktycznych metod zarządzania i leczenia otyłości. Kurs jest najbardziej odpowiedni dla GPS, lekarzy, pielęgniarek, lekarzy, lekarzy, fizjoterapeutów, dietetyków, dietetyków, psychologów i doradców działających klinik wagi zarządzania. Wymagania kwalifikacyjne Aby uznać za wejściem do MSC w Ochronie otyłość i wnioskodawców zarządzanie są zwykle wymagane są następujące kwalifikacje: Licencjat odpowiednik drugiej klasy wyróżnieniem Upper Division (2: 1) w odpowiednim zdrowia lub opieki społecznej lub biomedycznych dyscypliny, lub dowodu równoważnego zdrowia i / lub opieki doświadczeń społecznych, które przekłada się na poziom 6 umiejętności, np pracuje jako starszy pielęgniarki / położna lub lekarz opieki zdrowotnej w roli lidera lub zarządzającego, który wymaga dowodu analizy i krytycznej oceny. Uczniowie powinni pracować w danej dziedzinie i mieć co najmniej jeden rok doświadczenia. Biegła znajomość języka angielskiego (równowartość IELTS Level 7, min 6,5 we wszystkich składników). [-]

Oczywiście: Dyplom W Dziedzinie Zdrowia I Opieki Społecznej (poziom 5)

South & City College Birmingham
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 lat September 2016 Wielka Brytania Birmingham

Kurs ten ma na celu przygotowanie i przekazanie studentom wiedzy, zrozumienia i umiejętności do pracy w zakresie zdrowia i opieki społecznej, zarówno dla Wielkiej Brytanii i za granicą. [+]

Oczywiście: Hond w Zdrowia i Opieki Społecznej (Poziom 5) POZIOM 5 2 LATA Instytucja przyznająca: Edexcel Czesne: £ 6500 rocznie Kurs ten ma na celu przygotowanie i przekazanie studentom wiedzy, zrozumienia i umiejętności do pracy w zakresie zdrowia i opieki społecznej, zarówno w Wielkiej Brytanii i za granicą. Kurs obejmuje zarówno nauki teoretycznej i praktycznej, z uwzględnieniem efektywnej komunikacji, umiejętności badawcze, pracy zespołowej, rozwiązywania problemów i dalszego rozwoju w odniesieniu do polityki i ustawodawstwa, które prowadzą praktyki pracy w ośrodkach opieki. Istnieje duży praktyczny element kursu, który oferuje możliwość dalszego rozwoju wiedzy i doświadczenia w rzeczywistym otoczeniu opieki. Stazu pracy doświadczenie jest również używany do udowodnienia rozwoju osobistego i zawodowego. Główne obszary badań obejmują: Rozwój zawodowy Rozwijanie anty-dyskryminacyjne praktyki Promocja zdrowia Rozumienia i reagowania na konkretne potrzeby Co dalej? Można przejść się do ostatniego roku programu studiów uniwersyteckich w pokrewnej temat zdrowia i opieki społecznej w celu uzyskania stopnia honorami czy można szukać pracy w poziomie juniorów zarządzania lub nadzorca roli. Wymagania kwalifikacyjne: Poziom 3 kwalifikacje w zakresie zdrowia i opieki społecznej, w tym odpowiedniego doświadczenia zawodowego. Zatwierdzony Bezpieczne testowy Język, odpowiednik: wynik IELTS 5.5 z minimum 5,0 w każdej z kategorii. Zadowalające klirens zdrowotnej potwierdzający jesteś sprawny fizycznie i psychicznie do pracy w warunkach opieki. Należy pamiętać, że trzeba mieć kontrolę policji zwany kontrolę zakazu ujawniania i usługi przed podjęciem praktyki zawodowej. [-]

Otyłość I Zdrowia Reprodukcyjnego

The College of Contemporary Health
Online W niepełnym wymiarze czasu 12 tygodnie September 2016 Wielka Brytania Londyn

Jak kryzys otyłość dotyka więcej osób widzimy wpływ nie tylko na zdolność osoby z otyłością poczęcia, ale również ma wpływ na otyłość swoich dzieci. Moduł oceny krótko- i długoterminowe skutki dla zdrowia reprodukcyjnego osób fizycznych, zarówno płci męskiej i żeńskiej, a stan zdrowia ich potomstwa poprzez efektów epigenetycznych trans-pokoleniowych ... [+]

. Odległość Online Learning Jak kryzys otyłość dotyka więcej osób widzimy wpływ nie tylko na zdolność osoby z otyłością poczęcia, ale również ma wpływ na otyłość swoich dzieci. Moduł oceny krótko- i długoterminowe skutki dla zdrowia reprodukcyjnego osób fizycznych, zarówno samców i samic, oraz zdrowie ich potomstwa poprzez efektów epigenetycznych trans-pokoleniowych. Moduł ten jest weryfikowany przez London South Bank University. Cele modułu Moduł ma na celu: Włącz studentowi docenić wieloczynnikowych wpływu otyłości na zdrowie reprodukcyjne i ich dzieci z rodzicami. Lepszego zrozumienia przez studenta otyłej matki i potencjalne ryzyko związane z ciążą i porodem. Rozważmy szereg działań wspierających osoby otyłej przed, w trakcie i po ciąży, a także dla dziecka. Moduł Content Jak kryzys otyłość dotyka więcej osób, więc widzimy wpływ nie tylko na ich zdolność do poczęcia, ale również na ich dzieci. Moduł ten będzie przegląd krótko- i długoterminowych skutków otyłości na zdrowie reprodukcyjne osób fizycznych, jak i kobiet oraz zdrowie ich potomstwa poprzez efektów epigenetycznych trans-pokoleniowych. Zdrowie reprodukcyjne będą badane we wstępnej koncepcji, prenatalne, peri-Natal i poporodowe fazach. In utero początki otyłości oraz wpływ otyłości u dzieci i dzieciństwa będą krytycznie oceniane, tak aby opracować skuteczne strategie interwencyjne zarówno dla matki, jak i dziecka. Każdy moduł wlotowy zaczyna się specjalnie zaprojektowanym Introduction to Academic Online Learning. Studenci są zobowiązani do wypełnienia kilka prostych zadań, aby zapewnić, że są w stanie nie tylko do pracy w środowisku internetowym, ale także są świadomi wymogów dotyczących badań naukowych na tym poziomie. Strategia nauczania i uczenia się Metody dostawy obejmuje: prezentacje dźwiękowe i wizualne, interaktywne z udziałem jednostek e-learningowych i prezentacje, forach dyskusyjnych, kursy akademickie i pracę grupową. Studenci uczą się poprzez angażowanie się w krytycznym refleksyjnej praktyki w przypadkach i materiały szkoleniowe, które mamy w swoim portfelu; Fora dyskusyjne; krytyce artykuły; Casework; Praca grupowa; i badania oparte zadań. Oszacowanie Ocenę tego modułu obejmuje formacyjne i konkluzywnej oceny, które rozwijają i oceny: uczestnictwo w forach dyskusyjnych; autorefleksji i refleksji na składkach rówieśniczych; Badania oparte sprawa zakończyła zadanie; krytyka literatury naukowej. Kim jest ten kurs dla? CCH kursy zostały opracowane specjalnie dla pracowników służby zdrowia, którzy są zainteresowani w podnoszeniu ich zrozumienie i rozwój otyłości bardziej praktycznych metod zarządzania i leczenia otyłości. Kurs jest najbardziej odpowiedni dla GPS, lekarzy, pielęgniarek, lekarzy, lekarzy, fizjoterapeutów, dietetyków, dietetyków, psychologów i doradców działających klinik wagi zarządzania. Wymagania kwalifikacyjne Aby uznać za wejściem do tego modułu wnioskodawcy są normalnie wymagane posiadać następujące kwalifikacje: Licencjat odpowiednik drugiej klasy wyróżnieniem Upper Division (2: 1) w odpowiednim zdrowia lub opieki społecznej lub biomedycznych dyscypliny lub dowodu równoważnego zdrowia i / lub opieki doświadczeń społecznych, które przekłada się na poziom 6 umiejętności, np pracuje jako starszy pielęgniarki / położna lub lekarz opieki zdrowotnej w roli lidera lub zarządzającego, który wymaga dowodu analizy i krytycznej oceny. Uczniowie powinni pracować w danej dziedzinie i mieć co najmniej jeden rok doświadczenia. Biegła znajomość języka angielskiego (równowartość IELTS Level 7, min 6,5 we wszystkich składników). Studenci studiujący Dyplom studiów podyplomowych lub magistra normalnie podjęły wszystkie 3 moduły Certyfikat Podyplomowego w Ochronie otyłość i Zarządzania przed studiując ten moduł. [-]

Rozwiązania Otyłość

The College of Contemporary Health
Online W niepełnym wymiarze czasu 12 tygodnie September 2016 Wielka Brytania Londyn

W module tym można zyskać solidne zrozumienie złożonej natury otyłości i istniejących rozwiązań, omówić powody dla naszego braku skutecznej walki z otyłością, a także poszukiwać nowych dowodów i pomysły na leczenie otyłości i profilaktyce, począwszy od rządu tworzeniu polityki na manipulacje metabolizmu danej osoby i procesów termogenicznych ... [+]

Odległość Online Learning W module tym można zyskać solidne zrozumienie złożonej natury otyłości i istniejących rozwiązań, omówić powody dla naszego braku skutecznej walki z otyłością, a także poszukiwać nowych dowodów i pomysły na leczenie otyłości i profilaktyce, począwszy od rządu tworzeniu polityki na manipulacje metabolizmu danej osoby i procesów termogenicznych. Moduł ten jest weryfikowany przez London South Bank University. Cele modułu Moduł ma na celu: Zapewnienie zrozumienia wyzwań, przed którymi stoimy na wszystkich poziomach w walce z kryzysem otyłości. Przejrzyj rolę rządu, biznesu, społeczeństwa i jednostki w tworzeniu rozwiązań. Wyposażyć pracowników służby zdrowia z wiedzy i umiejętności, aby stworzyć spersonalizowane, interdyscyplinarne podejście do opieki otyłości i zarządzania. Moduł Content W tym module możemy kwestionować obecnego podejścia do leczenia otyłości i czy obecne zalecenia dotyczące odżywiania, aktywności fizycznej i stylu życia jest właściwe. Badamy przyczyny braku sukcesu tych obecnych strategii w kontekście bardzo złożonych i wzajemnie połączonych macierzy wpływów na żywienia i aktywności fizycznej zachowań, które leżą u podstaw otyłości. Uważamy, że zapotrzebowanie na cele i leczeniu być spersonalizowane, zwracając przyczyn przyrostu masy ciała danej osoby, ich chorób współistniejących i czynników ich zachowanie. Polityka rządu, środki ochrony zdrowia publicznego, inicjatywy oparte społeczności i prąd NHS opieki otyłości ścieżki i strategie, są sprawdzane i omawiane alternatywy. Każdy moduł wlotowy zaczyna się specjalnie zaprojektowanym Introduction to Academic Online Learning. Studenci są zobowiązani do wypełnienia kilka prostych zadań, aby zapewnić, że są w stanie nie tylko do pracy w środowisku internetowym, ale także są świadomi wymogów dotyczących badań naukowych na tym poziomie. Strategia nauczania i uczenia się Metody dostawy obejmuje: prezentacje dźwiękowe i wizualne, interaktywne z udziałem jednostek e-learningowych i prezentacje, forach dyskusyjnych, kursy akademickie i pracę grupową. Studenci uczą się poprzez angażowanie się w krytycznym refleksyjnej praktyki w przypadkach i materiały szkoleniowe, które mamy w swoim dzienniku Studenta; Fora dyskusyjne; krytyce artykuły; quizy ocenić wiedzę i zrozumienie kluczowych dokumentów; Casework; Praca grupowa; i badania oparte zadań. Oszacowanie Ocenę tego modułu obejmuje formacyjne i konkluzywnej oceny, które rozwijają i oceny: uczestnictwo w forach dyskusyjnych; autorefleksji i refleksji na składkach rówieśniczych; oceny ważności i wiarygodności źródeł informacji, zarówno dla siebie i społeczeństwa; Badania oparte sprawa zakończyła zadanie; i stosowanie strategii zmiany zachowania. Kim jest ten kurs dla? CCH kursy zostały opracowane specjalnie dla pracowników służby zdrowia, którzy są zainteresowani w podnoszeniu ich zrozumienie i rozwój otyłości bardziej praktycznych metod zarządzania i leczenia otyłości. Kurs jest najbardziej odpowiedni dla GPS, lekarzy, pielęgniarek, lekarzy, lekarzy, fizjoterapeutów, dietetyków, dietetyków, psychologów i doradców działających klinik wagi zarządzania. Wymagania kwalifikacyjne Aby uznać za wejściem do tego modułu wnioskodawcy są normalnie wymagane posiadać następujące kwalifikacje: Licencjat odpowiednik drugiej klasy wyróżnieniem Upper Division (2: 1) w odpowiednim zdrowia lub opieki społecznej lub biomedycznych dyscypliny lub dowodu równoważnego zdrowia i / lub opieki doświadczeń społecznych, które przekłada się na poziom 6 umiejętności, np pracuje jako starszy pielęgniarki / położna lub lekarz opieki zdrowotnej w roli lidera lub zarządzającego, który wymaga dowodu analizy i krytycznej oceny. Uczniowie powinni pracować w danej dziedzinie i mieć co najmniej jeden rok doświadczenia. Biegła znajomość języka angielskiego (równowartość IELTS Level 7, min 6,5 we wszystkich składników). Studenci studiujący jeden z naszych kursów podyplomowych normalnie badali przyczyny i skutki i behawioralne aspekty modułów przed studiując ten moduł. [-]

Otyłość Aspekty Behawioralne

The College of Contemporary Health
Online W niepełnym wymiarze czasu 12 tygodnie September 2016 Wielka Brytania Londyn

W tym module dowiesz się połączyć ryzyko psychologiczne, zaburzenia odżywiania i wpływu rodziny do zachowań otyłości. Będziesz rozważyć rolę stresu, jak również neurobiologii i uzależnienia. Co najważniejsze, zrozumienie będzie powiązana z nowymi umiejętnościami. Nie będzie po prostu zrozumieć, jak te czynniki są związane z otyłością, ale sposób ich przeprowadzenia każdego indywidualnego pacjenta ... [+]

. Odległość Online Learning W tym module dowiesz się połączyć ryzyko psychologiczne, zaburzenia odżywiania i wpływu rodziny do zachowań otyłości. Będziesz rozważyć rolę stresu, jak również neurobiologii i uzależnienia. Co najważniejsze, zrozumienie będzie powiązana z nowymi umiejętnościami. Nie będzie po prostu zrozumieć, jak te czynniki są związane z otyłością, ale sposób ich przeprowadzenia każdego indywidualnego pacjenta. Moduł ten jest weryfikowany przez London South Bank University. Cele modułu Moduł ma na celu: Zapewnienie krytyczne rozumienie pojęć i kontrowersji w odniesieniu do wpływu problemów psychologicznych i emocjonalnych na jedzeniu zachowań u osób otyłych. Debata problemy związane potrzebę rozważenia aspektów psychologicznych w radzeniu sobie z problemem otyłości. Ocenia potrzebę współczucia komunikacji i rozmowy motywacyjnej w wywoływaniu zmiany zachowań Moduł Content Ten moduł oceny emocjonalne i psychologiczne problemy wokół odżywiania i otyłości w celu zbadania możliwych etiologii, że oddziaływanie na jednostkę gryzie zachowanie, przegląd badań, które twierdzi neuronalne ścieżki prowadzące do uzależnienia są pod wpływem pokarmu. Wpływ otyłości w dzieciństwie, zarówno krótko- i długoterminowych zdrowia psychicznego i dobrego samopoczucia zostaną poddane przeglądowi, wraz z wpływami rodzicielskich. Uwzględnione zostaną na skutki społeczne znamiona dołączonych do nadwagi, a ich wpływ na zdolność prowadzenia schudnąć i utrzymać tę stratę. Moduł uwzględnia również potrzebę współczucia komunikacji i rozmowy motywacyjnej w rozeznawaniu narracji pacjenta, a niektóre z możliwych opcji leczenia, które pomagają wspierać i podtrzymywać zmiany w jedzeniu zachowanie. Każdy moduł wlotowy zaczyna się specjalnie zaprojektowanym Introduction to Academic Online Learning. Studenci są zobowiązani do wypełnienia kilka prostych zadań, aby zapewnić, że są w stanie nie tylko do pracy w środowisku internetowym, ale także są świadomi wymogów dotyczących badań naukowych na tym poziomie. Strategia nauczania i uczenia się Metody dostawy obejmuje: prezentacje dźwiękowe i wizualne, interaktywne z udziałem jednostek e-learningowych i prezentacje, forach dyskusyjnych, kursy akademickie i pracę grupową. Studenci uczą się poprzez angażowanie się w krytycznym refleksyjnej praktyki w przypadkach i materiały szkoleniowe, które mamy w swoim dzienniku Studenta; Fora dyskusyjne; krytyce artykuły i internetowych opartych źródeł informacji; quizy ocenić wiedzę i zrozumienie kluczowych dokumentów; Casework; Praca grupowa; i badania oparte zadań. Oszacowanie Ocenę tego modułu obejmuje formacyjne i konkluzywnej oceny, które rozwijają i oceny: uczestnictwo w forach dyskusyjnych; autorefleksji i refleksji na składkach rówieśniczych; Badania oparte sprawa zakończyła zadanie; i stosowanie strategii zmiany zachowania. Kim jest ten kurs dla? CCH kursy zostały opracowane specjalnie dla pracowników służby zdrowia, którzy są zainteresowani w podnoszeniu ich zrozumienie i rozwój otyłości bardziej praktycznych metod zarządzania i leczenia otyłości. Kurs jest najbardziej odpowiedni dla GPS, lekarzy, pielęgniarek, lekarzy, lekarzy, fizjoterapeutów, dietetyków, dietetyków, psychologów i doradców działających klinik wagi zarządzania. Wymagania kwalifikacyjne Aby uznać za wejściem do tego modułu wnioskodawcy są normalnie wymagane posiadać następujące kwalifikacje: Licencjat odpowiednik drugiej klasy wyróżnieniem Upper Division (2: 1) w odpowiednim zdrowia lub opieki społecznej lub biomedycznych dyscypliny lub dowodu równoważnego zdrowia i / lub opieki doświadczeń społecznych, które przekłada się na poziom 6 umiejętności, np pracuje jako starszy pielęgniarki / położna lub lekarz opieki zdrowotnej w roli lidera lub zarządzającego, który wymaga dowodu analizy i krytycznej oceny. Uczniowie powinni pracować w danej dziedzinie i mieć co najmniej jeden rok doświadczenia. Biegła znajomość języka angielskiego (równowartość IELTS Level 7, min 6,5 we wszystkich składników). Studenci studiujący jeden z naszych kursów podyplomowych normalnie badali przyczyny i konsekwencje modułu Obesity przed studiując ten moduł. [-]

Wielu Profesjonalne Wsparcie Dla Uczenia Się I Oceny W Praktyce - Zaawansowany Rozwój [poziom HE7] [Uniwersytet W Bolton 15 Tygodni] W Niepełnym Wymiarze Czasu

University of Bolton
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 15 tygodnie August 2016 Wielka Brytania Bolton

Jeśli rola pracowników służby zdrowia, obejmuje szkolenia, wspieranie, mentoringu i oceny uczniów w miejscu pracy, a następnie kurs ten został zaprojektowany wokół potrzeb i tych z pracodawcą. To specjalnie dla pielęgniarek i pracowników służby zdrowia pokrewnych (AHPS) których rola polega na wspieraniu uczniów w miejscu pracy, a także tych, którzy pomagają szkolić nowych pracowników lub studentów w ich środowisku pracy. Jest to doskonała kontynuowanie ... [+]

Wielu profesjonalnych pomocy w nauce i oceny w praktyce - zaawansowane Rozwój zawodowy [Poziom HE7] [University of Bolton 15 tygodni] w niepełnym wymiarze czasu Jeśli rola pracowników służby zdrowia, obejmuje szkolenia, wspieranie, mentoringu i oceny uczniów w miejscu pracy, a następnie kurs ten został zaprojektowany wokół potrzeb i tych z pracodawcą. To specjalnie dla pielęgniarek i pracowników służby zdrowia pokrewnych (AHPS) których rola polega na wspieraniu uczniów w miejscu pracy, a także tych, którzy pomagają szkolić nowych pracowników lub studentów w ich środowisku pracy. Jest to doskonała kontynuowanie kursu rozwoju zawodowego dla osób poszukujących rozwoju kariery. Spełnia specyficzne potrzeby pracodawców i pomoże uczestnikom uzyskać dostęp do wyższych poziomów odpowiedzialności w pracy. Wspieranie i rozwój uczniów w miejscu pracy jest trudne i satysfakcjonujące częścią wielu ról opieki zdrowotnej, a te zawodowe, umiejętności zarządzania istnieje duże zapotrzebowanie. Główne tematy objęte kursu obejmuje: ustanowienie skutecznych kontaktów roboczych; ułatwianie uczenia się; ocena i odpowiedzialność; ocena uczenia się; stworzenie środowiska dla uczenia się; kontekst praktyk; Praktyka oparta dowody; i przywództwo. Razem te umiejętności będzie można skutecznie wspierać i oceny uczniów w miejscu pracy. Gdzie się odbywa na University of Bolton, będzie uczestniczyć w wykładach i tutoriale i zobowiązują doświadczenie praktyczne w miejscu pracy. Zostanie także oczekuje się podjęcia niezależnego badania. Ocena we wszystkich przypadkach jest przez złożenie zajęć. Nie ma żadnych egzaminów. Oczywiście jest elastyczny i zaprojektowany, aby dopasować się do pracowitego domu i życia zawodowego. University of Bolton oferuje doskonałą obsługę studentów i Małe klasy, prowadzone przez przyjaźni, otwarci i doświadczonych nauczycieli. Wszyscy studenci mają dostęp do wszystkich obiektów w tym bibliotek uniwersyteckich i apartamentów IT. Możesz otrzymać finansowe wsparcie od pracodawcy lub może być samofinansowania. Będziesz potrzebował wsparcia pracodawcy, aby zakończyć tę kwalifikację, ponieważ trzeba będzie dostęp zarówno mentora, który pomaga (uniwersytet ocenić swoje postępy na przebieg) i ucznia (ćwiczyć swoje umiejętności na) w miejscu pracy. Kurs ten jest częścią ram rozwoju zawodowego i punktów zdobytych po ukończeniu tego kursu mogą być wykorzystywane do BSC (z wyróżnieniem) Studiów Zawodowych (Zdrowia i Opieki Społecznej) z Uniwersytetu w Bolton. Wymagania wstępne Kandydaci muszą mieć ukończone co najmniej rok doświadczenia w pracy w pełnym wymiarze godzin po akcji w odpowiednim zdrowia lub opieki społecznej związanych z zawodem (np pielęgniarka, Allied Health zawodowych). Wnioskodawcy muszą również posiadać odpowiednie zatrudnienie aktualny. Jeśli angielski nie jest pierwszym językiem będzie również zwykle potrzebują IELTS 6.5 (lub odpowiednik). Jeśli nie masz wymaganego poziomu angielskiego, możesz uczyć się angielskiego z nami od IELTS 4.0 (lub odpowiednik). [-]

Dziecko Zdrowia Publicznego - Zaawansowany Rozwój [poziom HE7] W Niepełnym Wymiarze Czasu

University of Bolton
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 1 semestr August 2016 Wielka Brytania Bolton

Zaawansowany kurs na rozwój dziecka zdrowia publicznego będzie interesujące dla wszystkich profesjonalistów pracujących z dziećmi w sektorze ochrony zdrowia. Oczywiście będzie wprowadzenie do koncepcji i zasad przyświecających praktyce zdrowia publicznego w odniesieniu do dzieci. Będzie zbadanie wpływu ubóstwa i złego stanu zdrowia na dzieci, znaczenie różnych form wykorzystywania dzieci jako problem zdrowia publicznego i praw dzieci ... [+]

. Dziecko Zdrowie publiczne - zaawansowane Rozwój zawodowy [Poziom HE7] w niepełnym wymiarze czasu Zaawansowany kurs na rozwój dziecka zdrowia publicznego będzie interesujące dla wszystkich profesjonalistów pracujących z dziećmi w sektorze ochrony zdrowia. Oczywiście będzie wprowadzenie do koncepcji i zasad przyświecających praktyce zdrowia publicznego w odniesieniu do dzieci. Będzie zbadanie wpływu ubóstwa i złego stanu zdrowia na dzieci, znaczenie różnych form wykorzystywania dzieci jako problem zdrowia publicznego i prawa dzieci do ochrony zdrowia. Będziesz zastanowić się, jak można odpowiedzieć na te kwestie w praktyce zawodowej. Dowiesz się również o źródła demograficznych danych dotyczących zdrowia i informacji istotnych dla dziecka praktyce zdrowia publicznego, rosnącej integracji świadczenia usług w zakresie umiejętności zdrowia dziecka oraz być w stanie zidentyfikować i rozpoznać zagrożenia dla dziecka zdrowia publicznego w kontekście polityki i praktyki zawodowej. Pojawi się spodziewać do wykorzystania na własny inicjowane i samodzielne skierowane podejścia do studiów przy użyciu różnych źródeł, które mogą czasami być poza danym obszarze zdrowia dziecka. Będziesz także być zobowiązany do przedstawienia dowodów i uzasadnienia, na podstawie logicznego argumentu, we wszystkich aspektach swojej pracy na kursie. Program zajęć obejmuje szeroki zakres tematów dotyczących zdrowia dziecka w tym kluczowych pojęć i definicji; zagrożenia dla dziecka zdrowia publicznego na całym świecie, krajowym i lokalnym; Epidemiologia zdrowia dzieci; determinanty zdrowia u dzieci - wpływ ubóstwa; Dziecko polityki zdrowotnej i praw dziecka; zasoby i źródła danych dotyczących zdrowia dziecka publicznej i informacji; wielodyscyplinarny dziecko zdrowia publicznego oraz integracja usług dla dzieci; wykorzystywanie dzieci jako problem zdrowia publicznego i zdrowia publicznego dziecka praktyce - technik i środków. Moduł będą prowadzone w formie wykładów, seminariów, kierując kształcenia, niezależnym badaniu, grupa dyskusyjna i refleksyjny praktyk, z których znaczna część będzie składać się z prywatnej nauki i pracy opartych przypisania. Ocena będzie mieć formę eseju lub sprawozdania związane z postacią dziecka zdrowia publicznego. Wymagania wstępne Kandydaci na kurs Poziom HE7 wymaga pierwszego stopnia. [-]

Przejście I Osadzanie Praktyki Zawodowej Farmacja - Zaawansowany Rozwój [poziom He6] W Niepełnym Wymiarze Czasu (podlegają Weryfikacji)

University of Bolton
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 1 rok August 2016 Wielka Brytania Bolton

Celem tego modułu jest wspieranie nowych i doświadczonych praktyków w rozwoju wiedzy i umiejętności w celu wspierania praktyki zawodowej. Kluczem do tego jest ich zrozumienie w jaki sposób zaangażować się w rozwoju zawodowego przez całe życie i jakie strategie mogą być rozwijane w celu maksymalizacji wpływu tego. Z powodzeniem integrując się nowego zawodu i utrzymaniu tempa uczenia się zobowiązani do dalszego rozwoju ... [+]

Profesjonalne transformacji i Nursing Practice Osadzanie - Zaawansowane Rozwój zawodowy [Poziom HE6] w niepełnym wymiarze czasu (podlegają weryfikacji) Celem tego modułu jest wspieranie nowych i doświadczonych praktyków w rozwoju wiedzy i umiejętności w celu wspierania praktyki zawodowej. Kluczem do tego jest ich zrozumienie w jaki sposób zaangażować się w rozwoju zawodowego przez całe życie i jakie strategie mogą być rozwijane w celu maksymalizacji wpływu tego. Z powodzeniem integrując się nowego zawodu i utrzymaniu tempa uczenia się konieczne do dalszego rozwoju umiejętności zawodowych może być zarówno trudne i zniechęcające. Mając to na uwadze, moduł poprowadzi uczniów w realizacji, dalszego rozwoju i oceny umiejętności, które zostały już opracowane zarówno w trakcie edukacji wstępnej rejestracji i ich dotychczasowej karierze. Studenci będą zobowiązani do zaangażowania się w krytycznej dyskusji skoncentrowanej na najważniejszych tematów poruszanych w module, ze szczególnym naciskiem na jego stosunek do własnej praktyki i obszarów, w których pracują. Sam moduł jest podzielony na cztery bloki o bardzo szerokich badań w następujący sposób: Uczenie się od praktyki, Inter-pracy zawodowej, realizacji polityki Pielęgniarstwo / agendy, a pacjenci postrzeganie Care. Zawartość orientacyjna: - wyzwanie pracy w dużej i zróżnicowanej wielodyscyplinarnego zespołu z nakładających się zakresów praktyki zawodowej i odpowiedzialności; - Uznawanie umiejętności wymaganych przez pielęgniarki w promując i zabezpieczenie interesów pacjentów będących pod ich opieką; - Wpływ polityki krajowej i wytycznych na świadczenia opieki przez pracowników front linii, jaką rolę powinna personel pielęgniarski brać; - Trudności napotykane przez nowych i doświadczonych praktyków i jak można je najlepiej udało się zapewnić rozwój pozytywnych strategii kształcenie zawodowe; - Jak zwiększyć skuteczność strategii uczenia się w miejscu pracy, aby upewnić się, że praktyki i osoby wspierające i jego teorii są uaktualniane na bieżąco; - Realizacja 6 C-tych do praktyki oraz postaw i zachowań wymaganych przez wszystkich pracowników w ich realizacji; - Badania, jak opieka zdrowotna może być postrzegane inaczej przez pacjentów i konsekwencje może to mieć na świadczenie usług; - Krytyczne spojrzenie na rozwój i wdrożenie zasady zdrowia i jak to wpisuje się w szeroko rozumianej gospodarce zdrowotnej; - Korzystanie z mediów społecznych w celu wzmocnienia i dzielenia się dobrymi praktykami w ramach opieki zdrowotnej; - Opracowanie zrozumienia skuteczności zespołu i jego wpływu na pacjentów Doświadczenie / rezultatów; - Badanie zaangażowania w miejscu pracy i jego znaczenie dla pracowników i doświadczenia pacjenta. Uznawania kwalifikacji zawodowych Mapowanie wyników nauczania tego kursu w stosunku do wiedzy i umiejętności Framework (KSF). Wymagania wstępne Należy wcześniej studiował niektóre moduły Poziom HE6 w pierwszych latach edukacji, opieki społecznej lub. Wymagane jest również wcześniejsze prace lub dobrowolne doświadczenie w danej dziedzinie. Zostaniesz przesłuchany w ramach procesu aplikacji. [-]

Terapii Umiejętności - Rozwój Zawodowy [poziom HE5] W Niepełnym Wymiarze Godzin

University of Bolton
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 12 tygodnie August 2016 Wielka Brytania Bolton

Moduł ten będzie miał na celu zbadać perspektywy w praktyce terapeutycznej i terapeutycznych ról zespołu interdyscyplinarnego. Będziesz prowadzić wspólnych metod pracy, które zatrudniają umiejętności terapeutyczne w reżyserii zarejestrowanego praktykującego. Będziesz pracować w różnych warunkach rozwijać zrozumienie fundamentalnych teorii terapii umiejętności podstawowych. Będziesz odkrywać praktycznej opieki w stosunku do terapii i pewne umiejętności ... [+]

. Umiejętności terapii - Rozwój zawodowy [Poziom HE5] w niepełnym wymiarze czasu Moduł ten będzie miał na celu zbadać perspektywy w praktyce terapeutycznej i terapeutycznych ról zespołu interdyscyplinarnego. Będziesz prowadzić wspólnych metod pracy, które zatrudniają umiejętności terapeutyczne w reżyserii zarejestrowanego praktykującego. Będziesz pracować w różnych warunkach rozwijać zrozumienie fundamentalnych teorii terapii umiejętności podstawowych. Będziesz odkrywać praktycznej opieki w stosunku do umiejętności terapeutycznych i pewnych warunków. Będziesz mieć zastosowanie teorii do praktyki w rozwijaniu kompetencji w zakresie umiejętności terapii w różnych kontekstach, poprzez praktykę. Wymagania wstępne Powinieneś już ukończył University of Bolton FDA zdrowia i opieki społecznej, lub podobnych kwalifikacji na innej instytucji. [-]

Ochrony Dzieci - Zaawansowany Rozwój [poziom He6] W Niepełnym Wymiarze Czasu

University of Bolton
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 1 semestr August 2016 Wielka Brytania Bolton

Moduł ten skierowany jest do profesjonalistów pracujących z dziećmi szczególnie tych z Was pracuje w pierwszych latach, zdrowia, opieki społecznej i edukacji. Celem tego modułu jest wyposażyć się w wiedzę, która pomoże Ci zidentyfikować i spełniać swoje obowiązki skutecznie chroniąc. Jest to szczególnie ważne w kontekście zmieniającego się prawa, polityki i rozwoju usług. Moduł ma również na celu promowanie między profesjonalnym ... [+]

Ochrona dzieci - zaawansowany rozwoju [Poziom HE6] w niepełnym wymiarze czasu Moduł ten skierowany jest do profesjonalistów pracujących z dziećmi szczególnie tych z Was pracuje w pierwszych latach, zdrowia, opieki społecznej i edukacji. Celem tego modułu jest wyposażyć się w wiedzę, która pomoże Ci zidentyfikować i spełniać swoje obowiązki skutecznie chroniąc. Jest to szczególnie ważne w kontekście zmieniającego się prawa, polityki i rozwoju usług. Moduł ma również na celu promowanie między profesjonalną zrozumienie wielu agencji i pracy interdyscyplinarnej w dziedzinie zabezpieczających dzieci. Po zakończeniu modułu będziesz miał krytyczne rozumienie: koncepcji zabezpieczenia i ochrony dzieci; istotne koncepcje odnoszące się do ochrony i ochrony dzieci; kategorie, wskaźniki i wyjaśnienia nadużyć; konteksty i ustawienia, w których dzieci muszą być chronione i zabezpieczone; Obecna sytuacja prawna i polityka istotne dla programu ochrony ochrona / dziecko; czynniki związane w ramach odpowiedzialnego praktyce; Ramy teoretyczne i modele stanowiące zabezpieczenie chroniące pracy / dzieci; a role i obowiązki pracowników i agencji. Będziesz także być w stanie zidentyfikować obecnych i potencjalnych wiedzę i umiejętności potrzebne do pracy w partnerstwie z dziećmi, rodzin, profesjonalistów i agencji. Są to co może być wykorzystana jako twoja kariera rozwija umiejętności żądanie. Po zakończeniu modułu będziesz miał krytyczne rozumienie: koncepcji zabezpieczenia i ochrony dzieci; istotne koncepcje odnoszące się do ochrony i ochrony dzieci; kategorie, wskaźniki i wyjaśnienia nadużyć; konteksty i ustawienia, w których dzieci muszą być chronione i zabezpieczone; Obecna sytuacja prawna i polityka istotne dla programu ochrony ochrona / dziecko; czynniki związane w ramach odpowiedzialnego praktyce; Ramy teoretyczne i modele stanowiące zabezpieczenie chroniące pracy / dzieci; a role i obowiązki pracowników i agencji. Będziesz także być w stanie zidentyfikować obecnych i potencjalnych wiedzę i umiejętności potrzebne do pracy w partnerstwie z dziećmi, rodzin, profesjonalistów i agencji. Są to co może być wykorzystana jako twoja kariera rozwija umiejętności żądanie. Uznawania kwalifikacji zawodowych Mapowanie wyników nauczania tego kursu w stosunku do wiedzy i umiejętności ramowy (KSF) jest obecnie w toku. Wymagania wstępne Musi studiował w HE6 się. Wnioskodawcy muszą posiadać odpowiedni stan zdrowia i opieki społecznej lub inne kwalifikacje zawodowe np pielęgniarka; asystent lekarza; Allied służby zdrowia; sanitariusz, nauczyciel, pracownik socjalny. [-]

Zasady Praktyce Społecznej - Zaawansowany Rozwój [poziom He6] W Niepełnym Wymiarze Czasu

University of Bolton
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 1 semestr August 2016 Wielka Brytania Bolton

Celem tego modułu jest opieranie się na doświadczeniu zawodowym i wyposażyć się zasad, które stanowią podstawę wiedzy, umiejętności i postaw niezbędnych do praktyki społecznej ... [+]

. Zasady Wspólnoty Praktyki - zaawansowany rozwoju [Level HE6] w niepełnym wymiarze czasu Celem tego modułu jest opieranie się na doświadczeniu zawodowym i wyposażyć się zasad, które stanowią podstawę wiedzy, umiejętności i postaw niezbędnych do praktyki społecznej. Zawartość orientacyjna: Konsultacji i oceny umiejętności; Ulepszona komunikacja i umiejętności podejmowania decyzji; Rozwój relacji terapeutycznych; Zarządzanie długimi warunkach określony; Profesjonalne odpowiedzialności i obowiązków; Etyka, anty-i anty-dyskryminacyjne praktyki ucisku; Wspólna praca; Współczesne podejście do zdrowia psychicznego i choroby psychicznej; Współczesne podejście do świadczenia usług; Pacjentów i opiekunów perspektywy i doświadczenia. Uznawania kwalifikacji zawodowych Mapowanie wyników nauczania tego kursu w stosunku do wiedzy i umiejętności Framework (KSF). Wymagania wstępne Należy wcześniej studiował niektóre moduły Poziom HE5 w pierwszych latach edukacji, opieki społecznej lub. Wymagane jest również wcześniejsze prace lub dobrowolne doświadczenie w danej dziedzinie. Zostaniesz przesłuchany w ramach procesu aplikacji. [-]

Niemedyczne Niezależne I Uzupełniające Recepty Dla Farmaceutów - Zaawansowany Rozwój [poziom He6] Niepełnym Wymiarze Godzin (26 Tygodnie)

University of Bolton
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 26 tygodnie August 2016 Wielka Brytania Bolton

Ten kurs jest przeznaczony do specyficznych potrzeb farmaceutów i ich pracodawców. Dostarczana jest przez doświadczonych ekspertów, wykładowców. Po zakończeniu będzie można wykazać zdolność do skutecznego porozumiewania się z pacjentami i ich opiekunów oraz oceny potrzeb pacjentów na leki - biorąc pod uwagę ich życzenia, wartości, pochodzenia etnicznego i wybory w ich leczeniu ... [+]

Niemedycznych Niezależny i zapasowy przepisując lek Farmaceutów - zaawansowane Rozwój zawodowy [Poziom HE6] niepełnym wymiarze godzin (26 tygodnie) Ten kurs jest przeznaczony do specyficznych potrzeb farmaceutów i ich pracodawców. Dostarczana jest przez doświadczonych ekspertów, wykładowców. Po zakończeniu będzie można wykazać zdolność do skutecznego porozumiewania się z pacjentami i ich opiekunów oraz oceny potrzeb pacjentów na leki - biorąc pod uwagę ich życzenia, wartości, pochodzenia etnicznego i wybory w ich leczeniu. Będziesz mieć określone umiejętności do prowadzenia odpowiedniego egzaminu fizycznej pacjentów z tych warunków, które mogą przepisywać. Będzie wykazywać bezpieczne, odpowiednie i opłacalne recepty. Ponadto, można zrozumieć, ram prawnych i zawodowych do odpowiedzialności i obowiązków w odniesieniu do niezależnego i uzupełniającego przepisywaniu. W identyfikacji, krytyki i stosowania źródeł informacji, udzielanie porad i wsparcia decyzji i wyjaśnienie, jak zostaną one wykorzystane w przepisywaniu praktyki, weźmiesz do praktyki opartej na dowodach konta i lokalnymi wytycznymi krajowymi /. Umiejętności, rozwijać będzie oznaczać, można rozpoznać, oceniać i reagować na wpływy na przepisywaniu praktyki na poziomie indywidualnym, lokalnym i krajowym; jak również monitorowania odpowiedzi na leczenie i uzasadnić zmiany do leczenia lub skierowanie do innych pracowników służby zdrowia, w stosownych przypadkach jako niezależny i uzupełniający przepisującej. Skuteczne recepty jest wysiłek, wymagający współpracy i planowania. Dowodem na to jest zakres tej wymagającej i satysfakcjonującej oczywiście. Dzięki swojej krytycznej analizy ról i relacji innych osób zaangażowanych w przepisywania, dostarczania i podawania leków, będzie również w stanie uzasadnić, za pomocą uzasadnienie, proces podejmowania decyzji na poparcie recepty i skierowania w ramach wielodyscyplinarnego zespołu , Będziesz miał możliwość rozwijania, krytykę i udokumentować plan zarządzania klinicznego (CMP) w ramach partnerstwa przepisując i będziesz w stanie zastosować wiedzę o działaniach leków (farmakodynamiczne i farmakokinetyczne) w przepisywaniu praktyk oraz w odniesieniu do proces chorobowy, w odniesieniu do własnego obszaru przepisując praktyk. Twoje nowe umiejętności pozwolą Ci do krytycznej refleksji na temat kontynuowania rozwoju zawodowego przepisując praktyce, w miarę postępów w swojej karierze. Co ważne, po ukończeniu kursu, będziesz wykazywać zrozumienie znaczenia prowadzenia dokumentacji w kontekście zarządzania leków, w tym dokładnego zapisu w notatkach pacjentów; zgłaszanie sytuacji niebezpiecznych; działania niepożądane i możliwość dostępu do klinicznego planu zarządzania. Kurs ten jest znany potocznie V300, chociaż termin ten jest czysto NMC termin. Co będziesz studiować Konsultacje, podejmowanie decyzji i terapii, w tym sprawy; Wpływ na i psychologii przepisywaniu; Przepisując w kontekście zespołu; Farmakologia kliniczna, w tym skutków współwystępowania; Praktyka oparta na dowodach i zarządzanie kliniczne w odniesieniu do przepisywania; Prawne, polityczne i etyczne aspekty; Profesjonalne odpowiedzialności i obowiązków; Przepisując w kontekście zdrowia publicznego; Wprowadzenie do umiejętności klinicznych. Wymagania wstępne Wszyscy kandydaci muszą być zarejestrowani w odpowiednim organem zawodowym w Wielkiej Brytanii i praktykujących w Wielkiej Brytanii, aby móc przystąpić do kursu. Oznacza to, że nie jesteśmy w stanie rozważyć większość międzynarodowych wnioskodawców. Wnioskodawcy muszą być aktualnie zarejestrowany w Walnym Rady Aptekarskiej (dawniej Towarzystwa Farmaceutycznego Królewskiej Wielkiej Brytanii), a zwykle co najmniej dwa lata po kwalifikacji doświadczeniem. Kandydaci powinni być również uprawiania zawodowo w miejscu, gdzie nie ma potrzeby zidentyfikowane poszczególne regularnie używać niezależnego i uzupełniającego przepisywania. Wnioskodawcy będą stać się częścią umowy uczenia trójstronnego - pozostałe strony są Zaufanie Prescribing Ołów i przeznaczona Opiekun medyczny. Musisz organizuje wsparcie wyznaczonego Inspektora Medycznego w praktyce, którzy będą w stanie udzielić wskazówek i nadzór nauce opartej na praktyce podczas jesteś na kursie. Mentor może być lekarz, z którym normalnie pracować i muszą spełniać określone kryteria, jak przedstawiono na formularzu Nominacji. Mentor będzie dostarczany z pełną dokumentacją na poparcie ich roli. Wnioskodawcy muszą również wykazać 80% osiągnięcie poprzez badania liczenia on-line organizowane przez ich przepisywania Lead. [-]

Niemedyczne Przepisywanie Niezależne I Uzupełniające Dla Pielęgniarek - Zaawansowany Rozwój [poziom He6] Niepełnym Wymiarze Godzin (26 Tygodnie)

University of Bolton
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 26 tygodnie August 2016 Wielka Brytania Bolton

Ten kurs jest przeznaczony do specyficznych potrzeb pielęgniarek i ich pracodawców. Dostarczana jest przez doświadczonych ekspertów, wykładowców. Po zakończeniu będzie można wykazać zdolność do skutecznego porozumiewania się z pacjentami i ich opiekunów oraz oceny potrzeb pacjentów na leki - biorąc pod uwagę ich życzenia, wartości, pochodzenia etnicznego i wybory w ich leczeniu ... [+]

. Niemedycznych Niezależny i zapasowy Prescribing dla pielęgniarek - zaawansowane Rozwój zawodowy [Poziom HE6] niepełnym wymiarze godzin (26 tygodnie) Ten kurs jest przeznaczony do specyficznych potrzeb pielęgniarek i ich pracodawców. Dostarczana jest przez doświadczonych ekspertów, wykładowców. Po zakończeniu będzie można wykazać zdolność do skutecznego porozumiewania się z pacjentami i ich opiekunów oraz oceny potrzeb pacjentów na leki - biorąc pod uwagę ich życzenia, wartości, pochodzenia etnicznego i wybory w ich leczeniu. Będziesz mieć określone umiejętności do prowadzenia odpowiedniego egzaminu fizycznej pacjentów z tych warunków, które mogą przepisywać. Będzie wykazywać bezpieczne, odpowiednie i opłacalne recepty. Ponadto, można zrozumieć, ram prawnych i zawodowych do odpowiedzialności i obowiązków w odniesieniu do niezależnego i uzupełniającego przepisywaniu. W identyfikacji, krytyki i stosowania źródeł informacji, udzielanie porad i wsparcia decyzji i wyjaśnienie, jak zostaną one wykorzystane w przepisywaniu praktyki, weźmiesz do praktyki opartej na dowodach konta i lokalnymi wytycznymi krajowymi /. Umiejętności, rozwijać będzie oznaczać, można rozpoznać, oceniać i reagować na wpływy na przepisywaniu praktyki na poziomie indywidualnym, lokalnym i krajowym; jak również monitorowania odpowiedzi na leczenie i uzasadnić zmiany do leczenia lub skierowanie do innych pracowników służby zdrowia, w stosownych przypadkach jako niezależny i uzupełniający przepisującej. Skuteczne recepty jest wysiłek, wymagający współpracy i planowania. Dowodem na to jest zakres tej wymagającej i satysfakcjonującej oczywiście. Dzięki swojej krytycznej analizy ról i relacji innych osób zaangażowanych w przepisywania, dostarczania i podawania leków, będzie również w stanie uzasadnić, za pomocą uzasadnienie, proces podejmowania decyzji na poparcie recepty i skierowania w ramach wielodyscyplinarnego zespołu , Będziesz miał możliwość rozwijania, krytykę i udokumentować plan zarządzania klinicznego (CMP) w ramach partnerstwa przepisując i będziesz w stanie zastosować wiedzę o działaniach leków (farmakodynamiczne i farmakokinetyczne) w przepisywaniu praktyk oraz w odniesieniu do proces chorobowy, w odniesieniu do własnego obszaru przepisując praktyk. Twoje nowe umiejętności pozwolą Ci do krytycznej refleksji na temat kontynuowania rozwoju zawodowego przepisując praktyce, w miarę postępów w swojej karierze. Co ważne, po ukończeniu kursu, będziesz wykazywać zrozumienie znaczenia prowadzenia dokumentacji w kontekście zarządzania leków, w tym dokładnego zapisu w notatkach pacjentów; zgłaszanie sytuacji niebezpiecznych; działania niepożądane i możliwość dostępu do klinicznego planu zarządzania. Kurs ten jest znany potocznie V300, chociaż termin ten jest czysto NMC termin. Co będziesz studiować Konsultacje, podejmowanie decyzji i terapii, w tym sprawy; Wpływ na i psychologii przepisywaniu; Przepisując w kontekście zespołu; Farmakologia kliniczna, w tym skutków współwystępowania; Praktyka oparta na dowodach i zarządzania klinicznego w stosunku do pielęgniarek przepisywania; Prawne, polityczne i etyczne aspekty; Profesjonalne odpowiedzialności i obowiązków; Przepisując w kontekście zdrowia publicznego; Wprowadzenie do umiejętności klinicznych. Wymagania wstępne Wszyscy kandydaci muszą być zarejestrowani w odpowiednim organem zawodowym w Wielkiej Brytanii i praktykujących w Wielkiej Brytanii, aby móc przystąpić do kursu. Oznacza to, że nie jesteśmy w stanie rozważyć większość międzynarodowych wnioskodawców. Wnioskodawcy muszą być obecnie zarejestrowany jako pielęgniarka poziomu 1 oraz położną lub pielęgniarką środowiskową do rejestru zawodowego prowadzonego przez Pielęgniarstwa i Położnictwa Rady. Wnioskodawcy powinni mieć co najmniej 3 lata odpowiedniego doświadczenia Rejestracja stanowisko, z ostatnich 12 miesięcy, w szczególności w zakresie praktyki, gdzie istnieje zapotrzebowanie na określone indywidualne do korzystania z niezależnych i regularnie Dodatkowy przepisywania. Wnioskodawcy będą stać się częścią umowy uczenia trójstronnego - pozostałe strony są Zaufanie Prescribing Ołów i przeznaczona Opiekun medyczny. Musisz organizuje wsparcie wyznaczonego Inspektora Medycznego w praktyce, którzy będą w stanie udzielić wskazówek i nadzór nauce opartej na praktyce podczas jesteś na kursie. Mentor może być lekarz, z którym normalnie pracować i muszą spełniać określone kryteria, jak przedstawiono na formularzu Nominacji. Mentor będzie dostarczany z pełną dokumentacją na poparcie ich roli. Wnioskodawcy muszą również wykazać 80% osiągnięcie poprzez badania liczenia on-line organizowane przez ich przepisywania Lead. Pielęgniarki rejonowe, pielęgniarki środowiskowe i V150 pielęgniarki Lekarze (od Formulary lekarzom Nurse "), a który z lokalnego porozumienia, obejmie swoje obowiązki przepisywania leków zgodnie z nowymi ustaleniami z 2002 roku, musi zakończyć ten program przygotowania i spełniają wymagania dotyczące oceny. Nie będzie uznawanie wcześniejszej nauki i doświadczenia. Jednak wszystkie oceny muszą być wypełnione w sposób zadowalający. [-]